Ovo vec prelazi granicu cijene za odlikase i ulazi u neki drugi teren cijene
Odlikaši sa državnom stipendijom
lovranac je offline   Reply With Quote
Staro 11.11.2018., 10:59   #2463
geronimo_2
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2005
prodavat ce se ovo ko salata. garantiram.
geronimo_2 je online   Reply With Quote
Staro 11.11.2018., 11:53   #2464
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2012
Hoće. Možda ne kod nas, ali po zapadu da
Manuel Calavera je offline   Reply With Quote
Staro 11.11.2018., 20:36   #2465
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
https://www.youtube.com/watch?v=ofdh-THQFpE

Može li mi ovo netko potvrditi?
Sinac je offline   Reply With Quote
Staro 11.11.2018., 21:43   #2466
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Gamers Nexus Steve je već prije potvrdil da stvar radi, ali PugetSystems skreće pažnju da ipak nije sve crno-bijelo. Naposljetku ipak ovisi o krajnjem korisniku.
The Exiled je offline   Reply With Quote
Staro 12.11.2018., 14:31   #2467
Disco
Prvoklasni Krkan
Moj komp

Datum registracije: Jan 2006
Kupiš i9 i 2080ti i već si na 17k kn
Staro 13.11.2018., 00:40   #2468
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

Datum registracije: Aug 2005
neznam di pa ću tu

iako je video od kontroverznog jayz, wtf intel?

Staro 13.11.2018., 10:55   #2469
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Staro 13.11.2018., 12:06   #2470
The Exiled
McG
Moj komp

Temperature i potrošnja su sigurno zanimljiva stavka u laptopu, pogotovo kad Intel skriva PCG 2015D (130W), dok se istovremeno naglašava 95W TDP (1 - 2).
Staro 13.11.2018., 14:37   #2471
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Intel Opens Graphics And Hardware Research Center In India With Over 1500 Employees

Radi se ozbiljno. Nisam do sada ubrao da se radi o MCM modulu...

Citiraj:
Arctic Sound, as it transpires will have a gaming variant as well – in the form of a dedicated graphics card. Which means we are going to be seeing this in the mainstream in a few years. The tentative timeline given for this product is by 2020 and knowing how roadmaps work could even be further off. According to the grapevine, the Arctic Sound discrete GPU will be an MCM module with multiple dies connected via EMIB and will go head to head against Nvidia and AMD’s offering.
Možda im Jim Keller radi na tome? Naime postoje određeni problemi zašto MCM nije lako primjenjiv na gpu, što su elaborirali iz AMD-a, inače bi oni već do sada imali multi-die gpu da je jednostavno... Ovaj je prvi to uveo u cpu svijet, možda nema boljeg čovjeka da rješi taj problem

Ovako bih rekao da je to vjerojatnije 2021 god., te da će se to natjecati sa navi refreshom ili big navi, te nvidjinom prvom 7nm generacijom na zalasku ili čak drugom 7nm generacijom na dolasku

Zadnje izmijenjeno od: Manuel Calavera. 13.11.2018. u 14:47.
Staro 13.11.2018., 20:24   #2472
The Exiled
McG
Moj komp

Bilo je MCM (čak i grafičkih) rješenja prije Jim Kellera, a bude ih i poslije njega. I dalje ostaje misterij kaj točno radi u Intelu, ali službeno vodi njihov odjel za SoC razvoj i integraciju. Kaj god da proizašlo iz te suradnje, Intel sa svojim Arctic Sound GPU rješenjima prije od svega (gamerskog) cilja na tržište koje trenutno okupiraju Radeon Instinct, a pogotovo nVidia Tesla kartice, jer u tom pogledu Intel nema potpunu dominaciju, a njihovi Xeoni se moraju kombinirati s nečim iz tuđe ponude. Možda iz toga stvarno izađe i neka gamerska kartica za mase, ali čim je Raja naveliko upleten, bog-te-pitaj di to može završiti.
Staro 13.11.2018., 20:42   #2473
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Ali to na što se odnosio MCM prije je da grafika bude jedan čip, drugi čip nešto drugo - cpu ili ram za grafičku (npr. konzole). Ne postoji gpu (barem consumer proizvod) koja se sastoji od više grafilčkih čipova npr. jedan high end gpu od 2,3,4 čipa od štajaznam 200mm2.

