View Single Post
Staro 14.06.2018., 19:54   #3603
tiki66
tiki
Moj komp

Datum registracije: Sep 2007
Bogme i ja imam bogato iskustvo s romovima i kernelima. I to nikad nije radilo 100% kako treba, niti će ikad raditi. Ono, može biti 99% stabilan ali desit će ti se jedan dan da ti alarm ujutro ne zvoni jer te noć prije zvao netko tko ima slovo "č" u prezimenu i eto baš ti imaš sreće da si naletio na taj bug

Evo baš sam otišao na xda i pogledao par romova za svoj mobitel, bugovi koje je netko prijavio na zadnjoj stranici:

Citiraj:
i noticed a strange bug where my audio would suddenly stop while playing music for some minutes (spotify and youtube tested).
Citiraj:
As anyone faced this problem....Wen i flashed dotOs 2.3 it says "Insert an sdcard before using camera" when opening the camera and i have atleast 6gb storage in phone....is there any workaround for this.....btw my internal storage in encrypted
Citiraj:
only the wifi bug that I cannot use it as a daily driver and mokee
Citiraj:
Thanks for the great work and rom.
Another observation. when I installed the rom for the first time - when the first startup the launcher gave an error and the application stopped working, also in the "settings" application, the permission button, the "store", and so on become inactive, after which the application crashes. I tried several times to reset by a clean installation, installing the latest firmware version but the problem did not go away.
Eto, pa tko voli nek izvoli, ja koliko vidim stanje s custom romovima se ni malo nije promijenilo
tiki66 je offline   Reply With Quote