Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 12.06.2020., 17:28   #3571
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
Libertus - vjerojatno je tako nešto (nadam se, bolje za njega nego neka bolest)

The Exiled - ako je sveprisutni Raja preuzeo njegov tim, možda je stvarno fokus bio na chiplet gpu.
Kad tad će doći deadline za Raju čudotvorca, pa da vidimo jel što napravio kad ima dovoljno novca, ljudi i vremena
Manuel Calavera je offline   Reply With Quote
Staro 12.06.2020., 17:31   #3572
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Samo pazi kad i on ode, ali ne zbog osobnih razloga, jer ovo kaj smo dosad vidjeli za Xe GPU je tak - OK za iGPU i ne više od toga.
The Exiled je online   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 13.06.2020., 08:56   #3573
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Citiraj:
Autor Libertus Pregled postova
Offtopic, ali kada korporacije objave da je otišao iz osobnih razloga, često je u pozadini problem koji nije nimalo osoban, ali je lakše staviti takav PR nego se opravdavati. Npr. predsjednik uprave hr banke otišao iz osobnih razloga, na kraju su osobni razlozi da banka žmiri na oba oka dok netko pere pare preko nje. Što ti bolje zvuči?
Ovo i ja mislim, ''osobni razlozi'' su uvijek nekakvo neslaganje u firmi. Nema to veze sa privatnim životom.
Staro 13.06.2020., 13:28   #3574
Mladenxy
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
B460 MSI sa 10/20 cpu radi ko violina.

https://www.youtube.com/watch?v=jZe_VC4i3wk
Mladenxy je offline   Reply With Quote
Staro 13.06.2020., 14:50   #3575
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Strašno kolko je to dobra B460, a koliko su neke Z490 smeće...

Šteta što je zaključan čipset
Staro 13.06.2020., 14:59   #3576
Mladenxy
Premium
Moj komp

ma i nije, fina štedljiva platforma za modele bez K. relativno jeftino, hladno uz malu potrošnju. K nosi sa sobom skuplji proc, matičnu, hlađenje, zagrijavanje, potrošnju a performanse ne rastu shodno uloženome IMO.
Staro 14.06.2020., 20:04   #3577
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Staro 15.06.2020., 10:43   #3578
SuperSaiyan
Banned
Moj komp

Datum registracije: Jun 2020
Sada sta god se uzme brzo ce biti pregazeno, rocketlake sa 20% jacim IPC, isto tako xt modeli sa 200mhz vecim taktovima i ubrzo zen 3 sa novih 10% IPC-a. Također upgrade path kod jednih i drugih trenutno je jos jedna serija procesora a onda nove maticne sa DDR5, tako da sta god se uzme to je to dogodine i onda ajmo jovo nanovo
SuperSaiyan je offline   Reply With Quote
Staro 15.06.2020., 11:02   #3579
The Exiled
McG
Moj komp

Intel Ice Lake CPUs have a System Crashing Bug
Citiraj:
Intel CPUs have been rather notorious for system bugs recently. Starting from 2018's Spectre and Meltdown which used speculative execution to exploit systems, the string of new vulnerabilities just continued to this day. Recently we had CrossTalk exploit which represents a threat to cloud providers, where one user could compromise another just by using the same CPU from which the virtual instances are powered. These types of exploits are even more dangerous than ones that require local access, as that is already dangerous by itself. A lot of these issues are said to be ironed out by Intel's new microarchitecture designs like Ice Lake, Tiger Lake, and future revisions.

However, it seems like Intel is encountering some problems with even the latest Ice Lake CPUs when it comes to system bugs. JetBrains, a Czech provider of software development tools has a Java programming language development environment called IntelliJ integrated development environment. It was recently reported that on MacBook Air 2020 and Microsoft Surface Pro models equipped with 10th generation Intel Ice Lake CPUs, IntelliJ IDE causes system restart or a complete OS crash. In the report, the CPU ran in a Linux VM that isolates itself from MacOS so the macOS XNU kernel is not to blame. In the report thread, another user running Windows on Microsoft Surface Pro experienced the crash as well.

Thanks to community testing, we have found out that these issues are not just a software bug, however, it is a rather CPU specific bug that only occurs on Intel Ice Lake processors. Intel recently updated the CPU microcode and there is no improvement. It seems like the IntelliJ IDE has a specific sequence of instructions that trigger Ice Lake CPUs to crash OS. This behavior is concerning as this could be used for a possible exploit. Again, cloud providers are at risk here as if you crash the system the whole instance could crash. Of course server Ice Lake parts are yet to arrive, but the bug could be hidden in the core of the CPU design. Even with the latest microcode update Ice Lake CPUs are still crashing with this software, so we have to see how Intel responds to this.
Izvor: TechPowerUp
Staro 15.06.2020., 11:45   #3580
guerra
Banned
Moj komp

Datum registracije: May 2019
Citiraj:
Autor Manuel Calavera Pregled postova
Strašno kolko je to dobra B460, a koliko su neke Z490 smeće...

Šteta što je zaključan čipset
AMD ih je natjerao na puno promjena pa ce valjda i taj dio doci na red tj da ce i B chipseti omogucavati oc
guerra je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 15.06.2020., 14:46   #3581
SlavoS
Premium

Datum registracije: May 2003
To su "mučke provokacije"

E kad ti laprdalo silver i kumpić guera objasne, da nitko s foruma nema problema s tim, pa ni njihove tetke, pa ni pas od njihove tetke,....
Staro 15.06.2020., 15:02   #3582
guerra
Banned
Moj komp

Ne bi vjerovao, ali ni buha od tetkinog psa nema problema.
Staro 15.06.2020., 15:25   #3583
SlavoS
Premium

Datum registracije: May 2003
Hvala, sad mi je lakše.
Staro 18.06.2020., 20:01   #3584
Mladenxy
Premium
Moj komp

gubitak sporijim ramom u 25 isprobanih igara

https://www.youtube.com/watch?v=pwtBc4dc6Ag
Staro 22.06.2020., 16:04   #3585
The Exiled
McG
Moj komp

Intel to use Nanowire/Nanoribbon Transistors in Volume ‘in Five Years’
Citiraj:
This year, at the international VLSI conference, Intel’s CTO Mike Mayberry gave one of the plenary presentations, which this year was titled ‘The Future of Compute’. Within the presentation, a number of new manufacturing technologies were discussed, including going beyond FinFET to Gate-All-Around structures, or even to 2D Nano-sheet structures, before eventually potentially leaving CMOS altogether. Dr. Mayberry stated that he expects nanowire transistors to be in high volume production within five years, putting a very distinctive mark in the sand for Intel and others to reach.

For 2021, Intel is preparing 10nm+++ as well as a new process node (7nm), and we know this to be the case given that Intel has a contract with the Aurora supercomputer for Argonne, which is due to have Intel’s new Ponte Vecchio HPC accelerator inside, which is partly built on 7nm. That system has to be delivered in 2021, or at least Intel has to hit a number of minimum milestones for that system in 2021, so we might see the first inklings of 7nm at that time. The slide above also says 7nm on EUV.

Assuming all goes to plan, we have 2022 with 7nm+, then 2023 with 7nm++ and another new process node, believed to be 5nm. This is expected to be the inflection point with TSMC’s 3nm in terms of density, which could suggest that this is where GAA technology is likely to be. Going beyond that, 2024 is 5nm+, then 2025 is 5nm++ and 3nm. If I were a betting man, and I predicted that Intel’s timeline over the course of five years might slip the best part of 6-12 months, then 2025 might still be in the 5nm / 5+ era. So with Dr. Mayberry saying within 5 years for high volume, the smart money would be GAA coming at 5nm, in 2023-2024.
Izvor: AnandTech
EDIT:

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 23.06.2020. u 18:01.
Staro 23.06.2020., 13:28   #3586
zwer54
Premium
Moj komp

Datum registracije: Nov 2005
Razocarao me novi intel skroz.
Imam Dell laptop 14" i5 8250U, 16gb rama i 250 nvme. Radi savrseno, baterija drzi odlicno, koristim ga vec 15 mjeseci, nikakvih problema i za ono za sta mi sluzi radi savrseno. Bez problema drzi otvoren outlook, chrome sa par tabova, mozilla i ms teams i sve odjednom radi bez ikakvih lagova.

Pred mj dana dobio novi Dell XPS 13, i7 1065G7, 16gb rama na 3733, 512nvme. Performanse su ocajne, duze mu treba da digne windows nakon logina, cim ima otvoren chrome ili novi edge pa idem pokrenut jos nesto, kao da se muci da otvori, windows update mu zakucao cpu na 100%, baterija drzi 50% slabije od ovog jeftinijeg laptopa... A kosta 3 puta vise od ovog starog sta imam. Sve u svemu imao sam raznih laptopa od firme i ovaj zadnji sa intel 10th gen radi daleko najlosije do sada, a bas od njega bi ocekivao da radi daleko najbolje.
Staro 23.06.2020., 13:34   #3587
The Exiled
McG
Moj komp

Lijepo format C:, pa složi sve ispočetka kak spada + firmware/BIOS update, a usput makneš Dell bloatware koji dolazi u paketu, pa onda provjeriš kakva je situacija.

Kak god bilo, obje konfiguracije su odlične za namjenu koju spominješ, pa nema razloga da novija buda sporija.

Kod nas u firmi je mobilni Ice Lake u režiji HP-a pušten u pogon kod nekoliko korisnika i zasad su svi sretni i zadovoljni.
Staro 23.06.2020., 13:39   #3588
zwer54
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Lijepo format C:, pa složi sve ispočetka kak spada + firmware/BIOS update, a usput makneš Dell bloatware koji dolazi u paketu, pa onda provjeriš kakva je situacija.

Kak god bilo, obje konfiguracije su odlične za namjenu koju spominješ, pa nema razloga da novija buda sporija.

Kod nas u firmi je mobilni Ice Lake u režiji HP-a pušten u pogon kod nekoliko korisnika i zasad su svi sretni i zadovoljni.
A to bi bilo zgodno da, no oba su dell default windows i osim dell support, power management i update, nema nista extra...
Staro 24.06.2020., 15:05   #3589
the_ghost
lar~
Moj komp

Datum registracije: Jan 2007
Citiraj:
Autor zwer54 Pregled postova
A to bi bilo zgodno da, no oba su dell default windows i osim dell support, power management i update, nema nista extra...

Moguce da su ujebali thermal design. Iako meni (na linuxu), u t490s i7 8565U dosta cesto thermal throttla, ali ja to efektivno ne primjetim za ono kaj radim na njemu. Ako je i gora situacija onda jebat ga. Mozda je i smece SSD unutra.
the_ghost je offline   Reply With Quote
Staro 24.06.2020., 15:16   #3590
zwer54
Premium
Moj komp

Citiraj:
Autor the_ghost Pregled postova
Moguce da su ujebali thermal design. Iako meni (na linuxu), u t490s i7 8565U dosta cesto thermal throttla, ali ja to efektivno ne primjetim za ono kaj radim na njemu. Ako je i gora situacija onda jebat ga. Mozda je i smece SSD unutra.
Ma nije do SSD kad cpu zakucava... Sta god idem otvorit, cim cpu mora nesto radit, vidim da cpu usage skace u nebo, a nista komplicirano ne radi...

