Uređivanje
Staro 20.01.2012., 11:51   #1
alen.s
Premium
Moj komp

Datum registracije: Oct 2007
Resident Evil 6

Ovo bi trebao bit sluzbeni a ne "fake" kao dosad ;

Neznam za vas ostale ali ja se veselim svakom re nastavku i svi su mi bili odlični - od starih na playstation-u do zadnjeg resident evil 5 na pc-u !

Zadnje izmijenjeno od: alen.s. 20.01.2012. u 12:31.
alen.s je offline   Reply With Quote
Staro 20.01.2012., 12:16   #2
Bishop
Premium

Datum registracije: Oct 2008
OMG ovaj trailer je AWESOME
Oglas

Oglas
Staro 21.01.2012., 14:12   #3
d0magoj_OS
Banned
Moj komp

Datum registracije: Nov 2011
sam naziv igre Resident Evil 6 je dovoljan da ga zaigram sigurno ^^

najgori je ovaj početak godine kad znaš sve naslove koji će izaći ali pitaj boga kad
d0magoj_OS je offline   Reply With Quote
Staro 23.01.2012., 13:25   #4
alen.s
Premium
Moj komp

Gametrailer's "Pop block" (trailer analysis)

http://www.gametrailers.com/video/gt...nt-evil/726025

sad sam vec jako zagrijan za igru a treba cekat cjelu godinu

još "par" detalja ;

Resident Evil 6 news is certain to be popular during 2012, it is the biggest horror franchise in terms of sales and brand name and this is the next big installment in the franchise. New details from various official sources have now popped up for the game.
First of all, an official Xbox update on Xbox.com has confirmed that besides having 2-player co-op as an option offline, players who play the game online will be able to play with up to 6-player co-op, and that another multiplayer mode outside of co-op can be up to 8-players. The popular theory based on Capcom representative’s comments as well as the footage we have right now is that when playing single player you just play alone without an AI partner, but you have the option to play the game co-op with friends, and you can add several players to play through the game together. Co-Op could also be kept to modes outside of the main story, even if they take place in the same locations.
It’s also stated that the game takes place in 2013, but then it also says the game takes place 10 years after the Raccoon City Incident. That is conflicting, but it seems this game does take place after Resident Evil 5.
The Official Resident Evil Twitter also confirms a few details, saying the game has been being worked on for over two years, there will be news on an official demo in upcoming months, and if you pay close attention to the trailer you can see some snippets of co-op gameplay.

http://www.relyonhorror.com/latest-n...icial-sources/

Zadnje izmijenjeno od: alen.s. 23.01.2012. u 13:35.
Staro 26.01.2012., 12:21   #5
alen.s
Premium
Moj komp

Prije samo nekoliko dana Capcom je najavio Resident Evil 6, naslov koji bi se kasnije ove godine trebao pojaviti na Xbox 360, PS3 i PC platformama. Prema najnovijim izjavama članova Capcoma, Resident Evil 6 bit će dosad najambiciozniji Capcomov projekt. Na produkciji igre naime radi više od 600 ljudi! Za usporedbu, na Modern Warfareu 3 radilo je oko 500 ljudi, a na Unchartedu 3 njih nešto manje od stotinu.

Nakon samoga trailera, Capcom je objavio i proširenu verziju koja uključuje i komentare izvršnog producenta Hiroyukija Kobayashija, direktora Eiichira Sasakija i producenta Yoshiakija Hirabayashija.

'Resident Evil 6 neće imati samo veći svijet i dublje iskustvo od prethodnih Residen Evil igara, već i spoj akcije i survival horrora, nešto što u Capcopmu nazivamo dramatičnim hororom',najavio je Yoshiaki Hirabayashi.
Oglasni prostor
Oglas

Oglas
Odgovori

Pravila postanja
Vi ne možete otvarati nove teme
Vi ne možete pisati odgovore
Vi ne možete uploadati priloge
Vi ne možete uređivati svoje poruke

BB code je Uključeno
Smajlići su Uključeno