Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 06.05.2024., 12:01   #4021
Buger
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2006
Šogor je uzeo Greenworks 46cm 60V za oko 330 Eura. Metalna, čvrsta, ima snage, dobro kosi
Buger je offline   Reply With Quote
Staro 06.05.2024., 15:41   #4022
conan
Premium

Datum registracije: Oct 2008
Majstori dajte preporuku za pneumatski pištolj za čavle.
Treba mi ove godine primarno za šalovanja i krovopokrivačke radove što bi si sam odradio. Kompresor 10 bara i cca 20 m crijeva imam.
Gledao sam ove u Bauhausu... Realno trebalo bi mi bit dosta da mogu do 5 cm čavle zabijat ali rađe bi da bude jači, barem do 8-9 cm.

From Tapatalk with love

Zadnje izmijenjeno od: conan. 06.05.2024. u 16:23.
conan je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 06.05.2024., 20:27   #4023
fanATIk
NITKOV
Moj komp

Datum registracije: Oct 2004
Pa realno, ovaj iz Bauhausa je još i povoljan ako baš moraju bit 9 cm čavli.
Nešto takvo od renomiranih proizvođača ćeš platit nekoliko puta više.
Inače, Wurth radi dobre čavlerice, a bogme i Milwaukee.

Asrock FM2A78M-DG3+
Athlon II 860k + Lc Power Lc-cc-120
G.SKILL RipjawsX series 8 GB
Palit GTX 460
Samsung SSD 850 EVO 250 GB, WD 640GB, Hitachi 500GB
Corsair VS550
Thermaltake Core V21
22"LCD LG W2242T
MX Revolution
Logitech X-230
Logitech K740
Canon CanoScan 4400F
Win 10

Unique case by fanATIk

fanATIk je offline   Reply With Quote
Staro 06.05.2024., 21:55   #4024
conan
Premium

Citiraj:
Autor fanATIk Pregled postova
Pa realno, ovaj iz Bauhausa je još i povoljan ako baš moraju bit 9 cm čavli.
Nešto takvo od renomiranih proizvođača ćeš platit nekoliko puta više.
Inače, Wurth radi dobre čavlerice, a bogme i Milwaukee.
Iskreno danas počeo radit neke planove da si pribavim sve kaj mi treba za radove pa mi sinula ideja za taj pneumatski čekić.
Uvijek se najebem sa čekićem i nabijanjem. Nije da ne znam zabit čaval nego uglavnom imam stare hrastove rogove i letve a u njih zabit čaval ravno od prve je stvar dobre prakse. A i kod šalovanja sam rađe koristio šarafe jer dok lupam razmrdam si vagu i ravninu. Mana je kod šarafa kaj mi često pucaju, žao mi za šalovanje kupovati skupe šarafe a žabice i oplate nemam nego šalujem sa običnim daskama.

Kak stvari stoje zaletit ću se po tu od 165€ u Bauhaus. Nisam očekivao da su tak skupe, pogotovo ne te pneumatske. A ni čavli bome nisu jeftini.

From Tapatalk with love
Staro 07.05.2024., 11:24   #4025
buljaka
Premium

Datum registracije: Aug 2014
Fanatik se definitivno bolje razumije u to ali evo samo da znaš ja sam lani uzeo ovaj

https://www.amazon.de/-/en/Compresse...s%2C158&sr=8-3

110 eura i besplatna dostava , odradio 3 krova i milijun projekata malih i nemam zamjerki.

Poslano sa mog
buljaka je offline   Reply With Quote
Staro 07.05.2024., 12:19   #4026
conan
Premium

Citiraj:
Autor buljaka Pregled postova
Fanatik se definitivno bolje razumije u to ali evo samo da znaš ja sam lani uzeo ovaj

110 eura i besplatna dostava , odradio 3 krova i milijun projekata malih i nemam zamjerki.

Poslano sa mog
Interesantno... Jedino bi na dostavu trebao čekati min 2 tjedna. A mislio sam već za vikend udarnički krenuti.

From Tapatalk with love
Staro 07.05.2024., 12:34   #4027
buljaka
Premium

Onda nemaš šta razmišljati
Trk u Bauhaus😄

Poslano sa mog
Staro 07.05.2024., 16:32   #4028
conan
Premium

Citiraj:
Onda nemaš šta razmišljati
Trk u Bauhaus😄

Poslano sa mog
Naručio sam ipak ovaj tvoj sa amazona sa hrpom čavala od 5, 6,5, 7,5 i 9 cm... Ukupno 9700 komada, sve zajedno 310 eura.

Velika je razlika u cijeni čavala. Da sam uzimao to sve u bauhausu ispalo bi me više nego duplo skuplje. Primjera radi u bauhausu je jedan čaval od 5 cm 0,037 eura a na amazonu je 0,016 eura, čaval od 9 cm je u bauhausu 0,064 eura a na amazonu 0,025 eura. Gledam i ne vjerujem koja je razlika u cijeni a ovi iz bauhausa sigurno nisu ništa bolji.

Hvala @buljaka

From Tapatalk with love
Staro 07.05.2024., 17:43   #4029
buljaka
Premium

Nistaaa, neka te služi dugo i sretno👍👊

Poslano sa mog
Staro 07.05.2024., 19:25   #4030
mkey
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Bauhas je i inače baš bezobrazno skup.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
mkey je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 08.05.2024., 08:37   #4031
lowrider
Premium
Moj komp

Datum registracije: May 2008
Al najbolja stvar da sve od alata imaš 5 godina garancije
Staro 08.05.2024., 09:06   #4032
conan
Premium

Citiraj:
Autor lowrider Pregled postova
Đe? U bauhausu?

From Tapatalk with love
Staro 08.05.2024., 10:08   #4033
lowrider
Premium
Moj komp

Datum registracije: May 2008
Da, trimer i el. motorku sam tamo uzeo
Staro 08.05.2024., 10:47   #4034
quazar912
Premium

Datum registracije: Nov 2008
Citiraj:
Autor mkey Pregled postova
Bauhas je i inače baš bezobrazno skup.
apsolutno

Citiraj:
Autor lowrider Pregled postova
ima "5G" al ne mijenjaju odma nego čekaš popravak
Staro 08.05.2024., 17:22   #4035
Miki9

Datum registracije: Jun 2021
Bahhaus je od svog dolaska do ulaska RH u Eu bio čak kolko tolko ok s cijenama, pog.tam negdje 2007,08, 09, no onda od te 2013. je sve počelo suludo poskupljivat.
Jedino što sam tam ikada jeftinije kupio je stol koji je vani stajao na poluotvorenom skladištu, pa su nam dali po dogovoru popust, bio je malo prašnjav i na par mjesta zgreban, ništa strašno. No, poslije je bio show, pri utovaru stola na viličar, radniku isti ispada s 2 metra visine i dobiva potpuno novi set udubljenja i ogrebotina, ko jebote neka skrivena kamera !? Tako da je ispalo baš bittersweet iskustvo na kraju.
Miki9 je offline   Reply With Quote
Staro 08.05.2024., 19:13   #4036
mkey
Premium
Moj komp

To je istina, i mi smo u par navrata kupili neke stvari povoljno jer su stajale neko vrijeme. Za takve stvari treba imati krticu unutra A ti miki si, u trenutku kada je ispalo, trebao otvoriti nove pregovore. Samo otvoriš novo poglavlje pregovora, kao HR kada je uguravana u EU.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
Staro 08.05.2024., 19:31   #4037
nepalac

