![]() |
Citiraj:
Lajsna zadebljava špaletu cca 4-5mm a ne didaje ništa na debljino plohe prozora. Ne znam kakva ti je podloga, niti koliko lufta ima komarnik. Ali gotovo sam siguran da bi ju se dalo uglaviti :) |
Nećeš niš s time dobiti. Nenznam kolike su sad cijene rada bagera po satu, al mislim da za lovu skupljeg odvlaživaća možeš otkopati zamlju uz vanjske zidove i ubaciti neku drenažu, makar onu foliju s čepovima i šljunak pa zatrpati.
Tebi vjerojatno voda ulazi i kroz zid i kroz pod (neizolirani temelji/ploča ) |
ma da se sve napraviti :)
sad razmisljam da si malo skratim komarnik po rubovima pa cu imat vise mjesta |
@guls - gotovo sam siguran da se tu ne radi o kondenzaciji zbog temperaturne razlike između poda/zida i unutrašnjosti prostorije jer je zemlja dobar toplinski izolator. imaš postavljenu hidroizolaciju ispod glazure, vlaga gotovo sigurno ne ulazi kroz pod, nego kroz zidove.
prije će biti da je to zbog toga što su ti zidovi u konstantnom kontaktu sa tlom, a ako na tim zidovima nemaš ljepljenku, na to naljepljen stirodur ili kako se danas radi s čepastom folijom, zidovi lagano kisnu i vlagu propuštaju kroz žbuku u unutrašnjost prostorije. dakle nije kondenzacija zbog temperaturne razlike i stiropor ni bilo kakva sredstva protiv gljivica ti neće pomoći, nego bi trebao izvana sve otkopati i postaviti hidroizolaciju. prije bilo kakvih investicija u odvlaživače (što ne rješava problem, samo ti smanjuje postotak vlage u zraku), posudi mjerač vlage. imaš ih za kupiti za stotinjak kuna, a pravi potez bi bio posuditi kvalitetniji mjerač vlage od nekog parketara jer njima služe za mjerenje vlage u glazuri da provjere može li se krenuti s postavljanjem parketa. prisloniš ga na zid i očitaš postotak na bilo kojem dijelu kuće gdje s vanjske strane nema zemlje i onda usporediš s tim dijelom kuće koji je ukopan. razlika će biti drastična. ako je ova teza točna tada ti nikakva toplinska izolacija iznutra neće pomoći, nego baš suprotno, vlaga više neće kroz zidove ulaziti u prostor i hvatati se na namještaj, nego će biti zarobljena u zidu i proces propadanja tog dijela kuće će se ubrzati. ako ništa drugo, ovako kako je sada, vlagu barem možeš "uhvatiti" odvlaživačem ili napraviti izmjenu zraka u prostoriji. ako zarobiš vlagu u zid, najebo si ko žuti. |
Citiraj:
Samo što bi me brutalno puno koštalo da sad rasturam 100m2 pločica u cijelom prizemlju kako bi stavljao stiropor ispod glazure. Pa tražim neko jeftinije rješenje u ovo prijelaznom razdoblju. @adaksinjo, moguće si u pravu... morat ću izmjeriti vlažnost pri zidovima da vidim kakva je stvarna situacija |
Citiraj:
svejedno, shvati da stiropor ispod glazure nije hidroizolacija, nego toplinska izolacija, a u kontaktu s vodom brzo gubi svojstva i propada. dakle sve razbiješ, staviš EPS100 (tvrđi stiropor koji ide ispod glazure) i za par godina si opet na nuli jer nisi zaustavio prodor vlage. |
1 privitaka
Ljepenka je na ispod glazure i na potpornim zidovima. Samo na potpornim zidovima je dodana i pločasta folija, još se danas sjećam kako smo pazili dok smo zatrpavali sve. Baš zato mi je čudno da bi sa zidova išlo... no svašta je moguće... možda ovaj bočni zid koji je pol vani i pol u zemlji, nisam siguran da je tamo do kraja povučena ljepenka. No prednost je što je vani.
Ovo je stara slika kad se radilo još... |
Nije istina da kondenzacija zbog toplinskih razlika ide samo gore. Nama je išlo sve na dno zida i ispod kreveta u toj spavaćoj koja se nije grijala. Sad kad se grije sve je ok.
Krevet je otišao u k od vlage a gore nije bilo ništa u kutovima |
to što pišeš nema logike. ako je bilo vlage kad niste grijali, a ti veliš da se radilo o kondenzaciji zbog razlike u temperaturi zida, čim ste počeli grijati te vlage bi trebalo biti još više jer se razlika u vanjskoj i unutarnjoj temperaturi povećala, a ne smanjila.
čini mi se da i ti imaš drugi izvor vlage, kao i Guls. |
Guls, kamo ti ide odvod kišnice na tom zidu sa slike?
Ova cijev s krova ide u šaht ili? |
Moji potporni zidovi su pol metra debeli. Ako vlagu zadržim van prostorije i ona ostane u zidu, misliš da bi taj zid popustio nakon nekog vremena pod tom vlagom? To su trostruke armature, metar i pol temelji ispod...
Citiraj:
|
Pozdrav.
Kakva je situacija s razdjelnicima i predimenzioniranim radijatorima? Razdjeljnike će preprogramirati na veću snagu radijatora, a veći radijator će raditi manjom temperaturom pa ću u konačnici potrošiti isti broj impulsa? Od viška snage u stand-byu glava ne boli, a i ugodniji je zrak ako je manja temperatura radijatora pa ako cijena radijatora nije problem, postoji li razlog protiv? |
Citiraj:
Sva blaga je odlazila u najhladniji prostoriju, tu spavaću. Vrata su uvijek otvorena, a vlažan zrak se nakuplja na hladnom. Izvana je kuća izolirana kao i odozgora. Eto od onda nema uopće vlage . |
Citiraj:
|
Citiraj:
Efekt izolacije zida iznutra. To je logika. Isti primjer u stanu koji sam uzeo, jedino gdje se bivšim stanarima skupila plijesan je iza ugradbenog ormara. Grijanje jednostavno ne prodire do zida, na tom mjestu je najhladnija točka i sva vlaga se tu skuplja. Vlaga koja prodire će najćešće nadići malo boje, gleta ili žbuke na površini. Ako nema nadizanja, a plijesan se skuplja, onda je jednostavno u pitanju hladna točka. Treba samo vidit zašto je tu hladna točka. Preporuka ekipi kojoj se plijesan skuplja samo iza namještaja, ormari, kreveti i sl., jednostavno odmaknite od zida 5-10cm, kako bi cirkulirao zrak i zagrijao zid. Ostale preporuke za rješavanje plijesni stoje, redovno provjetravanje, izolacija izavana, ne sušit veš u kući (odnosno, mi sušimo ali sa uključenim odvlaživaćem), provjetravat nakon kupanja i za vrijeme kuhanja. |
Citiraj:
Zid će sigurno nakon nekog (duljeg) vremena "popustit", ako će ostat vlažan. Rješenje je kopanje pa stavljanje izolacije s vanjske strane zida, ili možda napravit manji šaht negdje ispod tog prozora pa da se u njega voda slijeva. Nisam stručnjak, ali trenutno se bavim istim problemom, u malo većoj mjeri pa znam kako to sve završi :) |
Citiraj:
Citiraj:
Ne znam kakvo je stanje sa Tetra vratima, netko mi je dao informaciju da oni imaju za uže štokove. Ima li netko iskustva s njihovom uslugom generalno? |
Imam pitanje. Gdje uzeti kvalitetne led trake za dnevni boravak? 5 ili 10m kod nas ili vani naruciti? Treba mi bijela traka netrebaju mi cirkusi oni sa 10 boja itd.
Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk |
Citiraj:
https://www.flexfireleds.com/compari...and-5050-leds/ Ledcentar.hr led-rasvjeta.hr |
Citiraj:
Ma kakva 3 mjeseca i kakvih 4400. Ne znam sad modele napamet, ali ja sam uzeo ta neka njemačka vrata, oni se ograde da je rok isporuke 5-6 tjedana, ja sam ih dobio za 2. Vrata su 2200, sa kvakom, jako sam zadovoljan. Uzeo sam prije par mjeseci. |
Citiraj:
|
Citiraj:
Sobna vrata skočila sa 4 tjedna na 10 tjedana. Ulazna vrata sa 8 tjedana na 13. PVC stolarija sa 10 tjedan na 25. Poslano sa mog SM-N770F koristeći Tapatalk |
Trebao promijeniti podove u stanu.
Skoro svaka prostorija ima pod druge visine i ja bi htio da mi je sve u istoj ravnini. Na podu je originalni parket u sobama, dok su u kupaonici i kuhinji postavljene pločice na pločice. Sve to stoji na daskama dok je ispod dasaka 90% šuta koja se nalazi na betonskim blokovima. Dal na betonsku ploču staviti XPS radi izolacije? Ispod stana ima drugi stan, nije ne grijani prostor. Plan je da se to izravna sa OSB pločama jer mislim da se sa nivelir masom to ne isplati raditi jer ne znam u kakvom je stanju ploča. Ukupna površina podova je cca 62m2 Koliko bi otprilike došlo da se ti svi podovi niveliraju, dovedu u istu visinu? Od pripreme bi ja skinuo sve do dasaka tako da mi to ne treba raditi |
Polukružna tuš kabina, bez kade, znači samo paravan, 90x90 ima li netko preporuku?
Pukla vrata na staroj, naravno da je nemoguće samo vrata nabavit... |
Imam jedan problem kojeg bi se trebao uhvatiti rješavanja, a ne znam kako da riješim stvar. Imamo ljetnu kuhinju sa strane garaže, uz koju je i špajza. No, kako je to sve zidano od betonskih kvadara i točno je uz susjednu parcelu pa nema krova puno iznad, na stražnjem zidu su nam se pojavile gljivice. I to ne sad malo u kutu, cijeli zid je postao kao mural blagorečeno.
Jednostavno, izolirati taj zid sa susjedove strane nije nikako opcija jer je ionako već sad građevina na međi, tako da se ne može niti krov produljiti malo da se ne vlaži od kiše. Tako da je jedina opcija da to izoliram i rješavam iznutra. Razmišljao sam o tome da prvo na tjedan, dva stavim unutra odvlaživač zraka na maksimum da izvuče čim više može i našpricati sredstvom za postojeće gljivice. E, šta na zid onda stvarno ne znam, neku foliju između zida i profila za knauf, pa onda vunu između i knauf na nju onda. To mi je jedino sad palo na pamet otprilike ovako. Drugo je što mora biti uradi sam jer to baka primarno koristi (i trpa) i njezina izjava je da bude onda to prije zapalila nego pustila ikoga unutra :D |
Navodno je akcija za rješavanje toga, prvo tretman sa ddraco clean, dobro posusit pa draco shield premaz na cijeli zid.
Imam slican problem koji jos nisam rjesio, zasad samo ocistio gljivice sa svim sredstvima :D al zimi ce se opet ponovit situacija, pa se sad pripremam. Za prvu ruku uzimam Troteca i stabljam ga u tu prostoriju da radi 24/7 |
Gljivice pošpricaj običnom nerazrijeđenom varekinom, vjeruj mi.
Otići će sve u manje od 1h. A varekina ti j 1L 10ak kn. Nikakva turbo skupa sredstva koja su opet na bazi klora ti ne trebaju, probaj pa javi. Ne znam jedino kako se ponaša kada je već sve crno a ne zeleno, onda pomaže samo struganje zida. A jedno od riješenja je i spomenuti odvlaživač i redovito prozračivanje. Varikina ih čisti trenutno, ali naravno ne riješava problem pojavljivanja. |
Zaboravio si spomenut da neće moć neko vrijeme uć u sobu od mirisa klora...
Al da je efikasna, je. |
Citiraj:
5cm stiropor+5 cm glazura |
Zapravo samo izgleda da je efikasna, ali nije. Problem sa varikinom je sto na oko izgleda genijalno, ali ne probija u materijal sta znaci da korjenje od gljivica ostane živo i u materijalu, probaj jedan dio zida sa muffa killerom, drugi sa varikinom i treci sa dracom, prateci upute ofc. Nakon par tjedana ces vidit razliku di je bio muffa killer di samo varikina. Ja sam jedan zid i sa dracom i muffom, nema jos gljivica. Naravno par dana razmaka jer se sredstva NE smiju miješati.
Ali sve u svemu ni slučajno nemoj strugat nista prije nego sta pobijes gljivice nekim sredstvom jer ćeš ih samo raspršiti po prostoru a nisu bas one zdrave za udisanje. |
Dobio nekakvu viziju sam iscrtati kupaonski namještaj, dati izrezati i kantirati u Iverpanu i sam montirati. Montaža nije nikakav problem, odmah da to skinem s vrata. :D
Možda netko zna okvirno, koliko bi okvirno koštao materijal 70x90 za ormarić ispod umivaonika u kupaoni. Uzeo bi 2 veće ladice, gornja bi imala izrezan onaj U utor za cijev od odvoda a donja bi bila jednostavna 45cm visoka ladica, široka 70. Naglasak na kvaliteti (blum vodilice itd.). Računam malo, mislim da me materijal je bi trebao koštati više od 1000-1500kn za taj ormarić. Običan corpus i 2 ladice, visoki sjaj, ali ne nešto pretjerano skupo. Majstor mi želi uzeto 4k za to, pa sam malo usporio s tim custom radovima po stanu. Razmišljam u dobrom smjeru, materijal oko 200EUR, 6 šarafa za knauf i to je to? Ovo bi mi bio prvi takav pothvat, ako to prođe, idem dalje slagati ormariće iznad WC-a i baciti sušilicu i perilicu u nekakav ormar. |
Iveral visoki sjaj je skup (150-200km 18/19mm ak se ne varam. Moraš kupiti pola ploče ili cijelu ako je manje od toga. Jedino ak imaju viška takvu u skladištu.
|
150-200kn koje dimenzije?
|
metar kvadratni :D
uzmi iz ikee primjer, nacrtaj po njemu i znat ces koliko ti treba materijala. onda odes u neku trgovinu plocastih materijala koji rezu i kantiraju i dogovoris sve s njima. uzmi u obzir da ces vecinom morati kupiti bar pola ploce iverala, sto je 2.8 kvadrata, rezanje i kantiranje se placa dodatno po metru duznom. mozes naruciti i CNC busenje trebalo bi se isplatiti ako uspijes iz prve :) |
Znači neka je pola ploče 600kn, rezanje nek je 600kn (a nije), znači materijal s rezanjem ne bi trebao biti preko 1500kn.
Odlično. |
Ima li neko ograničenje koliko dugo ti Trotec odvlaživači mogu raditi? Posudio sam TTK 68E pa me zanima jel može do 2-3 dana raditi konstatno dok se ne odvlaži ta prostorija malo?
|
Trebao bi se odvlaživač zagasiti svako toliko kada padne vlaga, makar lokalno. I trebat će jednom ili dva puta na dan isprazniti kondenzat, ali ja bih rekao da nije dobro da radi 48 sati u komadu.
|
Nama stoji na 50%-60% preko zime i u pravilu ga ne gasimo vec samo praznimo kad se napuni. Naravno, kompresor ne radi 0-24 ali ne cini mi se da mu nesto je u ovom rezimu.
Nekakav educated guess bi bio ako kompresori frizidera rade godinama bez problema i ovaj ce. Ne bi se nesto brinuo oko toga previse ali tko zna. Opet, mozda za svaki slucaj da ga stavis na 50-60%, a ne na 30% pa da se povremeno i ugasi. |
Citiraj:
|
Citiraj:
S druge strane, kod frenda su radili industrijski odvlaživači danima u stanu, bez gašenja. |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 16:52. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger