![]() |
Citiraj:
Što se rupe za napu tiče, gle, štemerica sve odradi. Naravno, lakše je ako je cigla, zajebancija ako je beton. Imaš i firme koje rade strojno bušenje rupa. Što se struje tiče, tu ti nemrem pomoć, to moraš saznat gdje su žice. |
Sa cime da napunim i sanriam da bude kao sto je bilo:
https://i.imgur.com/tcSpWlo.jpg https://i.imgur.com/bbyJc3D.jpg Palo mi je napamet maipei bijelo flexi ljepilo sa pijeskom od 0-2mm? ili ima neko stručnije /profesionalnije rjesenje? |
Elektricarski gips tockasto ako negdje treba jos priheftati kabel da ne mrda van, malo upustiti kuteve rupe, reparaturni mort za grubo popunjavanje (zadrzati se ispod povrsine), uniflot i mrezica preko rupe, pa teranil extra zavrsno gletanje. Mozes preskociti uniflot i/ili mrezicu ali meni se to pokazalo kao trajno najsigurnije / najpostojanije rjesenje. Ostaviti dovoljno vremena medu fazama.
|
E tu u finisu mi i je problem, teranil je gladak, ovi zidovi su grubi.
smijesno ali taj efekt sam postigao sa nekom tubom iz tedija u koju sam dodao pijeska: https://media.marktjagd.com/6550313_682x840.jpg Samo za zatvorit sve ovo bi me izaslo jedno 1000 kn tih tuba |
A sorry, nisam skuzio da pitas za finish. Ja bi dodao kvarcnog pijeska priblizne granulacije u zavrsni premaz boje. Imas pakiranja u vrecici za deko zbuku. Mozes i ozbukati zavrsno deko zbukom slicnom ak nades malo pakiranje. Moglo bi se dodati i u zavrsni glet ako si vican sa spahtlom, pregletas pa prodes teksturiranim valjkom preko, i/ili prije nego se glet osusi dodas nesto pijeska utiskivanjem spahtlom, nakon susenja mozes nesto pijeska dodati u malo boje pa razvuci gleterom ili spahtlom proizvoljno dok ne dobijes priblizno slicnu teksturu.
|
Jub hobi kit za popunjavanje rupa, brzo suh, ne puca.
https://www.bacelic.hr/artikl/hobi-kit-2-1-jub/10376 Za strukturu, jbg, iskemijaj nešto. Mada iz prakse velim da će se uvijek vidjet razlika što god napravio. |
A neku zbuku unutarnju da uzmem, rofix neki? pa sa spuzvom izbalansiram staro novo:
https://youtu.be/lhDGVs1iIVs Btw Knauf bijelo fleksibilno ljepilo nije bijelo :p mapei je bijel |
Citiraj:
Vezano za struju, bilo koji bolji multimetar ih je u stanju otkriti na dubini od 2-3 cm, možda i više (funkcija NCV detektor). Za cijevi, traži nekoga tko ima detektore metala ili nešto kao Bosch D-TECT skener zida. |
Citiraj:
Idealno bi bilo to razvuc pa obradit tocno ko na videu, neznam isplati li ti se to za tako malu sanaciju... |
Citiraj:
Napa ima izlaz promjera 10 cm. Brine me termo fasada sa stiroporom koja je s druge strane zida. Ako izbušim s unutarnje strane, neće se to odvaliti s vanjske? Ili da probam izvana prema unutra? Što se tiče detekcije metala, probao sam s onim jeftinim uređajem iz lidla i ništa ne nalazi. Uspijeva naći žice od 220V u stanu ako krenem utičnice i to izgubi nakon kojeg metra, valjda kad je cijev malo dublje. Hvala za preporuku, ovaj bosch izgleda dobro, idem vidjeti da li netko od lokalnih električara ima to. |
Citiraj:
|
Citiraj:
Ako ćeš uzet firmu da ti to strojno izreže, oni imaju krune fi 100. Provjereno. |
Ma necu stedit, nema puno toga tako da ocu da dobro ispadne, imate li savjet koju zbuku da uzmem sa granulacijom 0-2mm(toliko mi se cini da je trenutna situacija) mozda ovo?
https://www.bauhaus.hr/lasselberger-...-mm-25-kg.html ili nesto drugo? rofix neki ili? A popunit rupe mogu flexi lipilom, imam ga viska, je tvrdo al. nebi trebalo pucat, il da bas uzmem reperaturni mort? Imam jedan komad koji ce bit iza ormara pa cu na njemu eksperimentirat razne tehnike :F |
Ma za to krpanje, uzmi žbuku koja ti je najjeftinija. Ili ako neko ima otvorenu, ne treba ti puno (mada u biti ne znam koliko metara toga imaš). A probaj s ljepilom rupu zakrpit, valjda neće pucat. I sloj ljepila nek ti bude mrvicu niži od okolne žbuke. Ako ga poravnaš, kad staviš žbuku na to, vidjet će se ziher.
|
Trebam urediti dva kvadrata termo fasade iznad ulaznih vrata gdje su mi lastavice zaprljale blatom dok su pokušavale napraviti gnijezdo.
Može li se to nekako očistiti, a da ne oštetim fasadu ili samo farbanje? I kako potjerati ptice da ne pokušaju na proljeće opet, borim se već drugu godinu s njima? Ako farbanje, kakvu boju, kakva priprema treba za to? Nikad farbao fasadu dosad :) |
Si probao oprat?
Ak neide dole, prvo oprat pa onda (ako je stiropor s akrilat fasadom) akrilna impregnacija te na koncu akrilna fasadna boja. Ne znam kak izgleda točno to mjesto na koje ptice slijeću no imaš za kupit plastične trake s tankim metalnim pipcima što vire, kao igle. To obično stavljaju ljudi na podroženice krova, ili mjesta koja su pticama draga. |
Citiraj:
Znači ovako nešto: https://www.ebay.com/itm/Owl-Bird-Re...wAAOSwXspdeWVF Mogu potvrditi da djeluje. |
Punac ima takve vrane po opg-u, ptice dolaze pored te varalice, lud je. Sve cd-e koje sam imao je povjesao, vidim jedno i drugo mu dan danas stoji tamo, a i ptice ga jos jebu :)
|
Citiraj:
Ne ide baš lako dolje, zalijepilo se gadno, crvena zemlja. Dosad nisam prao, samo sam četkom očetkao malo gdje se baš vidjelo. Točno iznad ulaznih vrata u duljini 2m su zablatile, na spoju zida i stropa - ulaz je uvučen cca 1m. Očito im se sviđa to mjesto jer je zaštićeno od vjetra i kiše pa stalno pokušavaju. Kad skuže da im se blato ne hvata baš dobro, onda se presele pola metra dalje i probaju tamo i tako sve zaprljaju. Naročito je gadno ako je bila kiša prije pa imaju blata okolo jer onda nevjerojatnom brzinom grade. Vrata da ne spominjem, dođem doma, a sve grudice blata po vratima, a bude i kakice. Ispred je na strop montirana lampa na senzor, na njoj su isto probale. Tu sam skužio da je jedina šansa da u proljeće ugasim lampu i gore navučem šuškavu plastičnu vrećicu, to im ne paše i onda više ne idu. Ne smeta ih uopće što se lampa pali po noći, jedna sjedi gore, a druga oblijeće oko lampe da se pali, valjda se griju :) Iznad vrata nažalost ne mogu ih se riješiti, a one žice sa šiljcima su mi ružne. Tako da ih u sezoni gnježđenja moram 2-3 puta na dan tjerati i rušiti to što naprave. Nakon nekoliko dana nađu si drugo mjesto i onda je mir. Nisam htio prati dosad jer se bojim da će se sve iscijediti prema dolje, ali izgleda da ću morati cijeli taj ulaz. Nemam pojma da li je akrilna fasada, valjda je. Stiropor je unutra. Hm, miniwashem probati? Citiraj:
Samo meni se čini nekakvog orla trebalo naći, a ne sovu :) |
Ako je stiropor fasada, onda je vjerojatno akrilat gore. Silikat ide na žbuke i fasadnu vunu. Ima i silikon koji ide na sve no on je najskuplji.
Dakle, najvjerojatnije imaš akrilat na fasadi. Probaj s miniwashem no malo smanji pritisak. Mislim da ti je ta sova s ebaya jedino rješenje. |
Citiraj:
Niti su zabranjeni, niti nije istina da ih nema niti nije istina da se cak i novi ne proizvode a na stranu ako zivis u Zgradi na zajednickom sustavu pa isti ne smijes ugraditi ako drugi stanovi na toj vertikali imaju kondezacijski !! Isto tako ako se stavi cijela kuca/stan u pvc stolariju a bojler nema dovod friskog zraka, normalno da moze po noci doci do havarije no nista vise nego kao da kamin od 11kw gori po noci a niđe prozor odškrinut, mora bit zraka i sve ok. Citiraj:
https://www.vaillant.hr/krajnji-kori...ive-46528.html https://www.ikoma.hr/hr/grijanje-na-...tec-plus-9931/ https://www.vitos.hr/proizvodi/plins...10024482/2740/ https://exterim.hr/kombinirani-bojle...proizvod-2990/ edit: 24kw klasika... servis, djelovi... https://www.vitos.hr/proizvodi/plins...-3H-SEE-EU/10/ https://termometal.hr/bojler-vaillan...-proizvod-110/ https://www.hvac.hr/product.asp?prod...ode=0010016286 Pod atest dimnjaka se misli da dimnjacar dodje i pregleda dimnjak i naplati 100kn ili koliko vec kod tebe ali tu se negdje krece cijena, kod mene je 80kn. Mozda ces trebati i set za montazu od 450kn, vidi s trgovinom/centralasem. |
Većina ljudi nakon ugradnje ni ne iskoristi blagodati kondenzacijskog bojlera, stave temp vode u sustavu preko 55 i onda nema nacionalne uštede.
Nego odakle si naracunao 4k razlike? Ja sam kupovao prije god i pol i razlika je bila 1200 kn kod Ljubeka za Vaillant iste jačine Sent from my SM-G950F using Tapatalk |
Citiraj:
Ni dimnjak ne racunas, tko ima takav dimnjak od prve da postojeci ne mora makar sanirati za takav bojler ? Jos sam blag... ako i dimnjak racunas mos kupiti 2 vulgaris bojlera i ustedit ce tvoji unuci. |
Nešto su poskupili jbt. Ja sam platio 6200 a šogor prije 3 mj 7200 vuw 246 5 3 model
Dimnjak nisam uopće imao pa sam platio 2 metra 500 kn one cijevi original za kondenzacijski Tko ima sada atmo bojler može staviti opet atmo ali ne znam da li se na nove priključke smije stavljati atmo jer su meni rekli i u bazdaru i hepu da se ne smije. Sent from my SM-G950F using Tapatalk |
Citiraj:
Novi ili stari prikljucak je nista posebno nego sto je bilo pred-prosle godine, dosli iz hepa ovamo i pregled uredjaja tj. trazili atest od dimnjacara sto imam od prije, kopiras im atest i potpises ugovor o isporuci plina itd... i jedina obveza je da na bojleru imas naljepnicu od servisa ili majstora koji ga je pustio u rad ili obavio periodicki pregled kako vec ide za koji model. Kasnije to niko ziv ne provjerava dali ti citis bojler ili ne i koliko cesto. Znam to sve jer je plin bio na babu a baba umrla pa je prikljucak trebalo prebaciti i to se vodilo kao novi. Dakle nikakvih problema, sam atest dimnjaka i naljepnica na bojleru za novi prikljucak. Ako mjenjas bojler nikom nista no svakako ces dati ovlastenom servisu da ti to odradi, ako ne vec radi sigurnosti onda bar radi garancije na bojler. |
pa kond je ucinkovitiji, A razred en ucinkovitosti, dok su atm C razred..
ne muci mene ta razlika u cijeni, nego cu morat dimnjak stavljat, a to ce kostat.. odgovorite me :) |
Pa ak imaš postojeći dimnjak, u njega se spusti plastična cijev i to je to.
Mene je Viessmann Vitodens 100v max snage 35kW koštao 10000kn sa cijevi za sanaciju dimnjaka i kapom koja dolazi na vrh dimnjaka. Cijevi je bilo nekih 7-8 metara. Dimnjačar uzeo nekih stotinjak kn i također plinara nešto sitno. Temperaturu vode za centralno držim na 45-50 stupnjeva, ovisno kolika temp je vani. Sad dok je toplije vani mi je većinom na 45 stupnjeva. |
Ove zime nije bilo postenih minusa, mozda 2 tjedna bilo ujutro oko -7 ali preko dana se vrtilo oko 0 ili -2 i to je to za ovu zimu. Ja grijem isto temperaturom vode u systemu i ove godine nisam imao potrebu nagariti ga preko 60C.
Ako je vani -10 ili -15 kako je bilo prije 2 godine onda ni taj kondezacijski nema sanse da da sa 55C zagrije posteno kucu. Dakle ustede su samo ako zivite na moru sa toplijom klimom i gdje se sa 55C u systemu moze zima preziviti. Kada su opaki minusi koji znaju potrajati po 2 tjedna a sjecam se i jedne veljace koja je cijela maltene bila u minusu onda temperatura vode mora na 75-80C a u takvom radu kolike su stvarne ustede kondezacijskog vs atmosferskog ? Da su cijenom isti nebih rijec rekao, normalno da ces uzeti nesto sto manje trosi, modernije itd... osim toga te cijevi, plasticne su veli kolega @mamikulcic ? Moraju biti plasticne ? Po meni je to problem, zasto ? Pa jednostavno sam si od postojeceg funkcionalnog dimnjaka napravio tipizirani dimnjak ! Sta ako se plin zamrzne ko jedne godine a imam otvor za dimnjak u drugoj prostoriji gdje moze pec na drva ? I to ne pricam bez veze jer desilo se na 3 dana da je bila prekinuta isporuka plina, prvo se smrzao pa onda negdje dalje nesto puklo a komsija dosao kod mene da mu prodam 2m drva, vani snjeg do guzice maltene. Uopce mi se ne svidaj ideja da od postojeceg funkcionalnog dimnjaka na koji moze ici sporet/kamin/plinska pec ili bojler, radim dimnjak na koji moze samo jedna vrsta trosila !! Meni sad da krepa atm bojler ili se iz bilo kojeg razloga prekine obustava plina, odnesem u djecju sobu gdje prolazi dimnjak bilo kakvu pec manju i LOZI. Za spasiti se ako je vani -15 i dok se ne popravi, sredi situacija imam beckup jer imam funkcionalan dimnjak, OK ako u kuci imate drugi dimnjak ali ne znam, mozda sam ja paranoican ali osloniti se samo na struju ili plin i nadati se urednoj isporuci, nema sanse. |
Znate vjerojatno da i radijatori moraju biti pravilno dimenzionirani, da ne velim da je bolje da budu i predimenzionirani i tako je lakše zagrijati kuću. Ja živim u SZ Hr i ove tri godine kako imam taj bojler i na novo napravljeno centralno nisam na bojleru imao više od 55 stupnjeva.
Termostatski ventili na svim radijatorima su na 3 i 1/4 i to mi drži oko 23 stupnjeva cijelo vrijeme. Nažalost osim ovog centralnog imam jedino klimu. Peći da drva nemam tako da ako ostanem bez struje i plina mogu jedino suprugu i klinke odvesti kod punice a ja kod kuće histerično plakati :D |
Kolega silver, slično razmišljamo, upravo iz razloga kad Putin zatvori ventil želim imat centralno na drva :D.
U mom slučaju, dimnjak za centralno na drva planiram stavit fasadni iz podruma koji bi se dimenzinirao po specifikacijama peći, a ovaj gdje je sad atm bojler bi htio iskoristiti. Po ovome što ste napisali, kondenzacijiski je definitivno bolja kupnja jer neće sve zime bit ko 2017. veljača kad je bilo konstantno niže od -10 celz, barem u podravini. Sad moram proučit kakve su te plastične cijevi u postojećem zidanom dimnjaku. Kroz nju bojler dobiva zrak? A kroz ostatak dimnjaka ide co2? To bi bilo super jer svejedno moram obuć dimnjak u lim jer mi kod većih padalina negdi okolo curi, te obavezno stavit kapu. |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 04:50. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger