Forumi


Povratak   PC Ekspert Forum > Računala > Software > Web dizajn, programiranje i ostalo
Ime
Lozinka

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 09.04.2016., 21:35   #1
inaki
Premium
Moj komp
 
inaki's Avatar
 
Datum registracije: Nov 2009
Lokacija: Zgb
Postovi: 237
Pomoć za blog - stručna

Dakle, trebao bih pomoć za svoj blog i spreman sam platiti neku razumnu cijenu onom tko mi pomogne.
Ukratko. vodim jedan blog, koristim predložak koji mi se jako sviđa i baš bi želio da tako izgleda to što radim. No u svemu tom ima jedan problem.
Nekako sam odredio kako ti postovi trebaju izgledait, tekst pa nekoliko slika koje se vežu na taj tekst. I tu je taj moj "problem". Klilkom na tu sliku ista se otvara u istom prozoru i onda se mora klikati strelica za povratak na post, i to sve nekako dugo traje i nije "user-friendly", barem za mene.
Moje pitanje bi bilo dali se može u tom predlošku kojeg koristim izmijeniti taj "dio" sa slikama, ja sam doslovno laik za to ali nekako mislim da kad bi se na "pravom" mjestu ubacila naredba da se slika na koju se klikne otvara u novom prozoru ili u foto okviru kakvog koristi većina drugih predložaka onda bi za mene to bilo to.

Kako i napisah za tu "uslugu" sam spreman ponuditi i neku normalnu svotu novca, naravno ako se to može napraviti a isto tako može i prijedlog nekog predloška tih karakteristika koji se može kupiti na netu,.

Evo tu je link na blog a ako nisam bio baš jasan ja se ispričavam te sam na raspolaganju za dodatne upite...

http://pomaloplaninarenja.blogspot.hr/

Zahvaljujem se na čitanju i možebitnoj pomoći

LP
inaki je offline   Reply With Quote
Staro 10.04.2016., 20:00   #2
nino
PizzoZder
Moj komp
 
nino's Avatar
 
Datum registracije: Jan 2003
Lokacija: Umag
Postovi: 12,418
Meni IOS otvara slike u novom prozoru gdje klikom na X, zatvaram tu sliku.

Neda mi se dic sa trosjeda da vidim kako je na win.
__________________
Prodajem kucu na klizistu.. Nije puno presla.....
Member Of PC Ekspert 100+kg Demolition Squad