Ime
Lozinka

Odgovori

Uređivanje
Staro 23.09.2024., 10:35   #3181
Luce
iVar

Datum registracije: Nov 2009
To je isti drek kao kod mene gdje paket i dalje stoji tamo.

Luce je offline   Reply With Quote
Staro 23.09.2024., 14:19   #3182
srale7
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Sad zvao zenu na 072 303 304, provjerila po trackingu, uglavnom nista pametno, "veliki je priljev paketa, fali postara, paketi iz inozemstva nemaju rok dostave i nemaju prioritet, budite strpljivi, bude valjda došlo do kraja ovog tjedna, ne zna gdje je paket tj ne mogu si sam otici po njega".
Rubrika vjerovali ili ne, ono razgovor sa drzavnom dostavnom sluzbom

srale7 je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Staro 23.09.2024., 14:36   #3183
Ivan357

Datum registracije: Jun 2020
pošta nedavno, pokušao sam telefonski preusmjeriti međunarodnu pošiljku u paketomat, ne može, mogu otić u poštu i platiti preusmjerenje u paketomat 🤦

danas gls, isto međunarodna, nije se moglo preko weba preusmjeriti, zove me dostavljač, kažem nisam doma jel može na paketomat, može
Ivan357 je offline   Reply With Quote
Staro 23.09.2024., 14:37   #3184
spiderhr
Premium

Datum registracije: Jul 2021
Samo tražite da vas voditelj nazove. Meni je prošlo.
Staro 24.09.2024., 10:05   #3185
cic
Premium

Datum registracije: Oct 2009
Moram priznat da skoro nikad nisam imao problema s poštom, sad osobno nemam ni ja, već frend, ali ono kaj je u paketu, a to je mobitel bit će prodano meni.

16.9. pošiljka zaprimljena u Zagrebu, a odredište je Pitomača.

Prva iduća informacija je danas u 6:46 i preko trackinga je vidljivo da je paket u Samoboru i da je u povratu pošiljatelju.

Kakav show. Ne bi ništ rekao da mi iz Kine već nije došlo kaljeno staklo i maska, a naručeno je dan nakon mobitela.
cic je offline   Reply With Quote
Staro 24.09.2024., 10:13   #3186
tun3
Premium
Moj komp

Datum registracije: Oct 2018
Paket iz Italije mi je poslan 21.8., 23.8. je evidentiran u ZG i poslan prema unutrašnjem prometu (za PGŽ). Od onda ni traga ni glasa. Prvi poziv na 072 čekanje pol sata, ne znamo mi gdje vam je to ali dajte mi mail pa vam napišemo - ništa od toga. Drugi poziv na 072 čekanje sat vremena, ne znamo mi gdje je to, morate poslati mail. Pošaljem mail, odgovora ni blizu... Mjesec plus dana paket se ne zna gdje je, ne mogu ni osobno otić po njega (i na to sam spreman) jer oni nemaju pojma di je. Predložili su mi i da se sramotim i zamolim pošiljatelja da pokrene potragu sa svoje strane za međunarodnu pošiljku, rekoh ali ja je pokrećem odavde, ne to se ne može...

Dobro su rekli, Afrika sa strujom, i to nam je kompliment...
tun3 je offline   Reply With Quote
Staro 24.09.2024., 12:07   #3187
Ico_Zg
Premium
Moj komp

Datum registracije: Oct 2008
Hvala se kako 95% pošiljka poslanih sa Paket24 isporučuju odmah sljedeći radni dan, ja trenutno čekam paket sa E-kupi već 7 dana, ovo ljeto sam imao još par komada i niti jedan nije isporučen u manje od 5 dana od zaprimanja.
Ico_Zg je online   Reply With Quote
Staro 24.09.2024., 13:07   #3188
xlr
49%winner
Moj komp

Nije istina, više od 98% paketa isporuče drugi dan. Očito je da imaš sreće u životu pa si upao u tih 2%. Da sam na tvom mjestu već bi djedovinu stavio na crveno ili zavrtio voćkice
Staro 24.09.2024., 19:22   #3189
mkey
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Citiraj:
Autor tun3 Pregled postova
Predložili su mi i da se sramotim i zamolim pošiljatelja da pokrene potragu sa svoje strane za međunarodnu pošiljku, rekoh ali ja je pokrećem odavde, ne to se ne može....
Pošiljka je vlasništvo pošiljatelja dok ti ju ne uruče. Tako da pored svog HP mentalnog proljeva ovo ipak ima smisla.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
mkey je offline   Reply With Quote
Staro 25.09.2024., 08:13   #3190
coconut
Premium
Moj komp

Datum registracije: Mar 2006
Već neko vrijeme imamo problema sa isporukom pisama. Pošaljem pismo na adresu na koju ga dostavljam godinama, a ono se vrati sa pečatom 'nepostojeća adresa'. Ili druga dođe sa pečatom 'otišao na put'. BMK što je otišao na put. Poslao sam obično pismo, a ne preporuku! Ubaci je u sandučić i mirna Bosna.
Oglas

Oglas
Staro 25.09.2024., 12:34   #3191
jazz3p
Premium

Datum registracije: Oct 2010
Citiraj:
Autor mkey Pregled postova
Pošiljka je vlasništvo pošiljatelja dok ti ju ne uruče.

Da. Prigovor može ići samo sa strane pošiljatelja. Inače mi je žao što sam nakon desetljeća HP-ovih paketa sa prigovorima počeo tek prije par godina.

Roditelji mi pošalju paket i plate da stigne idući dan. Taj idući dan je Petak u koji ne stigne. Preko vikenda ne rade i dvorište im je zaključano (pošta radi, ali tamo paket nije). Na kraju paket stigne u Utorak. Prvo pošaljem prigovor (na ime roditelja koji su paket poslali) preko onog njihovog dokumenta. Obično stigne odgovor, da slanje paketa koji stigne idući dan vrijedi samo za npr. relaciju Zagreb - Osijek, ne za Babina Greda - Obrovac. Nakon odgovora, pošaljem im žalbu, na koju opet negativno odgovore. I na kraju pošaljem to sve Hakom-u i svi slučaji do sada (oko 5) su bili riješeni u moju korist.
jazz3p je offline   Reply With Quote
Staro 25.09.2024., 15:30   #3192
srale7
Premium
Moj komp

Daj neke adrese na koje da saljemo prigovore, glumit cemo da smo pošiljatelji

Citiraj:
Autor jazz3p Pregled postova
Da. Prigovor može ići samo sa strane pošiljatelja. Inače mi je žao što sam nakon desetljeća HP-ovih paketa sa prigovorima počeo tek prije par godina.

Roditelji mi pošalju paket i plate da stigne idući dan. Taj idući dan je Petak u koji ne stigne. Preko vikenda ne rade i dvorište im je zaključano (pošta radi, ali tamo paket nije). Na kraju paket stigne u Utorak. Prvo pošaljem prigovor (na ime roditelja koji su paket poslali) preko onog njihovog dokumenta. Obično stigne odgovor, da slanje paketa koji stigne idući dan vrijedi samo za npr. relaciju Zagreb - Osijek, ne za Babina Greda - Obrovac. Nakon odgovora, pošaljem im žalbu, na koju opet negativno odgovore. I na kraju pošaljem to sve Hakom-u i svi slučaji do sada (oko 5) su bili riješeni u moju korist.

srale7 je offline   Reply With Quote
Staro 25.09.2024., 18:49   #3193
jazz3p
Premium

Datum registracije: Oct 2010
Prvo sam popunio prigovor obrazac...

https://www.posta.hr/UserDocsImages/...editabilno.pdf

isprintao i poslao besplatno na...

Hrvatska pošta, Služba za korisnike, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica.

Nakon što je stigao odgovor...

napisao sam i isprintao na A4 papir pritužbu na odgovor i poslao poštom na navedenu adresu.

Nakon što je stigao odgovor na pritužbu...

sam skupio svu dokumentaciju i poslao hakom-u. U navedenom primjeru su zakasnili samo jedan dan (princip), ali bilo je i tjedan dana kašnjenja (a u paketu zaklano prase).

Zadnje izmijenjeno od: jazz3p. 25.09.2024. u 18:56.
jazz3p je offline   Reply With Quote
Staro Jučer, 00:01   #3194
RimtuTiTuki
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2006
Zaklano prase? Zajeb…š, ili si stvarno slao?
Staro Jučer, 19:21   #3195
mkey
Premium
Moj komp

Datum registracije: Sep 2018
Nije slao nego primao zaklano prase.
But there’s a reason. There’s a reason. There’s a reason for this, there’s a reason education sucks, and it’s the same reason that it will never, ever, ever be fixed. It’s never gonna get any better. Don’t look for it. Be happy with what you got. Because the owners of this country don't want that. I'm talking about the real owners now, the real owners, the big wealthy business interests that control things and make all the important decisions. Forget the politicians. The politicians are put there to give you the idea that you have freedom of choice. You don't. You have no choice. You have owners. They own you. They own everything. They own all the important land. They own and control the corporations. They’ve long since bought and paid for the senate, the congress, the state houses, the city halls, they got the judges in their back pockets and they own all the big media companies so they control just about all of the news and information you get to hear. They got you by the balls. They spend billions of dollars every year lobbying, lobbying, to get what they want. Well, we know what they want. They want more for themselves and less for everybody else, but I'll tell you what they don’t want: They don’t want a population of citizens capable of critical thinking. They don’t want well informed, well educated people capable of critical thinking. They’re not interested in that. That doesn’t help them. Thats against their interests. Thats right. They don’t want people who are smart enough to sit around a kitchen table to figure out how badly they’re getting f*cked by a system that threw them overboard 30 f*cking years ago. They don’t want that. You know what they want? They want obedient workers. Obedient workers. People who are just smart enough to run the machines and do the paperwork, and just dumb enough to passively accept all these increasingly shittier jobs with the lower pay, the longer hours, the reduced benefits, the end of overtime and the vanishing pension that disappears the minute you go to collect it, and now they’re coming for your Social Security money. They want your retirement money. They want it back so they can give it to their criminal friends on Wall Street, and you know something? They’ll get it. They’ll get it all from you, sooner or later, 'cause they own this f*cking place. It's a big club, and you ain’t in it. You and I are not in the big club. And by the way, it's the same big club they use to beat you over the head with all day long when they tell you what to believe. All day long beating you over the head in their media telling you what to believe, what to think and what to buy. The table is tilted folks. The game is rigged, and nobody seems to notice, nobody seems to care. Good honest hard-working people -- white collar, blue collar, it doesn’t matter what color shirt you have on -- good honest hard-working people continue -- these are people of modest means -- continue to elect these rich c*cksuckers who don’t give a f*ck about them. They don’t give a f*ck about you. They don’t give a f*ck about you. They don't care about you at all -- at all -- at all. And nobody seems to notice, nobody seems to care. That's what the owners count on; the fact that Americans will probably remain willfully ignorant of the big red, white and blue dick that's being jammed up their assholes everyday. Because the owners of this country know the truth: it's called the American Dream, because you have to be asleep to believe it.
mkey je offline   Reply With Quote
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno