Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 08.11.2017., 19:48   #1951
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
Da, eventualno mogu izgurati nvidiju ponešto iz laptopa, i adored tv je napravio neki primjer u zadnjem videu (gdje bi OEM u teoriji mogli imati primamljiviji deal), ali ništa što ih se previše tiče

Ne mora ovaj "intel - g" ići u svaki laptop, IMO i dalje će u high endu vjerojatno dominirati high end dgpu + "normalan" cpu, iako će vjerojatno izgubit nešto marketsharea u laptopima, koliko vidjet ćemo
Manuel Calavera je offline   Reply With Quote
Staro 08.11.2017., 22:10   #1952
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
Sad bi ova kombinacija Intel CPU + AMD integrirana grafika mogla konačno doći do izražaja na ovakvim mašinama:

https://www.aliexpress.com/store/pro...SAAEgI6NfD_BwE
Sinac je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 08.11.2017., 22:16   #1953
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Nisam siguran, jer će trebat to čudo i ohladit. Taj "paket" ima dosta veliku površinu, pa će vjerojatno preko toga rokniti neki veliki komad bakra na heatpipeu. Znači ovo je najviše za "ultrathin" i regular high end laptope. U tako malene stvari uglavnom idu ulv procesori i sl., eventualno neka slabija verzija gpu-a, al sumnjam
Staro 08.11.2017., 23:52   #1954
Gigi1
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2005
zanimljiv clanak iz 2016 za koji nisam znao, a ima veze s ovim jucer, i izgleda ima istine, raja mi bas i nije tak simpatican vise

Citiraj:
Let’s move onto the bigger issue آ– the desire of AMD’s current GPU leadership to spin off from the rest of AMD and become "ATI" again. There’s been lots made of the current leadership structure of the Radeon Technologies Group (RTG) led by Raja Koduri and his band of ATI loyalists. After conversations with a number of current and recently departed employees a clear picture emerges. A picture ripe with tension, blind ambition, and backwards thinking.

Let’s start with the tension. Koduri was able to wrestle control of the graphics division away during AMD’s last leadership transition after threatening to leave the ship and take a role at Intel, something he's not shy about telling his AMD colleagues. Lisa Su caved and Koduri got the job.

Now what we have is a dysfunctional and acrimonious relationship between the CEO and the head of the Radeon Technologies Group. One just has to look at the uncomfortable interaction between the two on the stage at the recent Game Developers Conference "Capsaicin" event and the body language says it all.

Where the plot thickens is when you look at the Koduri’s unwavering ambition. Koduri’s ultimate goal is to separate the Radeon Technologies Group from its corporate parent at all costs with the delusion that RTG will be more competitive with NVIDIA and become a possible acquisition target for Koduri and his band of mutineers to cash in when it's sold. While Koduri is known to have a strong desire to do this by forging a new relationship with Apple on custom parts (no surprise there) for Macbooks, the real focus is on trying to become the GPU technology supplier of choice to none other than Intel. While this was speculated some time ago I can tell you with certainty that a deal is in the works with Intel and Koduri and his team of marauders working overtime to get the deal pulled into port ASAP. The Polaris 10/11 launch, and all of its problems, are set to become a future problem of Intel’s in what RTG believes will be a lucrative agreement that will allow Koduri and his men to slash the lines from Lisa Su and the rest of AMD.
Staro 09.11.2017., 00:34   #1955
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Kyle priča o tome već jedno dulje vrijeme, samo ga nitko od ostalih medija nije doživljaval, a bil je 100% u pravu.
Citiraj:
OK. Got information back on this. Everything I have mentioned here is definitively correct.

Intel is licensing AMD GPU technology. No money has changed hands yet, so there is not financial impact till late in the year, hence nothing in the current earnings report.

The first product AMD is working on for Intel is a Kaby Lake processor variant that will positioned in the entry-to-mid level performance segment. It is in fact an MCM (multi-chip-module), and will not be on-die with the KB CPU. It is scheduled to come to market before the end of the year. I would expect more collaboration between AMD and Intel in the future on the graphics side.

And you can take all that to the bank.
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 09.11.2017., 00:49   #1956
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Kako ga nisu doživljavali kad su skoro godinu dana svi brujili o tome. Treba samo prebacit ovu temu na te datume. Razlog zašto se stišalo, a što je i najzaniljivije u čitavoj priči je što su obje strane službeno odbacili glasine prije par mjeseci.
Staro 09.11.2017., 00:57   #1957
The Exiled
McG
Moj komp

Nisu ga doživljavali prvenstveno radi toga, jer zbog svojih stavova nije popularan (uključujući i njegov vlastiti [H]ard|OCP) među ostatkom IT novinara/recenzenata.

Da, svi su brujili o tome kao još jednoj u nizu suludih glasina, pogotovo diljem društvenih mreža, ali su isto tako, uredno odbacivali mogućnost bilo kakve suradnje na relaciji Intel - AMD.
Staro 09.11.2017., 01:07   #1958
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Evo iz 5 mjeseca

http://fortune.com/2017/05/23/amd-intel-chips/

http://www.barrons.com/articles/inte...ogy-1495064908

Možda im je malo nezgodan termin bio (uoči sučljavanja x399 vs x299, launch ryzena 5 itd.)
Staro 09.11.2017., 01:16   #1959
The Exiled
McG
Moj komp

Znam, isto se spominje u ovoj temi, nije da to osporavam. Ako ti se da odvrti i cijelu [H]ard|OCP forum raspravu koja ide od svibnja 2016. Zato i sam spomenul da ga nisu doživljavali.
Staro 09.11.2017., 08:34   #1960
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
Citiraj:
Autor Manuel Calavera Pregled postova
Nisam siguran, jer će trebat to čudo i ohladit. Taj "paket" ima dosta veliku površinu, pa će vjerojatno preko toga rokniti neki veliki komad bakra na heatpipeu. Znači ovo je najviše za "ultrathin" i regular high end laptope. U tako malene stvari uglavnom idu ulv procesori i sl., eventualno neka slabija verzija gpu-a, al sumnjam
Nisam mislio odmah u ovom početnom izdanju ali će Intel sigurno upotrijebiti AMD/ATI i u ostalim svojim procesorima, i ULV i Atomima. Inače cijeli deal ne bi imao smisla, ostaviti trenutne Intelove integrirane grafičke bi bio totalni promašaj, AMD bi ga sa svojom novom serijom procesora s integriranom grafičkom pojeo za doručak.
Sinac je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 09.11.2017., 09:13   #1961
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Da, vjerojatno će kasnije (s godinama) ako se ova suradnja nastavi i ove integrirane unutar procesora (jer pretpostavljam da neće ići na "paket" sa svim proizvodima) biti radeonke
Staro 09.11.2017., 09:30   #1962
The Exiled
McG
Moj komp

Raja je sad i službeno u Intelu, kao glavni arhitekt za diskretne high-end grafičke čipove. AMD dogovor može lako ispasti kao privremeno rješenje, dok Intel ne krene s proizvodnjom kartica.

Kaj se tiče Intelovih iGPU rješenja, ona bi i s novim procesorima trebala biti prisutna (za nezahtjevno korištenje: multimedija, surfanje, itd.), a AMD-ov dodatak bi se koristil za sve ostalo.
Staro 09.11.2017., 09:54   #1963
Gigi1
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Raja je sad i službeno u Intelu, kao glavni arhitekt za diskretne high-end grafičke čipove. AMD dogovor može lako ispasti kao privremeno rješenje, dok Intel ne krene s proizvodnjom kartica.
zar intelu ne fale licence za grafiku? vjerojatno su to sad s amd-om dogovorili samo pitanje na koliko dugo
Staro 09.11.2017., 09:56   #1964
The Exiled
McG
Moj komp

Izgleda da budu to u dogovoru s AMD-om sklepali, pošto ih je nVidia fino pozdravila.
Staro 09.11.2017., 10:52   #1965
ShebY
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Pa da al zato to nemože biti privremeno.
Može intel uzeti još 5 arhitekta kad RTG ima većinu licenci, uz nvidiu naravno.

ShebY je offline   Reply With Quote
Staro 09.11.2017., 11:07   #1966
The Exiled
McG
Moj komp

Prema ovom dogovoru, AMD neće Intelu licencirati korištenje svojih GPU rješenja, već će Intel direktno od AMD-a kupovati gotove čipove.

I to može biti privremeno, dok se dalje ne dogovore oko licenciranja potrebnih tehnologija za proizvodnju Intelovih high-end grafičkih kartica.
Citiraj:
The agreement between AMD and Intel is that Intel is buying chips from AMD, and AMD is providing a driver support package like they do with consoles.
Staro 09.11.2017., 13:14   #1967
tole_
Casual Racist
Moj komp

Datum registracije: Jul 2006
Zgodno.

Staro 09.11.2017., 13:47   #1968
Gigi1
Premium
Moj komp

to za intel nuc?
Staro 09.11.2017., 14:51   #1969
Dottore
Extrema Thule
Moj komp

Ili Intel Atom?

Sent from my SM-950U

Lenovo ThinkPad T14 Gen 1

CPU: Intel Core i7-10510U
RAM: 16GB soldered + 16GB Samsung DDR4-2666
SSD: Kioxia/Toshiba XG6 512 GB NVMe M.2
Graphic: Intel UHD Graphics
LCD: 14" Matte IPS @ 1920 x 1080

Mice: Logitech MX Master 3S
External storage: uGreen M.2 enclosure USB-C + WD SN570 2 TB

Connected To A1 optical 1 Gbit

Lenovo ThinkPad T14s Gen 1

CPU: AMD Ryzen 7 PRO 4750U
RAM: 16GB soldered LPDDR4
SSD: Samsung 970 EVO Plus 512 GB NVMe M.2
Graphic: AMD Radeon
LCD: 14" IPS @ 1920 x 1080

