View Single Post
Staro 15.05.2016., 03:31   #215
Blue Spirit
Premium
Moj komp

Datum registracije: Apr 2004
Prica ide ovako.

Dulje vrijeme citao sam knjige, clanke ,gledao kratke dokumentarce , video isjecke i sve vezano cega sam se mogao dokopati vezano uz:

Kvantnu fiziku, fraktale, fibonaccijev niz,holografski svemir, svetu geometriju, kimatiku, a i šire od toga ...

Filozofiju Istoka , fantasticni Allan Watts, Budizam, Lao Tzu - Tao Te Ching, Qi / Chi i td i td mogao bi u nedogled nabrajat.

Onda sam kako to obicno biva kad citas, trazis, gledas jedno nabasas na drugo, informiras se o drugom pa naletis na trece i tako u nedogled...

Otkrio ovo: Inner Worlds, Outer Worlds 8.7/10

http://topdocumentaryfilms.com/inner...-outer-worlds/

Sve ovo sto sam proteklih ajmo rec 2-3 godine " asimilirao " nasao sam sve na jednom mjestu bas u ovome dokumentarcu.

Ne mogu vam opisat taj osjecaj kada nesto sto vas iskreno zanima, da nađete i pogledate a da je napravljeno na toj razini da nadmasi sva vaša ocekivanja .

Takvom lakocom i pitkoscu je snimano, lagan i razumljiv tekst, smirujuca pozadinska glazba, svaka sekvenca, slika, grafika i animacije vizualni su eye candy.

A opet tako informativno i širi horizonte da ne povjerujes.

Šecer na kraju, film je besplatan i nalazi se na YT i ima HR titlove CC (preveden je na 18 jezika).

Ukupno traje tocno 2 sata , podjeljen je u 4 djela po 30 minuta.

Citiraj:
There is one vibratory field that connects all things.
It has been called Akasha, Logos, the primordial OM, the music of the spheres, the Higgs field, dark energy, and a thousand other names throughout history.

The vibratory field is at the root of all true spiritual experience and scientific investigation.
It is the same field of energy that saints, Buddhas, yogis, mystics, priests, shamans and seers, have observed by looking within themselves.

Many of history's monumental thinkers, such a Pythagoras, Kepler, Leonardo DaVinci, Tesla, and Einstein, have come to the threshold of this great mystery.
It is the common link between all religions, all sciences, and the link between our inner worlds and our outer worlds.
Citiraj:
The Pythagorean philosopher Plato hinted enigmatically that there was a golden key that unified all of the mysteries of the universe.
The golden key is the intelligence of the logos, the source of the primordial om. One could say that it is the mind of God.
The source of this divine symmetry is the greatest mystery of our existence.

EDIT:

COD 141.11.196.66:28960 || COD 141.11.196.66:28940 || COD 185.107.96.125:28977

Zadnje izmijenjeno od: Blue Spirit. 25.05.2016. u 13:45.
Blue Spirit je offline   Reply With Quote