PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   Audio, Video, Foto (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=27)
-   -   koji software za video obradu? (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=25208)

fuzija 13.09.2005. 08:19

koji software za video obradu?

pravit cu movie sa screenshotoviam izvadjenim iz igre (quake 3), a i obrada video capturanog sa miniDV kamere, te sa VHS-a.
mozemo reci da sam pocetnik u video obradi pa me zanima kojim programom da vrsim video obradu:

Adobe Premiere Pro
Ulead Video Studio
PowerDirector
Sony Vegas
Pinnacle Studio Plus
Adobe After Effects
???

unaprijed hvala, mozete i ako znate navesti prednosti i nedostatke tih programa
:confused:

pbunic 13.09.2005. 14:00

Re: koji software za video obradu?

Citiraj:

Originally posted by fuzija
pravit cu movie sa screenshotoviam izvadjenim iz igre (quake 3), a i obrada video capturanog sa miniDV kamere, te sa VHS-a.
mozemo reci da sam pocetnik u video obradi pa me zanima kojim programom da vrsim video obradu:

Adobe Premiere Pro
Ulead Video Studio
PowerDirector
Sony Vegas
Pinnacle Studio Plus
Adobe After Effects
???

unaprijed hvala, mozete i ako znate navesti prednosti i nedostatke tih programa
:confused:

za pocetak ti preporucam da koristis Pinnacle Studio Plus zbog njegove jednostavnosti i laganog uvoda u editing. mana mu je sto se zna ponekad "rusiti", barem verzija studio 8, dok sam cuo da je devetka stabilnija.
mozda ti nece biti dovoljan studio 8, pa probaj Adobe Premiere Pro. to je program namjenjen za montazu i biti ce ti vise nego dovoljan za ono sto ti trebas. trebat ce ti odredeno vrijeme upoznavanja, ali vidjet ces da nije neki problem raditi u njemu.

Adobe After Effects - sam naziv programa kaze namjenu. AFTER EFFECTS program je dosta kompliciran pa ce ti za njega trebati upute (osobno koristim video upute - lik te uvodi u program na zanimljiv nacin). s ova dva programa ces se moci dobro zaigrati!