View Single Post
Staro 01.02.2020., 16:21   #27
The Exiled
McG
Moj komp

Datum registracije: Feb 2014
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
GTC i GDC su u trećem mjesecu, tak da bi nVidia (ako već ne ide konkretno lansiranje proizvoda) to mogla iskoristiti za prve pokazatelje nadolazeće arhitekture, koja je nećemo se lagati već zgotovljena i u rukama HPC/AI/ML društva u obliku prvih Quadro i Tesla čudesa, a kad se u recimo sedmom mjesecu i ostali domognu novih modela - ova scena - bi fino prikazala mišljenje kritike i publike.
Citiraj:
Next-Gen nVidia Teslas due this summer: To be used in Big Red 200 Supercomputer
Citiraj:
In an article outlining the installation of Indiana University's Big Red 200 supercomputer – which also happens to be the first Cray Shasta supercomputer to be installed – The Next Platform reports that Indiana University has opted to split up the deployment of the supercomputer in to two phases. In particular, the supercomputer was meant to be delivered with Tesla V100s; however the university has instead opted to hold off on delivery of their accelerators so that they can instead have nVidia’s next-generation accelerators, which would make them among the first institutions to get the new accelerators.

At any rate, according to Indiana University the group expects to have their new accelerators installed by later this summer, with Big Red 200 running in CPU-only mode for now. The Next Platform article goes on to state that the newer accelerators will deliver “70 percent to 75 percent more performance” than nVidia’s current V100 accelerators, which assuming it’s accurate, would make for a hefty generational upgrade in performance. Though as always, with multiple modes of compute involved – everything from straight FP32 vector math to tensor operations to low precision operations – the devil is in the details on where those performance gains would most be realized.

In the meantime, nVidia’s next GTC event is scheduled for mid-March. So if nVidia is planning to launch a new Tesla, then I would certainly expect to see it there.
Izvor: AnandTech i The Next Platform
Intel je u međuvremenu uništil jedan AI startup, ostaje im drugi nimalo jeftini pokušaj, dok im se GPU divizija općenito kotrlja u Rajinu provaliju.

Kak god bilo, izgleda da nVidia s nadolazećom Ampere arhitekturom stvarno ima mogućnosti za 50% ili u slučaju pro ekipe 70%+ porast performansi.
Citiraj:
Autor The Exiled Pregled postova
Kaj se rekordne zarade tiče, postoji još jedna firma koja već jedno dulje vrijeme također bilježi rekordne rekorde u području koje Intel očajno želi i nadaju se da će im njihove Xe kartice omogućiti barem mali dio tog kolača. Jedina razlika između te firme i Intela je u tome da je prva firma alfa i omega u tom tržišnom segmentu, a po pitanju zajebanosti drži lekcije Intelovim Ryan Shrout PR mudrolijama. Firma je to koja u svom arsenalu ima ama baš sve i još koji komad više da Intel u narednim godinama i popratnim pokušajima dočeka na kojekakve komade noževa, a da pritom ne trpne dvaput dok im njihov CEO smješta od svega pomalo u tak jasno najnovijim proizvodnim procesima (1 - 2). Ne bi me čudilo da se Intel ubrzo nađe u situaciji u kojoj CEO one firme s početka donosi odluku da se njihovi proizvodi u OEM formatu isporučuju isključivo i samo u kombinaciji s AMD EPYC rješenjima, jer Intel jednostavno više nije ne samo najbolji, nego ni dovoljno dobar. Intel bi se tako vrlo lako i u rekordnom roku mogel naći u raznim i ne baš previše bajnim situacijama.
U prijevodu, Lewis će za sve svoje nove render mašine morati tražiti oružani list.
The Exiled je online   Reply With Quote