Premium
Datum registracije: Apr 2004
Lokacija: ZG - Dubrava
Postovi: 2,137
|
Citiraj:
Autor Juice
Killing Gunther - nabrijana akcija s Švarcikom, meni okej sjeo. Za izgubit sat i pol nedjeljom popodne taman
Battle of the Sexes - dobro ispričana priča o odnosu muško-ženskog tenisa u povijesti
Better Watch Out - kao hororčić neki, okej pričica, ajm oreć da se isplati ubit vrijeme
The Snowman - zbog knjige očekivao puno, a dobio mlaku porciju. Nije me pretjerano dojmio. Mogla se knjiga puno bolje prebacit na platno. Ne znam jel će nastavit s serijalom
Justice League - nisam pretjerani fan superjunaka al okej mi sjeo, tu i tamo bacio fastforward
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - spomenuo ga već ranije, odličan film, svaka preporuka
Ingrid Goes West - žali bože vremena. Fastforward je radio na veliko
Kingsman: The Golden Circle - prvi dio puno bolji, ovaj mi je mlak, ali zabavan
13 Hours - odličan ratni film, svaka preporuka. Tj, i nije tak ratni, o sigurnosnom timu, ili ti plaćenicima. Super ispričana priča i ima taman akcije
A Bigger Splash - europska kinematografija, drama, art. Taman malo doze erotike za xlr pa ga može stavit na popis iz mog prijašnjeg posta
Bright - priča ima potencijala, čak bi se mogla i u seriju prebacit. Ovak i filmu nije baš nešto najbolje. Za neku peticu, šesticu
Act of Valor - o Navy Sealovcima, okej filmić u dosta akcije
Busanhaeng (Train to Busan) - japanska akcija, ne bi ga deklarirao kao horor. Jedan od boljih zombi filmova
The Foreigner - Jackie Chan i Pierce Brosnan. Moram reć da je Jackie ovdje isporučio dobro, ovak dobrog filma nije imao ne sjećam se kad, od onog Rush Houra s Chris Tuckerom. Preporuka
Good Time - svaka preporuka. Super prikazana priča o noći nakon što pljačka krivo ode
Seven Sisters (What Happened to Monday) - zanimljiv koncept, predvidljiv, ali okej
November Criminals - meni se svidio film, čak i dosta više od te petice koju ima na IMDBu
Ak-Nyeo (The Villainess) - nabrijana Korejska akcija. Prvih par minuta ne trepneš kolko je nabrijano, i dobar dio je kao first person shooter. Preporuka
Much Loved - marokanske kurve i ta šema, bezveze film
Super Dark Times - odličan film o tinejdžerskom ubojstvu. Preporuka
Sweet Virginia - miran film, lagana radnja, čak neloš
|
Citiraj:
Autor Omerta
Horrible Bosses 2 (2014) - Dobar filmić, ali prvi dio možda malo bolji.
Side Effects (2013) - Neočekivani prevrati, solidan.
Steve Jobs (2015) - - Odličan. Ali u svim filmovima o Jobsu do sada kao da mi nešto fali, onaj dio filma gdje se prikazuju razvoji uređaja, tehnička strana. Naravno, najviše se fokusiraju na njega samog ali baš mi fali prikazivanje recimo razvoja iPhonea pod vodstvom Jobsa i tako to..
The Big Short (2015) - Uff, bio mi je težak. Dosta nepoznate terminologije pa je naporno za pratit, ali vjerujem da je dobar film
The Revenant (2015) - Genijalan. Uživao sam cijeli film u glumi, priči, pejzažima. A iskreno nisam bio siguran kakav će ispast s obzirom da mi je original ( Man in the Wilderness (1971)) bio užasno naporan i poluprazan. Revenant puno bolje i dublje prikazuje sve, od krznaša, indijanaca, preživljavanja, sve
True Romance (1993) - Dobar film, zabavan..
Upstream Color (2013) - Nije mi legao, dosadan, zaspao i drugi dan nastavio.. Jedva čekao da završi..
|
jer opet imaš i ovakvo postanje,
... jedva skužiš o kojem je filmu rjec tj ime Filma je na kraju recenice
Citiraj:
Autor mamutarka
|
Citiraj:
Autor mamutarka
nije mi se dalo gužvat na čuvarima galaksije, pa sam pogledo Latino lovera
onak..ima par dobrih fora + salma hayek = 5/10 od mene
|
Citiraj:
Autor trebampomoc
Pogledao Split, solidan film, i meni je bilo čudno da je jedna od cure ležernija
|
a pogotovo ovakvi postovi
...osobito kad netko napise poduži popis i kad moraš kliknuti na svaki link da bi tek kasnije vidio da si sve te filmove vec pogledao i da gubiš vrijeme klikajuci na njih
Citiraj:
Autor Trbonja
|
-->
Citiraj:
Autor Juice
Zabranit postove u temi bez linka.
|
+1
Nije ni to dovoljno , meni su ovakvi postovi još gori
Citiraj:
Autor syss
|
Citiraj:
Autor Flood
Ovo mi je dobar film.
Ovaj nije loš,ništa posebno.
Ovi nisu povijesni.
Ovaj je dobar.
Neloš
Sick
Tih se sjećam,ostale zaboravijo
|
idealno bi bilo (kad je išta idealno ?) kada bi se svi ugledali na alengrosevica , Omertu i na tebe
Ime Filma godina - imdb link
ocjena
dojam - kometar
Citiraj:
Autor alengrosevic
Passengers
8,5/10
Odličan mi je film, preporuka za pogledati.
Arrival
7/10
Ok film za pogledati.
|
Citiraj:
Autor Juice
Killing Gunther - nabrijana akcija s Švarcikom, meni okej sjeo. Za izgubit sat i pol nedjeljom popodne taman
Battle of the Sexes - dobro ispričana priča o odnosu muško-ženskog tenisa u povijesti
Better Watch Out - kao hororčić neki, okej pričica, ajm oreć da se isplati ubit vrijeme
The Snowman - zbog knjige očekivao puno, a dobio mlaku porciju. Nije me pretjerano dojmio. Mogla se knjiga puno bolje prebacit na platno. Ne znam jel će nastavit s serijalom
Justice League - nisam pretjerani fan superjunaka al okej mi sjeo, tu i tamo bacio fastforward
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - spomenuo ga već ranije, odličan film, svaka preporuka
Ingrid Goes West - žali bože vremena. Fastforward je radio na veliko
Kingsman: The Golden Circle - prvi dio puno bolji, ovaj mi je mlak, ali zabavan
13 Hours - odličan ratni film, svaka preporuka. Tj, i nije tak ratni, o sigurnosnom timu, ili ti plaćenicima. Super ispričana priča i ima taman akcije
A Bigger Splash - europska kinematografija, drama, art. Taman malo doze erotike za xlr pa ga može stavit na popis iz mog prijašnjeg posta
Bright - priča ima potencijala, čak bi se mogla i u seriju prebacit. Ovak i filmu nije baš nešto najbolje. Za neku peticu, šesticu
Act of Valor - o Navy Sealovcima, okej filmić u dosta akcije
Busanhaeng (Train to Busan) - japanska akcija, ne bi ga deklarirao kao horor. Jedan od boljih zombi filmova
The Foreigner - Jackie Chan i Pierce Brosnan. Moram reć da je Jackie ovdje isporučio dobro, ovak dobrog filma nije imao ne sjećam se kad, od onog Rush Houra s Chris Tuckerom. Preporuka
Good Time - svaka preporuka. Super prikazana priča o noći nakon što pljačka krivo ode
Seven Sisters (What Happened to Monday) - zanimljiv koncept, predvidljiv, ali okej
November Criminals - meni se svidio film, čak i dosta više od te petice koju ima na IMDBu
Ak-Nyeo (The Villainess) - nabrijana Korejska akcija. Prvih par minuta ne trepneš kolko je nabrijano, i dobar dio je kao first person shooter. Preporuka
Much Loved - marokanske kurve i ta šema, bezveze film
Super Dark Times - odličan film o tinejdžerskom ubojstvu. Preporuka
Sweet Virginia - miran film, lagana radnja, čak neloš
|
Citiraj:
Autor Omerta
Horrible Bosses 2 (2014) - Dobar filmić, ali prvi dio možda malo bolji.
Side Effects (2013) - Neočekivani prevrati, solidan.
Steve Jobs (2015) - - Odličan. Ali u svim filmovima o Jobsu do sada kao da mi nešto fali, onaj dio filma gdje se prikazuju razvoji uređaja, tehnička strana. Naravno, najviše se fokusiraju na njega samog ali baš mi fali prikazivanje recimo razvoja iPhonea pod vodstvom Jobsa i tako to..
The Big Short (2015) - Uff, bio mi je težak. Dosta nepoznate terminologije pa je naporno za pratit, ali vjerujem da je dobar film
The Revenant (2015) - Genijalan. Uživao sam cijeli film u glumi, priči, pejzažima. A iskreno nisam bio siguran kakav će ispast s obzirom da mi je original ( Man in the Wilderness (1971)) bio užasno naporan i poluprazan. Revenant puno bolje i dublje prikazuje sve, od krznaša, indijanaca, preživljavanja, sve
True Romance (1993) - Dobar film, zabavan..
Upstream Color (2013) - Nije mi legao, dosadan, zaspao i drugi dan nastavio.. Jedva čekao da završi..
|
jer opet imaš i ovakvo postanje,
... jedva skužiš o kojem je filmu rjec tj ime Filma je na kraju recenice
Citiraj:
Autor mamutarka
|
Citiraj:
Autor mamutarka
nije mi se dalo gužvat na čuvarima galaksije, pa sam pogledo Latino lovera
onak..ima par dobrih fora + salma hayek = 5/10 od mene
|
Citiraj:
Autor trebampomoc
Pogledao Split, solidan film, i meni je bilo čudno da je jedna od cure ležernija
|
a pogotovo ovakvi postovi
...osobito kad netko napise poduži popis i kad moraš kliknuti na svaki link da bi tek kasnije vidio da si sve te filmove vec pogledao i da gubiš vrijeme klikajuci na njih
Citiraj:
Autor Trbonja
|
Zadnje izmijenjeno od: Blue Spirit. 16.02.2018. u 08:57.
|