Datum registracije: Feb 2022
Citiraj:
Autor Miki9 Pregled postova
Bahhaus je od svog dolaska do ulaska RH u Eu bio čak kolko tolko ok s cijenama, pog.tam negdje 2007,08, 09, no onda od te 2013. je sve počelo suludo poskupljivat.
Jel poskupilo samo kod njih ili svugdje?
Kakva je logika pričati da je neka trgovina skupa? Pogotovo trgovina koja ima 2 milijuna artikala.
Da je to istina onda bi propali davnih dana jer bi ljudi kupovali tamo gdje je jeftinije, a to se ne događa.
Osim toga, Bauhaus nudi ovo:
https://www.bauhaus.hr/usluge/usluge...-niskih-cijena
Citiraj:
Ako unutar 14 dana od kupnje našeg proizvoda nađete isti proizvod po nižoj redovnoj cijeni u drugom prodajnom centru, ponudit ćemo Vam ga po toj nižoj cijeni uz dodatnih 12% popusta.
Pa eto, slobodno iskoristi taj popust.
Staro 08.05.2024., 19:35   #4038
fanATIk
NITKOV
Moj komp

Datum registracije: Oct 2004
Citiraj:

Poslano sa mog
Ma moje osobno iskustvo s čavlericom je moja vlastita no to nema veze s onim što kolega traži. Moja ispucava tanke igličaste čavle bez glave, ono, za lajsne i takve stvari. Probao Wurhovu plinsku čavlericu. Kad kupiš kutiju čavala za nju, u njoj dođe plinska kapsula koja je dovoljna za tu kutiju čavala. Ima još i mali aku koji služi samo da da impuls pri okidanju. Predobra stvar. Nema kablova, crijeva... No košta pun k.

Asrock FM2A78M-DG3+
Athlon II 860k + Lc Power Lc-cc-120
G.SKILL RipjawsX series 8 GB
Palit GTX 460
Samsung SSD 850 EVO 250 GB, WD 640GB, Hitachi 500GB
Corsair VS550
Thermaltake Core V21
22"LCD LG W2242T
MX Revolution
Logitech X-230
Logitech K740
Canon CanoScan 4400F
Win 10

Unique case by fanATIk

fanATIk je offline   Reply With Quote
Staro 09.05.2024., 14:50   #4039
Miki9

Datum registracije: Jun 2021
Citiraj:
Autor nepalac Pregled postova
Jel poskupilo samo kod njih ili svugdje?
Kakva je logika pričati da je neka trgovina skupa? Pogotovo trgovina koja ima 2 milijuna artikala.
Da je to istina onda bi propali davnih dana jer bi ljudi kupovali tamo gdje je jeftinije, a to se ne događa.
Osim toga, Bauhaus nudi ovo:
https://www.bauhaus.hr/usluge/usluge...-niskih-cijena
Pa eto, slobodno iskoristi taj popust.
K....c, palac, nepalac, poskupilo je u zadnje 2g svugdje (il kak bi moj susjed govorio, svigdje), no u Bauhausu je počelo to skakat baš nakon ovog što sam rekao, vjerujem da su se cijene izjednačile s njemačkima plus tu moze bit samo i skuplje jer švapci imaju niži pdv. A oni su valjda išli logikom zašto bi mi prodavali u hrvatskoj jeftinije nego u njemačkoj, j..e se nama što imaju 3x manju plaću, pa nismo im mi vlada i uprava.

Logika priče da je skupo, je ak se nešto prodavalo po 10 eura, a sad je 20 il 25, a nema ekonomskog razloga jer to kinesko sranje, i da je porasla nabavna cijena s 1 na 2 eura, nesmije tolko poskupit.