13" laptop od 2k eur sa intel grafikom samo, pa barem onda ssd mora bit kak spada kad vec nis nema
Plus na sto nisam obracao paznju kad sam narucivao, govance nema ni jedan klasican usb port. Ima samo 2 kom type C ali na to se i puni, tako da kad radis na punjacu, ostaje ti samo 1, nemas di klasicnog misa ustekat itd... al dobro, to nema veze sa intelom...
Staro 24.06.2020., 16:03   #3591
the_ghost
lar~
Moj komp

Datum registracije: Jan 2007
Citiraj:
Autor zwer54 Pregled postova
Ma nije do SSD kad cpu zakucava... Sta god idem otvorit, cim cpu mora nesto radit, vidim da cpu usage skace u nebo, a nista komplicirano ne radi...

Ako CPU iz nekog razloga ceka disk (to je primjetljvije na obicnim diskovima nego na SSDovima), usporiti ce ga.

To se lakse da detektirati na linuxu nego na windowsima doduse.

Za test, uvijek mozes bootati neki live USB pa vidjeti kak se ponasa na linuxu.
the_ghost je offline   Reply With Quote
Staro 27.06.2020., 23:05   #3592
The Exiled
McG
Moj komp

Intel Lakefield tested - it's disapointing: Intel's big.LITTLE style CPU needs some work
Citiraj:
The model tested by NotebookCheck features Intel's high-end Lakefield model, the Intel Core i5-L16G7, a processor with features a single high-performance Sunny Cove CPU core and four power-efficient Tremont cores. This design is similar to ARM's big.LITTLE design scheme, where powerful cores provide high-performance levels when requires while low power cores handle background loads and deliver peak performance/watt characteristics. While NotebookCheck's look at Intel's Lakefield processor was far from a full review, it reveals that Intel's big.LITTLE style x86 processors need more work to achieve their full potential. It is likely that a combination of software and hardware changes will be necessary to deliver on Lakefield's ambitions.
Intel Alder Lake-S desktop socket config exposed: DDR5 and big.LITTLE arch rumored
Citiraj:
Alder Lake-S is rumored to bring some interesting changes to the landscape. There is the anticipated shift to 10nm and new socket, but also DDR5 memory (which SK Hynix is mass producing) and, at long last, PCI Express 4.0 support. Alder Lake will arrive with up to 16 cores arranged in a big-slash-little format that is similar (though not identical) to ARM's big.LITTLE approach. At least two Alder Lake-S processors will feature 8 big cores and 8 small cores, plus onboard graphics (labeled as an 8+8+1 configuration). One of those chips is said to have a 125W TDP and the other an 80W TDP.
Staro 07.07.2020., 01:24   #3593
slavonac90
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2008
Vidim u mall.hr imaju i5 10400f za nešto manje od 1350 kn pa si kontam ubosti to i neku h410 ploču, planirao ići na i7 devete generacije ali ovo mi je jeftiniji upgrade. Jedna stvar me zanima samo oko memorije, ja imam 2400mhz i ne planiram mjenjati...jel se osjeti ta razlikla značajno sa brzinom na desetoj generaciji procesora?

Zadnje izmijenjeno od: slavonac90. 07.07.2020. u 01:30.
slavonac90 je offline   Reply With Quote
Staro 07.07.2020., 10:14   #3594
Mladenxy
Premium
Moj komp

Par postova gore možeš vidjeti koliko se otprilike gubi sporijim ramom.
Staro 07.07.2020., 10:23   #3595
slavonac90
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2008
Ah hvala, vidim da je sa istim ramom rezultat nešto bolji na Z ploči, znači sa h410 pločom i 2400mhz ramom mogu očekivati još koji fps dolje. Iako kada pogledam fps koliki je i nije toliko dramatično, gledam si nešto uzeti da pogura neku jaču grafu kada izađe nvidijina nova serija, ciljam na neki ekvivalent rx 5700xt ili čak možda nju uzmem ako nvidia ne ponudi nešto za tu cijenu.
slavonac90 je offline   Reply With Quote
Staro 24.07.2020., 08:42   #3596
The Exiled
McG
Moj komp

Intel's 7nm is busted, chips delayed, may have to use rival foundries to get GPUs out for US govt exascale super - šok i vjeverica
Citiraj:
CEO Bob Swan suggests his chips may some day be TSMC-flavored. CEO Bob Swan said Intel has identified a defect in its 7nm production process that caused degradation, and has taken steps to address it. Swan said the plan is still to deliver strong performance on products that Intel manufactures, but admitted the x86 giant does have the aforementioned fallback plan of third-party foundries in mind. Using "someone else's process technology" will be no easy feat, by the way. It will involve a lot of design adjustments and squeezing in its foundry orders around other customers, such as Apple, AMD, and nVidia.
Citiraj:
Intel's 7nm process node is six months behind schedule, and the yield is a year behind. That means PC processor chips using this node for CPU cores are delayed and won't hit the market until late 2022 or early 2023. A 7nm data-center processor is now expected to arrive the first half of 2023 rather than in 2022 as expected. And its 7nm GPUs codenamed Ponte Vecchio are now due late 2021 or early 2022, which is a bit a problem: Intel promised the accelerators for the US government's $500m exascale Aurora, supercomputer due to be built in 2021. As such, Intel may be forced to turn to outside foundries to produce certain dies, aka chiplets, for its 7nm multi-die-single-package chips, including its Ponte Vecchio parts. Desktop 10nm processors aren't due to land until the second half of next year, though some mobile parts are available now, and server parts are said to arrive this year. In effect, Intel screwed up 10nm, turned to 7nm to make up lost ground, and went off the rails again.
Izvor: The Register

Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Vraćam se na kraju opet na ono kaj smo već nekoliko puta raspravljali - Intel kroz nekoliko godina postaje fabless i TSMC njima (ko i svima) štanca kaj treba, ali moraju stati u red - iza AMD-a i nVidije.
Staro 24.07.2020., 09:00   #3597
guerra
Banned
Moj komp

Nikad nisam vidio ovoliko odusevljenja sto cemo mozda opet dobiti monopol, ali ovaj puta musicasti.
Staro 24.07.2020., 09:07   #3598
Libertus
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2017
Još smo daleko od bilo kakvog monopola od strane AMD-a. Već sam rekao, treba čekati da Intel izgubi 50% tržišta od AMD-a, da im dođe iz guzice u glavu, a AMD da ima dovoljnu bazu prihoda za novi razvoj i istraživanje.

Uz to, Apple je prvi koji će početi gurati ARM procesore za svoje laptope, i ukoliko to zaživi, otvorit će i to tržište gdje isto ima jačih igrača pa možda i dobijemo trećeg konkurenta ovoj dvojici (na neki način).
Libertus je offline   Reply With Quote
Staro 24.07.2020., 09:14   #3599
The Exiled
McG
Moj komp

Od jučer lagano kruži vijesti da nVidia ozbiljno razmišlja o kupnji cjelokupnog ARM-a i svega kaj dolazi u paketu. Obzirom da su Mellanox kupili bez ikakvog okolišanja, IMHO i ARM bude im sjel samo tako, pogotovo, jer se SoftBank želi riješiti tog dijela. Nakon toga ne bi bilo loše da Kožna Jaketa preuzme voCtvo Intela, pa makar samo kao vanjski suradnik ili konzultant po uzoru na Kellera. I onda stvari postaju uistinu zanimljive, jer ovo kaj se trenutno događa u Intelu je višegodišnja tragikomedija. I sami su si za sve krivi, jer seru kvake s nadobudnim Ryan Shrout prezentacijama, dok su 10 godina sjedili i mislili da nemaju apsolutno nikakve brige i konkurencije.
Citiraj:
Jim Keller pushed for Intel’s processors to be fabbed at TSMC, leading to conflict with colleague Murphy Renduchintala, it seems that Intel has finally decided to keep their CPUs on their own fabs.

Zadnje izmijenjeno od: The Exiled. 24.07.2020. u 09:53.
Staro 24.07.2020., 13:31   #3600
Mladenxy
Premium
Moj komp

Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Uređivanje