Mice: Logitech VX Nano
External storage: uGreen M.2 enclosure USB-C + Samsung 980 1TB

Lenovo X1 Carbon 7th Gen

CPU: Intel Core i7-8665U
RAM: 16GB soldered LPDDR3
SSD: Samsung 970 EVO Plus 512 GB NVMe M.2
Graphic: Intel HD 620
LCD: 14" IPS @ 2560x1440

Dottore je offline   Reply With Quote
Staro 10.11.2017., 07:54   #1970
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Konzola.
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 10.11.2017., 07:57   #1971
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Ajde barem ce se moc posteno hladit jer nema heatspreader-a

EDIT: A i ako nije fejk, izgleda da ce ovo biti opaka mala zvjercica:

https://www.chiphell.com/thread-1791995-1-1.html

EDIT2: Netko je i gugl translejtao tekst s ovog foruma :

Intel announced the cooperation with AMD this morning and will work together to create an integrated processor in the future, which will be based on Intel's eighth-generation Core Duo processor and AMD's Vega GPU. It is reported that full blood version Vega GPU has 24 processing units, 1536 stream processors, the highest frequency of 1100MHz, using a 4GB HBM2 memory.

In this morning's 3DMark 11 ran exposure points, P points only 4000 points, which is obviously not normal, and later found that its operating frequency is only 300MHz. Now pcper has exposed a new integrated processor 3DMark 11 Performance run points, it seems that 1100MHz run full of blood.

According to Pcper's latest table data, Intel / AMD integrated processor 3DMark 11 P-mode graphics points can reach 14127 points, has exceeded 31% of the GTX 1050 Ti, while the GTX 1060 scores 16235 points, that is to say This core shows the performance of GTX 1060 87% of the performance. Running points in "Singing ashes" also reached 3300 points.

Of course, other foreign media said the Intel / AMD integrated processor has multiple versions of the core display, low-end performance and the GTX 950 is almost high-end fight Radeon R9 380.

Of course, due to the high cost of HBM2 memory costs, it is expected that high-end notebooks such as the Apple MacBook will be equipped with this seemingly very violent processor, and Intel's own NUC will also be available. Of course, this CPU is still in the engineering state of the sample, the future what performance is not easy to say.

Zadnje izmijenjeno od: Disco. 10.11.2017. u 08:09.
Disco je online   Reply With Quote
Staro 10.11.2017., 10:42   #1972
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Jel se sjećate onih izvještaja iz prošle godine kako postoji masu 4gb hbm2 a nismo znali u što to sve može ići (a nisu sigurno bez veze naštancali)? Znači ide u ovo i vjerojatno u mainstream vege dgpu (vega 11?), eventualno ryzen APU (ako uopće budu stavljali hbm što visi dosta)
Staro 10.11.2017., 10:47   #1973
Gigi1
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor Manuel Calavera Pregled postova
Jel se sjećate onih izvještaja iz prošle godine kako postoji masu 4gb hbm2 a nismo znali u što to sve može ići (a nisu sigurno bez veze naštancali)? Znači ide u ovo i vjerojatno u mainstream vege dgpu (vega 11?), eventualno ryzen APU (ako uopće budu stavljali hbm što visi dosta)
bome bit ce da je tako.
u principu kad sad malo zbroje "rumori" iz prošlih god/god i pol dosta ih je bilo tocnih/preciznih.

prvih 35 min o intel/amd+raja

Staro 15.11.2017., 21:53   #1974
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Staro 16.11.2017., 23:28   #1975
lobo64
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2008
Citiraj:
Autor tole_ Pregled postova
Zgodno.

Ak me oko ne vara, napajanja ove ploče se nebi posramile ni odrasle x299 sestre.
Nije valjda da za hlađenje treba 2 kile Cu blok i chiller na kotačima...
Staro 16.11.2017., 23:39   #1976
shar
Overclocker

Datum registracije: Nov 2016
Uzmi u obzir da se radi o cpu, gpu i hbm vrm-u.

Polaris je efikasan i može radit na prilično niskom naponu ako se ne pretjeruje sa taktovima. Dodaš na sve hbm koji troši jako malo i 35W(?) proc i nemaš potrebe za ogromnim hlađenjem.
shar je offline   Reply With Quote
Staro 17.11.2017., 00:44   #1977
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Zar nije rečeno da je to vega
Staro 17.11.2017., 02:16   #1978
Eladio
..starija garda
Moj komp

Datum registracije: Dec 2002
Koliko sam čuo nije, nego Polaris , koji isto ima hbm kontroler rjesen..

Brijem, nije da AMD ne može staviti vrhu, nego idu ovako da malo vise izmuzu

MojSkuter
---------------------------------PEACE
Eladio je offline   Reply With Quote
Staro 17.11.2017., 08:40   #1979
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Staro 19.11.2017., 17:21   #1980
zvonac
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
https://www.techpowerup.com/reviews/..._8350K/12.html

Jel ovaj i3 stvarno tak dobar ili?
Kolko gledam u gejmingu se dobro nosi sa jačom ekipom..
zvonac je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno