Citiraj:
Autor FitzTN
Uopće ne kužim zašto se uz svu modernu tehnologiju klima ne može spojiti usb-om ili wifijem s kompom i da se u web sučelju prati i podešava sve živo  . Kad ti prekipi, flešneš mu custom firmware, s još 1500 novih opcija i aaaajmoooo
Mrzim uređaje s 2 i pol opcije 
|
Naravno da i to postoji, osim flashanja firmwarea za 1500 novih opcija

Samo kaj ne vjerujem da "šroteksi" poput LG-a, Samsunga, Panasonica, Haiera, Mideae, Greea, Vivaxa, Vaillanta i sl. podržavaju nešto takvo.
http://mebius.ua/files/instruction/I...T04571X01).pdf
Nego i dalje vam vrijedi za kućnu uporabu:
Visoka klasa:
Mitsubishi & Toshiba (vrh, odaberite po izgledu/budgetu)
- najbolje Mitsubishi SuperDC Inverter koji košta cca 1000€, no i uz toliku cijenu je proglašen Best Buy uređajem u Europi.
- Europa nosi novu klasifikaciju energetske učinkovitosti. Više neće A klasa biti vrh, sad ide A, A+, A++, A+++... SuperDC ide u A+++ klasu vjerojatno, a ispod A klase se uskoro uopće neće moći niti uvoziti u HR. Tako da recimo FixSpeed od sljedeće godine više nije na našem tržištu pošto po novoj tablici više niti neće biti u A klasi.
Srednja klasa:
LG, Panasonic, Samsung, Midea, Gree
- LG se u top modelima popravio, sve ostale modele bi osobno stavio u "šroteks klasu", no Top modeli koštaju kao Top modeli od Mitsubishija, tak da zajebi to.
- Panasonic i Samsung su tu negdje, nit smrdi, nit miriše
- Midea i Gree su po meni bolji od Panasonica i Samsunga u svemu osim dizajnu. Jedino je Midea sa novijim "entry levelom" krenula debelo prema šroteks kategoriji i mislim da je Gree u tom razredu bolji, tiši i elegantniji.
Šroteks klasa:
Vivax, Vaillant, Chigo, Quadro i sl. brandovi koje popularno nazivamo jednokratnim uređajima. Mogu i oni raditi 10 godina, naravno, ali to je kao sa napajanjima za kompove... i MODECOM napajnje može raditi 10 godina
Ima još brandova poput Riella, Sinclaira i sl., čujem da nisu loši, ali osobno nemam iskustva s njima.
Potrebnu snagu klime si računate po formuli:
Širina sobe * Duljina sobe * Visina sobe * 35
- na ukupan rezultat bi trebalo još obratiti pažnju na koju stranu svijeta prozori gledaju, kakva je izolacija fasade/prozora, da li je potkrovlje... ali gornja formula je generalna brojka.
Što se tiče gašenja kompresora kod invertera... nebi se trebao gasiti kod hlađenja. On ne radi uvijek max snagom i kad se postigne temperatura u prostoriji, inverter i dalje hladi, ali kompresor radi sa smanjenom snagom/potrošnjom. To je super stvar pošto nema onog mirisa vlage koji se stvori u neinverterskim jedinicama kad postignu temperaturu i počnu samo ventilirati. Pogledajte da vam je klima na Cool, ne na Auto.
Dry ne preporučam da koristite, to se koristi uglavnom u prostorima koji imaju specijalne uvjete rada klime. Klima dok hladi skida vlagu (cool), tako da je Dry funkcija nepotrebna i često u doba visoke vlage zbog nje zna procuriti pošto promjer cijevi za odvod kondenzata zna biti pre mali za tu količinu vode koju klima potegne. Često zna i "kišiti" klima na Dry-u, ona radi tak da zamrzne isparivač na unutarnjoj jedinici, naglo krene puhati da ga rastopi i onda zna špricati na sve strane (također u ekstremnijim uvjetima). To je OK u državama sa drugačijim klimatskim uvjetima (gdje je vlaga niža nego kod nas) i u poslovnim prostorima gdje se npr. radi sa papirom, printerima i sl. pa papiri moraju biti suhi...
Što se tiče dopunjavanja klime sa freonom...
Često su serviseri tolike lijenčine da im je lakše klimu dopuniti freonom i neka hladi nego da je počiste kak spada. Kada je klima začepljena i/ili kada je turbina zmazana, to vam se očituje kao da fali plina. 10% zaprljanja turbine od klime sruši njen kapacitet za gotovo 30%. Pošto je do turbine teško doći (osim na Mitsibushiju SuperDC, on ima doslovno vrata do turbine:xD), majstorima se neda jebati sa time i onda prepune klimu tako da nadoknade taj pad kapaciteta.
PS: Klima je zatvoreni sistem, plin nema kamo ukoliko je dobro montirana. Ako plin curi, iscuriti će relativno brzo i vjerojatno je problem do ventila ili do toga da je majstor bio pre nježan sa holenderima. Mada znaju majstori i prepigati cijevi pa izgleda kao da je čitav sistem u qurcu pošto plin nema slobodan protok.
Ako pozovete servisera i vidite da vam želi samo očistiti filtere i našpricati sa dezinfekcijom klimu, slobodno ga sterajte u qurac, taj vas krade. Ide prvo lužina (mi zapravo prvo čistimo sa parnim čistačem pa tek onda sa lužinom), zatim dezinfekcija. U protivnom je isto kao da na prljavu ranu stavite gazu, bez da ste je prethodno počistili. Pre često u zadnje vrijeme dolazimo iza fušera popravljati posao baš zbog takvih sranja.
Također nemojte čekati da vam majstor čisti klimu, izvadite jednom mjesečno filtere i sami ih operite pod vodom. Jedino nemojte prati one male bio/ugljene/catechin i sl. filtere pošto oni nisu perivi... plazma pogotovo

To je ono osnovno što bi svaki korisnik morao sam napraviti, slično kao i sa kompovima, ne...
Eto, malo sam se raspisao na temelju pitanja sa prethodnih par stranica. Nadam se da će nekome pomoći kolko tolko... dosta generalno, ali to bi trebali znati kod kupnje i održavanja uređaja.
EDIT: I da, bilo je pitanje u vezi minimalne duljine instalacije. Ukoliko je instalacija full kratka, zna doći do pojačanih vibracija na vanjskoj jedinici i samim time je buka uređaja veća. Ništa štetno, samo manje ugodno susjedima

Pogotovo kad u zgradi netko ima nečujnog Mitsubishija ili Toshibu, a vi dođete sa srednjom klasom koja je brutalno glasna i bez pre kratke instalacije. Žalosno što još uvijek postoje arhitekti i investitori koji odmah ne planiraju zgrade sa kvalitetnim klimama, pa se i na novim zgradama dešava da narešetaju klime na sve strane i to raznih klasa i brandova, svaka pjeva svoju pjesmu...