Citiraj:
The interview was done with the Senior Vice President of Engineering at AMD Radeon Technologies Group, David Wang. Upon being asked whether the AMD Navi GPUs would use an MCM (Multi-Chip Module) approach, David replied that while they are looking into the MCM approach, they haven’t yet concluded whether that is a viable approach for traditional gaming graphics cards. Following is the quote from PCGamesn:
“We are looking at the MCM type of approach,” says Wang, “but we’ve yet to conclude that this is something that can be used for traditional gaming graphics type of application.” via PCGamesN

“To some extent you’re talking about doing CrossFire on a single package,” says Wang. “The challenge is that unless we make it invisible to the ISVs [independent software vendors] you’re going to see the same sort of reluctance.

“We’re going down that path on the CPU side, and I think on the GPU we’re always looking at new ideas. But the GPU has unique constraints with this type of NUMA [non-uniform memory access] architecture, and how you combine features… The multithreaded CPU is a bit easier to scale the workload. The NUMA is part of the OS support so it’s much easier to handle this multi-die thing relative to the graphics type of workload.”

So, is it possible to make an MCM design invisible to a game developer so they can address it as a single GPU without expensive recoding?

“Anything’s possible…” says Wang.

“That’s gaming” AMD’s Scott Herkelman tells us. “In professional and Instinct workloads multi-GPU is considerably different, we are all in on that side. Even in blockchain applications we are all in on multi-GPU. Gaming on the other hand has to be enabled by the ISVs. And ISVs see it as a tremendous burden.”

Does that mean we might end up seeing diverging GPU architectures for the professional and consumer spaces to enable MCM on one side and not the other?

“Yeah, I can definitely see that,” says Wang, “because of one reason we just talked about, one workload is a lot more scalable, and has different sensitivity on multi-GPU or multi-die communication. Versus the other workload or applications that are much less scalable on that standpoint. So yes, I can definitely see the possibility that architectures will start diverging.”
via PCGamesN

Summary:

Citiraj:
But on the gaming graphics card side, David mentions that while the hardware implementation exists to make it work, the software side still needs a lot of updating. It’s quite the same thing as Crossfire or any other multi-GPU interface that exists for gamers. Unless there’s proper software support, you won’t see any gains and with MCM, you are basically trying to make multiple GPUs look like a single GPU. You already know how well things went with SLI and Crossfire which are literally dead and have nill support from game developers. But the issue only exists with gaming industry since, in the server space, multiple GPUs can work together seamlessly with proper performance scaling, unlike Crossfire and SLI. So for Navi, an MCM die seems out of the equation but hopefully, AMD will be able to deliver a working solution in their Radeon cards in future.
Citiraj:
With Navi GPUs, AMD is going to stick with the traditional monolithic design that we see on all modern GPUs. Unlike the MCM approach that AMD is taking on their HEDT Threadripper and server EPYC parts, the GPUs are yet to use the full potential of AMD’s Infinity Fabric, something which Raja Koduri wanted to implement on their next-gen Radeon parts. Unfortunately, Raja Koduri left AMD for Intel as the Chief architect of their core and visual computing group and has confirmed to be working on Intel’s first discrete graphics cards aimed at the gaming market for a 2020 release.
Očito je da AMD, Intel i Nvidia rade na tome, pitanje je trenutka kada će doći u mainstream, no zasad još nije "a thing". Također što je drugo MCM gpu nego "SoC razvoj i integracija"

Ako se ne uspije postoji opcija da intel za gaming izbaci monolitsku gpu, a za profesionalnu namjenu gdje to skalira - MCM. Mada glasina govori da je i intelova gaming gpu MCM, a Raja je htio dok je bio u AMD-u da sljedeća generacija radeon gpu bude MCM (mada nejasno dali se pritom misli na Navi ili gen poslije Navija)

Zadnje izmijenjeno od: Manuel Calavera. 13.11.2018. u 20:56.
Staro 13.11.2018., 21:24   #2474
The Exiled
McG
Moj komp

Pusti, kad je Intel u pitanju - Jim Keller u odjelu za SoC razvoj i integraciju može pokrivati GPU, CPU ili nekakvo ARM rješenje, jer Intel ima prste u svemu, a Keller je također dosad bil u svemu od navedenog. Zato i velim da njegov doprinos ostaje misterij, jer nemamo pojma za što točno je on u sklopu tog odjela za SoC razvoj i integraciju zadužen. Kaj se Raje tiče, sad napokon ima neograničeni budžet, pa ako opet sve podbaci, više ne može kriviti Lisu Su i preusmjeravanje budžeta na važnije (Zen) stvari. Po pitanju MCM GPU rješenja, u pravu si da zasad još uvijek nema modela koji na istom pakiranju imaju više manjih grafičkih jezgri, ali čini se da i na tom području nVidia ima prednost.
Staro 13.11.2018., 21:47   #2475
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Iz AMD-a isto tvrde da imaju neko rješenje klik (u linku se navode još neki problemi kod tog pristupa)

Bit će zanimljivo vidjeti tko će od trojca prvi uspjeti, a tko prvi njegova đevojka...

AMD ima najviše tradicije u "spajanju sranja" i kemijanju s novim rješenjima općenito + prvi su krenuli sa ovom MCM gpu pričom, ali ih jebe budžet (i odlasci)

Intel je kombinacija "know-howa" (kojeg je kupio uglavnom iz AMD-a) i love, no najtanji su sa softverskim djelom gpu. Da ne ulaze prvi puta u dedicated gpu svijet rekao bih da su no1. favorit na papiru

Nvidia ima najviše love (za takvu namjenu) i vodeću gpu poziciju, ali su najtanji sa iskustvom SoC-eva i "spajanjima sranja"

Tako da je po meni stvarno jako teško reći tko je faforit što bi rekao N. Kovač

Zadnje izmijenjeno od: Manuel Calavera. 13.11.2018. u 22:00.
Staro 13.11.2018., 22:05   #2476
The Exiled
McG
Moj komp

Samo da na kraju ne ispadne da je Jim Keller cijelo vrijeme bil zadužen za ovakva i popratna (ARM-based) mobilna rješenja, jer kolko god to nama bilo nezanimljivo, Intelu je mobilno tržište stalni trn u oku, a potencijalna zarada bi iz sjećanja obrisala sve dosadašnje Meltdown + Spectre pizdarije. Također, da stvarno ne ispadne da Raja kuha nekaj kaj ni sam ne bi probal, dok za serviranje koristi samo superlative uz dosad neviđene pridjeve, atribute i epitete. Moglo bi stvarno svašta ispasti, ali kak god bilo - nVidia ih sigurno čeka spremna na sve. Jen-Hsun je preproračunat da mu jedan Intel, a pogotovo AMD pomrsi GPU planove.
Staro 13.11.2018., 22:52   #2477
Sinac
...samo te gledam...
Moj komp

Datum registracije: Mar 2007
Ovo nabrojano sad sliči na Larrabee koji bi mogao i stvarno zaživjeti.
Sinac je offline   Reply With Quote
Staro 14.11.2018., 21:13   #2478
The Exiled
McG
Moj komp

ASUS Comments on Intel CPU Shortages to Persist Through Q2 or Q3 2019
Citiraj:
As it turns out, the situation is tough in both cases: tight supply will persist for quarters, whereas the trade feud may force ASUS and other companies to relocate its production facilities from China to other countries. As reported, high demand for high-profile products has increased pressure on Intel’s factory network and forced the chipmaker to prioritize fabrication of its high-margin large-die Core and Xeon CPUs over other products in the recent months. Consequently, shipments of entry-level products made using 14 nm process technology are tight right now. In a bid to tackle the problem, Intel is in the process of allocating $1 billion to boost production of chips at its manufacturing facilities located in Oregon, Arizona, Ireland, and Israel. Meanwhile, it takes months to install new equipment into fabs, so any new step-and-scan tools acquired this quarter will unlikely have any impact on fab throughput until end of Q1 next year. ASUS certainly knows about that and admits that it expects tight supply to persist till Q2 or Q3 2019.

When asked whether ASUS could offset shortages of Intel processors with AMD chips, the company said that it would certainly use more CPUs from AMD, but mainly for markets where acceptance of such products is high enough. Another pressing issue that ASUS management had to address is of course the ongoing trade conflict between the U.S. and China. The short-term problem that ASUS is facing is currency fluctuations and the need to hedge risks, which has an effect on already thin profit margins. However, longer-term problems could be far more challenging. As for impact on pricing of ASUS-branded hardware, the head of the company said that the manufacturer would make its best effort to maintain its market leadership in a bid to be able to determine prices. In fact, the company stressed that a plain increase of notebook prices would not work without increasing their value for the end user, particularly in well-developed regions like Europe and the U.S.
Izvor: AnandTech
Staro 14.11.2018., 21:37   #2479
mamutarka
ODUZIMAM VAM RIJEČ
Moj komp

Datum registracije: Aug 2005
baš sam gledo shrouda, izdržao je ravno 5 minuta sa RTX, input lag, frejmovi padaju ispod 60 itd.

a igra na 1080p i 2080Ti

lijepo je, al za SP eventualno, za MP nema smisla
Staro 15.11.2018., 07:00   #2480
Bubba
E Pluribus UNIX
Moj komp

Datum registracije: Oct 2002
Citiraj:
Autor Manuel Calavera Pregled postova
Da ne ulaze prvi puta u dedicated gpu svijet rekao bih da su no1. favorit na papiru
Zaboga, djeco, svemir je postojao i prije vasih Jucubova i Fejzbuka...

Guglaj i740.
Staro 15.11.2018., 09:05   #2481
Flegma
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jul 2004
Citiraj:
Autor mamutarka Pregled postova
baš sam gledo shrouda, izdržao je ravno 5 minuta sa RTX, input lag, frejmovi padaju ispod 60 itd.

a igra na 1080p i 2080Ti

lijepo je, al za SP eventualno, za MP nema smisla
Ma RayTracing je za pokazivanje, ne za igranje. Evo, jucer stigla RTX 2080Ti, pa cu bas probat BFV s tim cudom.

Sto se trgovina tice, ja sam sad u Austriji i gledam geizhals.at i idealo.de, i redovno su komponente jeftinije nego u Hrv, ponekad i po par stotina kuna više.
Recimo, jučer naručen MBP 2018 (15 inca, i9, 32gb ram, rx560, touchbar) 3150 eura plus pdv (znaci cca 3700e, oko 27000kn s porezom, a koji ako uzimas na firmu mozes "skinut"), dok je u Mikronisu za isti taj laptop ponuda bila 35000kn (sa PDVom).
Ne mozes mi reci da je tih 1000 eura opravdana razlika i da je tome razlog porez, jer nije.

Sto se tice i9 9900K, ja sam ga uboja tjedan dana nakon launcha, za cca 650 eura iz shopa u njemackoj (isto ga nasao na idealo.de, znaci s porezom, i dostavom) dok ga u nas nije bilo ni za lijek.
Staro 17.11.2018., 16:23   #2482
The Exiled
McG
Moj komp

Intel Could Upstage EPYC "Rome" Launch with "Cascade Lake" Before Year-end
Citiraj:
Intel is reportedly working tirelessly to launch its "Cascade Lake" Xeon Scalable 48-core enterprise processor before year-end, according to a launch window timeline slide leaked by datacenter hardware provider QCT. The slide suggests a late-Q4 thru Q1-2019 launch timeline for the XCC (extreme core count) version of "Cascade Lake," which packs 48 CPU cores across two dies on an MCM. This launch is part of QCT's "early shipment program," which means select enterprise customers can obtain the hardware in pre-approved quantities. In other words, this is a limited launch, but one that's probably enough to upstage AMD's 7 nm EPYC "Rome" 64-core processor launch.
It's only by late-Q1 thru Q2-2019 that the Xeon "Cascade Lake" family would be substantially launched, including lower core-count variants that are still 2-die MCMs. This aligns to preempt or match AMD's 7 nm EPYC family rollout through 2019. "Cascade Lake" is probably Intel's final enterprise microarchitecture to be built on the 14 nm++ node, and consists of 2-die multi-chip modules that feature 48 cores, and a 12-channel memory interface (6-channel per die); with 88-lane PCIe from the CPU socket. The processor is capable of multi-socket configurations. It will also be Intel's launch platform for substantially launching its Optane Persistent Memory product series.
Izvor: TechPowerUp i AnandTech
Staro 19.11.2018., 18:55   #2483
Kristijan1
Premium
Moj komp

Datum registracije: Jun 2006
Citiraj:
Autor Bubba Pregled postova
Zaboga, djeco, svemir je postojao i prije vasih Jucubova i Fejzbuka...

Guglaj i740.
Grafa je BTW bila teški odron .
Drajveri katastrofa .

Pojela mi je toliko živaca i vremena da sam je na kraju prodao nakon par tjedana od kupovine .
Kristijan1 je offline   Reply With Quote
Staro 26.11.2018., 08:47   #2484
The Exiled
McG
Moj komp

Intel may be working on a 10-core Comet Lake-S desktop CPU
Citiraj:
According to a Taiwanese forum thread that claims to have information from an inside partner meeting, Intel may be developing a 10-core consumer-grade CPU in the Comet Lake-S family. The CPU would be built on the 14 nm process and may use a dual-ring bus design, implying that the CPU will split cores between two dies. Perhaps the most interesting detail offered is that the 10-core CPU will be built with a dual-ring bus interconnect. A dual-ring bus architecture tends to introduce some latency as the separate core rings have to flow through a buffered switch in order to communicate with each other. The need for a dual-ring bus design is peculiar; a single ring design should be able to handle 10 cores without much trouble. However, a dual-die design would help with thermal dissipation, and a dual-ring bus would be necessary to connect the dies.
Izvor: NotebookCheck i WikiChip
Staro 26.11.2018., 09:10   #2485
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Ne kužim zašto bi bio 10 core ako su dual dies... a ne 12 core recimo...

Vidjet ćemo, ovo je još "light roumor"
Staro 26.11.2018., 09:43   #2486
The Exiled
McG
Moj komp

Iskreno, nemam pojma kak to misle izvesti na LGA-1151 - pogotovo, jer je i na LGA-2066 platformi bilo kojekakvih kemijanja (1 - 2 - 3).
Staro 26.11.2018., 09:54   #2487
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Zasad je veća je vjerojatnost da je vijest fake nego čru. Vjerujem da im je na 1151v2 8c limit, barem na 14nm
Staro 26.11.2018., 10:08   #2488
The Exiled
McG
Moj komp

Moguće, ali nekak mi se čini da je ovo u planu kao odgovor na potencijalnu 16-core AM4 Zen 2 Ryzen 3000 seriju.

Primjera radi, na slici je Core i7-7900X i izgleda da bi ovaj označeni dio na neku foru mogli pripasati na LGA-1151.
Samo ne znam kaj su onda s pločama, VRM-om, hlađenjem i potrošnjom općenito.
Staro 26.11.2018., 10:28   #2489
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

A čuj to ako bi moglo bi vjerojatno išlo na niže clockove, dual ring bus znači i deficit za gaming (kao npr. skylake-x mesh), tako da bi eventualno (ako je istinito) bio neki productivity/virtualization cpu, nebi to bilo popularno IMO. Nemaš lanese, quad channel, lošije mbo... Isto kao i 16 core ryzen, mali broj ljudi bi išao na to
Staro 26.11.2018., 22:23   #2490
Manuel Calavera
Premium
Moj komp

Intel i5-9600K Review vs. R7 2700, R5 2600, i7-8700K, et al.
pisana verzija

Bome više ni čisti 6 thread nije baš fjučrpruf za gayming, i5 ima dosta oscilacija (minimum fps). Recimo podere 6c12 i 8c16t ryzene u average i max fps-u, no minimume ima ponekad i po 15-20 fps manje (fps bude ipod 60). Ryzeni podbace u assasins creedu s druge strane

EDIT

Then again vidim da drugi mediji nemaju takve oscilacije u istim igrama. Klasični gamersnexus

Zadnje izmijenjeno od: Manuel Calavera. 26.11.2018. u 22:39.
Odgovori

Uređivanje

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno
[IMG] kod je Uključeno
HTML je Uključeno