PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   Aplikacije (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=37)
-   -   DragonLinux i grafičko sučelje (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=4799)

Beast 27.05.2003. 03:44

DragonLinux i grafičko sučelje

Pošto sam totalni početnik u Linuxu, izabrao sam DragonLinux, za koji tvrde da je jedan od najlakših, a i ne moram praviti particiju za njega.
Instalirao sam ga, i tu dolazi prvi problem - kako pokrenut grafičko sučelje, pošto za consolu ne znam ni jednu komandu?:(
I može li mi netko reći neku adresu na netu odakle mogu skinut upute za DragonLinux i uopće Linux?

metalac 27.05.2003. 06:40

za pomoc oko linux(a) idi na:

http://www.tldp.org/

a sto se tice grafickog fazona, ako imas XFree86 instaliran onda bi trebao samo upisati "startx" i to bi bilo to. Takodje zavisno ako koristis Gnome www.gnome.org ili KDE www.kde.org mozes koristiti "gdm" ili "kdm" da se sa njima ulogujes tako da imas i graficki login.

Nego prvo probaj sa "startx" pa reci mi sta se desi. Inace slobodno me pitaj ako ti nesto treba. Uvjek sam spreman razgovarati o Linux(u) :).

Beast 27.05.2003. 06:49

Taj Linux što koristim je neka Lite verzija od 48MB. Više nisam siguran ni da ima grafičko sučelje. Za startx komandu mislim da izbacuje da ne prepoznaje komandu. Kada ukucam Help, on valjda izbaci popis komandi, koje su meni jako konfuzne, jer ipak to mi je prvi dodir sa Linuxom.
Baš sam maloprije išao na www.kde.org, i vidio da kde verzija 3 zauzima preko 200 mb. Jel uopće moguće da ta moja verzija sadržava bilo kakvo grafičko sučelje?

Beast 27.05.2003. 06:55

KDE 3.xx

Inače KDE sučelje je prelijepo, toliko dobro izgleda da ću pokušat naučit Linux koliko god to bilo teško!:D

Trash 27.05.2003. 11:22

Citiraj:

Originally posted by Beast
Taj Linux što koristim je neka Lite verzija od 48MB.