Ovaj gimmick sa "nađi gdje je jeftinije" je polu besmislen, jer alati i hardweraj nije kruh da je svugdje ista ponuda, naravno da bauhaus ima razne marke i artikle koji neki drugi uopće ne drže, i obrnuto. Volio bih čut primjer ikoga da je to ikad iskoristio
Miki9 je offline   Reply With Quote
Staro 09.05.2024., 15:13   #4040
okarm
Premium

Datum registracije: Jan 2007
bauhaus u pravilu je skuplji ali zna se naci i artikala koji su jeftiniji nego kod drugih.
no najveca prednost mu je kolicina proizvoda. meni se hrpu puta dogodi situacija da trebam npr. 10 artikala i znam da recimo obidjem 3 druga ducana cu proci nesto jeftinije, ali radje odem u bauhaus platim par eura vise al se ne zezam s voznjom i prometom.
okarm je offline   Reply With Quote
Staro 09.05.2024., 15:57   #4041
OuttaControl
Premium
Moj komp

Datum registracije: Feb 2007
Da, fora je vjerojatno sto ces u bauhausa skoro uvijek nac sto ti treba,a dok u drugim trgovinama nekad oces ali nekad neces...
OuttaControl je offline   Reply With Quote
Staro 17.05.2024., 10:00   #4042
estugarda
"Samo vodu ne!"

Pozdrav. Ekipa. Crkla mi je motorna samohodna kosilica. Trebam hitno nešto drugo. Imam već dugo želju priježi na baterije. Imam ravni lijepi travnjak kojeg redovito održavam (1 tjedno), ali je problem što ga ima 1000m2 i trebam minimalno 50cm otkos. Tako da su aku kosilice na knap uglavnom. E sad, znam da bi mi Aku Makita s baterijom bila taman, ali košta 2000€, a to mi je trenutno previše. Gledam alternative.

1. Einhell 32/52, dolazi sa 4x5Ah (18V) baterijama. 52cm rez. Trebalo bi biti taman na knap za 1000m2, ako išta valja ... cijena 750€

2. Greenworks 60V 51 sa baterijom 4Ah za 599€ + dodatna baterija 4Ah za 199€ u Bauhausu. Dvije od 4 minimum minimuma za 1000m2, a vjerojatno i nedovoljno. Širina reza je 51cm.

E sad. Greenworks je vjerojatno malo moćniji, ali je kinez upitne budućnosti. Einhell, iako isto kinez, nazivno je DE/AUT, sa podužom tradicijom i pretpostavljam malo boljom podrškom. Za obje nema baš recenzija, ni detalja. Recimo, nigdje nisam uspio vidjeti kako uopće nož izgleda.

Više se ne opterećujem previše markama, jer sam do sad imao premium motornu kosilicu koja je bila sve samo ne premium, i s kojom sam imao hrpu probema.

Ima li tko iskustva sa bilo koje od ove dvije aku kosilice, ili možda bolju alternativu, a da je do 1000€ sa baterijama.

CPU: AMD Ryzen Threadripper 2950X @ stock + Noctua NH-U12S
RAM: 4x16GB DDR4 Corsair Vengance LPX 3200
VGA: NVIDIA GeForce RTX 1080 Ti 11GB
SSD: Samsung Evo Plus 500 m.2 NVMe
HDD: Toshiba 3TB
PSU: Corsair CX650M
CASE: Fractal Design Meshify C
Display: Dell U2715h + U2407WFP
Audio: Asus Xonar U7 MK2 + Logitech Z-5500 5.1
Input: Logitech G915 + Logitech G602

Asus N76VZ
CPU: 7-3610QM @ 2.30GHz
RAM: 2x8GB DDR3 HyperX 1600
VGA: NVIDIA GeForce GT 650m 2GB
SSD: Crucial MX100 256 GB
HDD: WD Scorpio Black 750GB @ 7200
Audio: Fiio Q1 DAC + AudioTechnica M50x
Input: Logitech G915 + Logitech MX Master 2S

In progress...

CPU: AMD Ryzen 4350G @2.8GHz + AMD stock cooler
MBO: ASrock B550m Phantom Gaming
RAM: GSkill 2x8GB DDR4 3600MHz
VGA: AMD Vega 6
SSD: Samsung Evo Plus M.2 NVME 250GB
PSU: Seasonic 620W
CASE: Fractal Core 2300
Display: 32" LCD TV + BENQ W1070 DLP projector
Sound: Yamaha RX481 + ELAC Cinema 5.1
Input: Logitech vulgaris

CPU: AMD Athlon X2 5050e @0.8-2.6GHz + AC Freezer 64 Pro PWM
MBO: Gigabyte GA-M720-US3
RAM: Kingmax 2x2GB DDR2 800MHz
VGA: Gigabyte GeForce 8600 GTS SP
HDD: Seagate 7200.10 250GB single platter (Speedy Gonzales)
PSU: Chieftec 400W
CASE: Frontier generic
Display: 22" LCD AOC 2230Hf + ACER X1160 DLP projector
Sound: Logitech S-220 2.1

2017: FX-8370E, ASRock 990FX Extreme3
2016: FX-8320E, Asus M5A97 PRO
2015: i7 6700k, Asus Z170-A
2014: FX-8350, ASRock 990FX Extreme3
2012: i7 3610QM, Asus N76VZ
2011: AMD Athlon II X4 640, Gigabyte MA770-UD3
2010: AMD Phenom II X6 1090T, Thuban, ASrock 880G Extreme3
2010: AMD Phenom II X4 Deneb 945, Gigabyte 790X-DS4
2009: Intel C2Q Q6600, GIGABYTE EP31
2008: AMD Athlon X2 Winsdor 5600+ AM2, MSI K9N Neo V3, Gigabyte 790x
2008: Intel Core2Duo T7200, Toshiba A100-847
2007: AMD Athlon X2 4600+ Manchester S939, ASUS A8n32-SLI Deluxe
2005: AMD Athlon 64 3200+ Venice S939, Asus A8V Deluxe
2003: AMD Athlon XP 2400+ Thoroughbred, Matsonic MS8137C
2003: Intel Pentium III Mobile 1000 Tualatin, Compaq Evo N110
2002: AMD Duron 1200, Matsonic MS8127C
2001: AMD Duron 800, Matsonic MS8127C
1998: Intel Pentium II 300 Klamath
1996: Intel Pentium 120
1993: Intel i386SXSA 40MHz(turbo)
1991: Intel 286 @20Mhz

estugarda je offline   Reply With Quote
Staro 17.05.2024., 10:21   #4043
Gilbert5
Agent 0
Moj komp

Imam powerworks 46 cm 82V model, naravno da je riječ o 72V ali marketing. Greenworks je dio toga brendirao kao powerworks i takve su se prodavale u bauhasu.
Kosilica super, baterije nisu. Obje sam reklamirao, nove su malo bolje. Baterije su 72V 2Ah, ili 180wsati, pa si računaj koliko možeš pokositi s jednom.

Takve kosilice nisu za visoku travu, ali ako održavaš može dobro poslužiti.

Ja kosim 3 godine, oko 600 m2 trave dvorišta. Imam i 12.5Ah veliku leđnu, ali nezgodno mi je s njm kositi. Ali znaš da imaš i tu opciju...

Greenworks radi na većem naponu, vjerujem da će ti dati i više snage.
Gilbert5 je offline   Reply With Quote
Staro 17.05.2024., 11:12   #4044
estugarda
"Samo vodu ne!"

Uh. Sad si me natjerao da ponavljam srednješkolsku fiziku. Hvala! (ozbiljan sam).

Što se dogodilo s tvojim prvim baterijama da si ih reklamirao?

Dakle ti bi preporučio ovu Greenworks sa dodatnom baterijom. Ima li kakva jača alternativa? Prošle godine je Fuxtech prodavao neku 120V ali je nema voše. Nestala još prošlo ljeto.

Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Asus N76VZ

In progress...

Staro 17.05.2024., 12:12   #4045
Gilbert5
Agent 0
Moj komp

Brzo je padao napon, samim time i kapacitet odnosno vrijeme rada.
Unutra su vjerojatno neke žnj baterije pa se desi da brzo odlaze. 18650 su unutra ali mi se nije rastavljalo da gledam točno.

Mislim da je greenworks bolja sigurno nego ova 18+18V, a da li ima boljih ne znam. Kučište i motor kosilice su super. Lijepo radi pogon, ja sam zadovoljan. Bolje nego paliti benzisku kosilicu.
Gilbert5 je offline   Reply With Quote
Staro 17.05.2024., 13:35   #4046
estugarda
"Samo vodu ne!"

Ima boljih ima. Itekako. Ali su vrlo skupe. Toliko skupe, da ću radije platiti nekome da mi za tu lovu kosi.

Ima još za kupiti valjda generaciju starija 82V verzija;
https://www.eurovrt.hr/greenworks-kosilica-51sp-set
Taj model je barem 4 godine star, pa se pitam jesu li i baterije 4 godine stare.

Jel ta kao tvoja Powerworks?

EDIT: slučajno naletio na https://www.greenworkshrvatska.com/
E sad, ili je vrlo bezobrazna navlakuša ili vrlo neprofesionalan pristup. Sve košta 80€

Asus N76VZ

In progress...

Zadnje izmijenjeno od: estugarda. 17.05.2024. u 14:57.
Staro 17.05.2024., 14:12   #4047
buljaka
Premium

Frende stranica je toliko fejk da ne može biti više. To je prevara.

Poslano sa mog
Staro 17.05.2024., 14:14   #4048
Juice
Fresh Juice

Datum registracije: Sep 2007
Svaka ta stranica s "hrvatska" u domeni je fejk, no ljudi i dalje nasjednu. Nema valjda brenda čija se stranica s iteracijom "hrvatska" nije pojavila
Juice je offline   Reply With Quote
Staro 17.05.2024., 14:38   #4049
estugarda
"Samo vodu ne!"

Dosta govori o tome kakav je brend greenworks, kad na to ne reagiraju brže od mene. Između ostalog.
https://who.is/whois/greenworkshrvatska.com

Asus N76VZ

In progress...

Zadnje izmijenjeno od: estugarda. 17.05.2024. u 14:57.
Staro 19.05.2024., 13:40   #4050
mkey
Premium
Moj komp

Situacija s mojom plijesni na mojem zidu se razvija kao sve veći užas.

Dakle, ovo mjesto sam špricao s pufasom nekoliko puta. Oprao sam zid par puta detaljno. Sušio prostor generalno odvlaživačem.

Premazao s preporučenim jub antialgae sredstvom. Nisam bio siguran koliko mazati toga (kupio sam koncentrat i nanosio isti kistom) ali sam stavio toliko dok se ne krene cijediti sa zida. Logično mi je bilo da preko toga ne treba. Dok sam nanosio sam skužio da se lagano pjeni pa sam radio pjenu s kistom.

Izbrusio sam cijelo područje ručno s papirom 60. Onda sam ove više užasne dijelove brusio s mutlitoolom, po uglovima koliko je išlo. Uglovi su dosta neravni a i podloga na koju se kači brusni papir na multitoolu je isto relativno neravna, odnono ima udubinu u sredini pa taj plohe slabo sudjeluje u brušenju.

Namazao samo opet jub. Sve skupa mislim da sam 0.1 potrošio, kažem nisam siguran koliko bi bil pametno staviti ali ako stavim više cijedi se zida.

https://imgur.com/SJoUqA0

Ima li ovo smisla dale prskati s pufasom?
Nastaviti li strugati dok svo crno ne pođe dolje?

Nisam siguran koliko mogu dalje brušenjem toga skinuti, ploga je sada poprilično glatka. Možda najbolje dalje špahtlom.

Što god da napravim, prije bojanja ide gore još jednom taj antialgetik a budem i impregnaciju još jednom nanio. A poslije bojanja brušenje s finijim papirom, računam da što više bude bilo glatko tim bolje.
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno