PC Ekspert Forum

PC Ekspert Forum (https://forum.pcekspert.com/index.php)
-   ISP (https://forum.pcekspert.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Internet za studente (https://forum.pcekspert.com/showthread.php?t=171052)

martin22 20.12.2009. 18:37

Internet za studente

Posto sam student, problem mi je sad taj internet.U stanu imam samo uklucen telefon pa bih zelio i prikljuciti internet.Htio bih prikljuciti internet bez potpisivanja ugovora (ako ima) jer neznam koliko cu biti u stanu uopce.
Uglavnom trazim jeftinij internet jer ipak sam student, znate kako je, pa ako ima netko kakav prijedlog bio bih mu zahvalan.

The Comedian 20.12.2009. 19:10

cini mi se da ovo nije lose za studose

pasanac 20.12.2009. 19:12

Citiraj:

Autor The Comedian (Post 1516204)
cini mi se da ovo nije lose za studose

Ja imam.. sporo je i ugovor je 24mjeseca..

Big Guy 20.12.2009. 19:13

pitanje je za što ti internet treba
jer ako je za skidanje nekoliko GB dnevno i više onda će ti trebati ADSL (t-com, optima, iskon....)
možeš i platiti nešto više pa ideš bez ugovora na 1, 2 godine više ovdje
za 200 kn je T-com dosta jeftiniji prema ostalima, a ako se preseliš samo nazoveš i veliš da ti premjeste i priključak za 99 kn

@pasanac
da, trebaš se spojiti na UMTS ili HSDPA inaće je jako sporo :(

Campeonato 20.12.2009. 19:31

Optima:
Mjesecna naknada za 2.048/256 kbps 38,31 kn

Osnovni paket prometa u koracima od 2 GB 15,12 kn
ili
FlatRATE 50.41 kn

Cijena: 53,43kn ili 88,72kn
+ telefonska pretplata koju ionako placas...

Eh, da je bar meni optima dostupna...

martin22 20.12.2009. 19:31

@Big Guy
Uglavnom trebao bi mi adsl, ocito je onda da je najisplativije po tome uzeti t-com, nego me jebu ti glupi ugovori.

Zvijerko 20.12.2009. 20:21

Citiraj:

@pasanac
da, trebaš se spojiti na UMTS ili HSDPA inaće je jako sporo :(