|
02.02.2017., 22:51 | #20131 |
Premium
Datum registracije: Jan 2010
Lokacija: .
Postovi: 661
|
__________________
Dazed and confused |
02.02.2017., 23:51 | #20132 | |
Premium
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Krapinske Toplice
Postovi: 695
|
Citiraj:
Pohvale za glavnu glumicu, eljijenske krugove i dizajn brodova. Samo da nam ne usere blade runnera... |
|
05.02.2017., 12:24 | #20134 |
Premium
Datum registracije: Sep 2014
Lokacija: zagreb
Postovi: 722
|
the nice guys - najgori film koji sam pogledao unatrag deset godina. možda i više. Elle - težak. čudan. jako čudan. nije mi se svidjela ideja nimalo. nije mi se svidio uopće. |
05.02.2017., 21:52 | #20138 |
Premium
Datum registracije: Feb 2012
Lokacija: into the void
Postovi: 342
|
Arrival jedan od boljih sf filmova. |
05.02.2017., 22:07 | #20139 |
aka Edo, aka Syncros
Datum registracije: Mar 2005
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Postovi: 1,682
|
Moana crtić - ok za vikend sa djecom, isplati se pogledat, Dwayne je smijeh samo takav. Passengers - dosta dobar, koristi SF za podlogu ali je ustvari ljubavna drama...slično kao Arrival koji isto koristi SF kao podlogu za ....neznam, laksativ 😁 sent from G2 |
05.02.2017., 22:45 | #20140 |
Premija
Datum registracije: Mar 2009
Lokacija: Zagreb
Postovi: 1,631
|
Za Passengers - SF podloga je ocito pokradena Kubrickova Odiseja u svemiru, cak je i kompjuter bezgresan
__________________
K: 7950GX2, 8800 Ultra, GTX295 |
06.02.2017., 12:43 | #20141 |
Premium
Datum registracije: Dec 2007
Lokacija: Priko Klisa
Postovi: 843
|
Dolaženje - OK film, gledam ga i drugi puta bez problema .. |
06.02.2017., 15:34 | #20142 |
Premium
Datum registracije: Mar 2009
Lokacija: cro
Postovi: 496
|
The Family Fang
loše Primal Fear dobar film, vrhunska gluma Edward Norton War on Everyone dosadno Apocalypse Now brutalan film Arrival |
06.02.2017., 23:27 | #20143 |
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Datum registracije: Aug 2005
Lokacija: Zagreb
Postovi: 12,457
|
pogledo Lion, ggg, bit će oskara btw. pred kraj filma se čudim pa di je nicole kidman, i ubiti cijeli film je prisutna samo je stara babetina a ja je se sjećam ko pičonjera, ostarila ona a i ja bome očito
__________________
|
07.02.2017., 22:05 | #20144 |
Registered User
Datum registracije: Feb 2015
Lokacija: Zgb
Postovi: 75
|
I meni je Arrival totalno bezveze, samo je zvuk i muzika dobra. Zadnji dobar SF mi je bio Ex Machina. |
07.02.2017., 22:09 | #20145 |
Premium
Datum registracije: Mar 2007
Lokacija: Bjelovar
Postovi: 464
|
Pogledao Krug novi u kinu, žali bože vremena. Plač na plačevima. Još jedan od dosadnijih: Passangers. Mislio neki SF simo tamo kad pola sata ovaj bari ovu, pola sata su zajedno, 15 min se ova duri i tek zadnjih 20 min ajde de nešto. |
08.02.2017., 11:56 | #20146 |
Premium
Datum registracije: Jan 2012
Lokacija: malo tu malo tamo
Postovi: 153
|
Arrival 7/10 Prometheus 7/10 Oba filma bi preporucio za pogledat, Arrival nije nis posebno, ali nije da je odron kako ga neki nazivaju. Po meni se film bas lijepo da pogledat i zasluzuje nekih 6.5/7 ocjenu ali ne 8.1 kao sto je na imdb.
__________________
Pošten trgovac: 1 |
08.02.2017., 14:55 | #20147 |
Premium
Datum registracije: Feb 2006
Lokacija: Zagreb
Postovi: 2,536
|
Najbolji dio Arrivala je bio početak, nakon početka sam zaspao
__________________
i5 2500k / asrock p67se / 4x4gb DDR3/ samsung evo 250gb ssd / 2 tb wd hdd / Gigabyte windforce GTX 950 / super flower 650w / CM 690 |
08.02.2017., 18:37 | #20150 |
Señor Audiophile
Datum registracije: Jan 2007
Lokacija: Zabreg
Postovi: 3,280
|
Baš kao i ostatak gledatelja iz ove teme, pogledao Arrival ... rekoh ima osmicu na imdb-u, mora da je vrhunski. Kakav danak neiskustvu ! Ovaj film vrlo precizno i točno predstavlja sve što ne valja u današnjoj multimedijalnoj industriji. Film je vizualno lijep i auditivno divan sa pregršt efekata, ali nažalost današnji filmovi se sve više izvlače na temelju vizualnih i zvučnih efekata. Pomislio sam, možda mi se ukus pokvario tijekom desetljeća, pa se bacih na produkciju između 80'-90' ... znači nekakva šarolika prosječna produkcija tada, ništa posebno ...and justice for all. State of Grace Presumed Innocent Fort Apache the Bronx Tremors Silverado Colors Poltergeist Chils's Play Znam da se ukusi razlikuju, ali doista sam mišljenja da su ovi novi filmovi jedino dobri za izradu foršpana, jer se po pitanju scenarija i režije zaista ne mogu uspoređivati čak niti sa osrednjim uratcima iz 80-ih. Znači u 30-ak godina je filmska industrija toliko nazadovala, da ću ako ovako nastave, uskoro završiti na nijemim filmovima sa početka prošlog stoljeća, jer ovo što trenutno izlazi je više-manje gubitak vremena. |
09.02.2017., 14:40 | #20151 |
Premium
Datum registracije: Aug 2008
Lokacija: Split, Croatia
Postovi: 380
|
Hacksaw Ridge je super - preporuka!! 8.5/10 Nocturnal animals ..je snimljen vrhunski, glumci ok, djeluje u početku ko da će bit vrhunski ali nakon filma nisam bio posebno impresioniran.Da se pogledat.. Ali pokušali su bit puno mudri međutim.... 6.9/10 Arrival ..slično, vrhunski snimljen, međutim za moj ukus malo prespor...uz sve gore već napisano o njemu. Ne mogu reći ipak da je toliko smeće od filma koliko ga se blati... 6.8/10 |
09.02.2017., 20:20 | #20152 | |
Premium
Datum registracije: Sep 2014
Lokacija: zagreb
Postovi: 722
|
Citiraj:
uz današnje informacije da nisi sposoban odabrati dobar film. recimo i da pogriješiš svaki 7. ili 8. puta. stvarno ne kužim. meni je možda lakše jer se ne sjećam kada sam zadnji puta gledao film sa napucavanjima ili tabačinom. uglavnom gledam drame, ali reći da je industrija nazadovala i to u zadnjih 30 godina je čak i u obliku sarkazma glupo. jbt da uzmeš top 1000 filmova na imdb koji stvarno zna sjebat i izbaciš sve indijske filmove nagledat ćeš se filmova. |
|
09.02.2017., 22:18 | #20153 | |
Señor Audiophile
Datum registracije: Jan 2007
Lokacija: Zabreg
Postovi: 3,280
|
Citiraj:
Kvaliteta scenarija u trilerima i dramama je zadnjih godina DRASTIČNO pala. Spominješ IMDB kao referencu ... ajmo pogledati: 1. Shawshank 1994.g 2. Kum 1972. g. 3. Kum II 1974. g. 4. Dark Knight 2008. (snimljen prije skoro 10 g) 5. 12 Angry men 1957. g 6. Schindlerova lista 1993. g 7. Pulp fiction 1994. g 8. LoR 2003. g (snimljen prije 14 g) 9. Good, Bad, Evil 1966. g 10. Fight Club 1999. g (snimljen prije 18 g) Jedini film u Top 40, a da je snimljen unazad 5 g je Interstellar ... u kojem su također korištene poveće količine efekata, pa je to dijelom razloga zašto je tako visoko na listi. Meni osobno je scenarij li-la, ali ok shvaćam zašto je nekima ideja toga filma fascinantna. Što se tiče Top 1000 ljestvice, prošao sam dobar dio filmova koji su tamo navedeni i sa apsolutnom sigurnošću tvrdim da je velik broj novijih filmova tamo nezasluženo zbog prenapuhanih ocjena, a s druge strane velik dio (solidne produkcije) tih filmova je starijeg datuma (15+ godina), što samo potvrđuje moj prethodni post. Jedino što je doista glupo jest vjerovati ocjenama koje kao prezentiraju "kvalitetu" filmova na tim ljestvicama, jer kao što je postao trend u zadnje vrijeme, najgledaniji flmovi postaju Marvelovi kreativni proljevi za ubijanje vremena. I to je nažalost smjer u kojem se većinski dio popularne filmske industrije kreće. Naravno ovdje ne uzimamo u obzir filmove namijenjene indijskom/kineskom/francuskom/japanskom i ostalim non-eng. govornim područjima, jer su oni kategorija za sebe. Ne tvrdim da ne postoji dobar film izašao u zadnjih 5 godina, ali tvrdim da su postali rijetkost koju treba tražiti povećalom. Zato se mnogi danas i iznenade kada pogledaju dobru dramu, triler, komediju i sl. jer su praktički postali izuzetak u moru osrednje produkcije. |
|
09.02.2017., 22:49 | #20154 |
Protupožarac
Datum registracije: Aug 2007
Lokacija: Tamo gdje sunce vječno sja
Postovi: 22,222
|
Sve 5. ali meni je i dan dana misterij kako je faking Palp Fikšn u top 10 svih vremena. Po čemu, zašto, kako? Ajde da je u top 100 tamo negdje 89., ali sedmi. Dajte me nemojte karat... |
09.02.2017., 22:57 | #20155 |
Guest
Postovi: n/a
|
osobno mi je pulp fiction daleko no1 film svih vremena. svi bi mogli napraviti neku listu najboljih nam filmova, kod mene ide ovako 1. pulp fiction rupa 100 metara svi ostali jedan za drugim |
09.02.2017., 22:59 | #20156 |
Señor Audiophile
Datum registracije: Jan 2007
Lokacija: Zabreg
Postovi: 3,280
|
Nisam siguran, ali čini mi se da je on jedan od prvih koji je popularizirao odvijanje radnje unatrag, tako da gledatelj mora uključiti mozak kako bi pospajao radnju obrnutim redosljedom. A usput su natrpali HRPU popularnih glumaca u jedan film, te na sve nabacali lopate nesvakidašnjih dijaloga/monologa. Na sve to dodaj obilatu uporabu oružja, droge i ajmoreći "easygoing" soundtracka ... uspjeh mu je bio zajamčen |
09.02.2017., 23:05 | #20157 |
običan user
Datum registracije: Apr 2006
Lokacija: Phuket, Thailand
Postovi: 844
|
I meni je pakleni shund odlican, definitivno u prvih 10. Prvi bi mi bio forrest gump, a drugi the last boyscout...onda mozda lov na crveni oktobar, pa das boot (jebiga, kao mali htjedoh bit podmornicar), pa dani groma, pa apocalypse now, pa alien osmi putnik, i nakon toga se ne mogu sitit niceg vrijednog spomena, tako da bi vjerojatno isli hobbit i lord of the rings, pa star wars saga, a nakon toga conan i red sonia... |
09.02.2017., 23:13 | #20159 |
Guest
Postovi: n/a
|
apsurd cijelog filma, dijaloga, radnji, nesto neponovljivo OH MAN I SHOT MARVIN IN THE FACE i nastavak voznje auta bez greske https://www.youtube.com/watch?v=LBBni_-tMNs |
|
|