View Single Post
Staro 30.10.2015., 22:56   #87
Bubba
E Pluribus UNIX
Moj komp

Datum registracije: Oct 2002
Citiraj:
Autor sakomako Pregled postova
a tvrtka izdaje i legalan račun za taj softwer.
Prodaje se licenca a ne softver.

Na nekoliko mjesat u EULA-i pise da se isti moze nabaviti jedino putem "authorized (electronic) supplier of genuine Microsoft software".

Takodjer,
Citiraj:
Can I transfer the software to another computer or user? You may transfer the software to another computer that belongs to you. You may also transfer the software (together with the license) to a computer owned by someone else if a) you are the first licensed user of the
software and b) the new user agrees to the terms of this agreement. To make that transfer, you must transfer the original media, the certificate of authenticity, the product key, and the proof of purchase directly to that other person, without retaining any copies of the software.
Nije problem u tome kako ces preuzeti softver, problem je u tome kako i od koga si kupio licencu i je li ta licenca prije tebe legalna po Microsoftovim licencnim ugovorima za prodaju. Sto ce reci da ti ja kao "Mala Frima d.o.o." mogu prodati licencu a da nisam autorizirani partner, no moram ti uz nju dati i svoj "proof of purchase".

Poanta sve ga je da nema smisla da nesto kupis za 10$ kada ta licenca kod Microsofta i partnera stoji barem 10 puta vise i vjerojatno nije namjenjena takvom koristenju.

BTW, ocito kuzis njemacki pa mozes li (mimo Google translatea) dati otprilike sukus onoga sto je napisano u tekstu kojeg si kopirao?