![]() |
Citiraj:
|
Ovak, planiram kupiti Canon 500D sa kit objektivom (EFs 18-55 IS) i prvotna ideja mi je bila pričekati još mjesec-dva, eventualno do Božića da mu cijena malo padne, s obzirom da je to relativno noviji model koji nije dugo na tržištu, pa mi nekako logično da bi mu cijena mogla malo opasti. E sad, ponukan i ovom temom, malo si razmišljam dal bi to uopće bilo pametno, možda cijena uopće neće ići dolje nego baš suprotno... Any thoughts?
Najbolja cijena je u Protisu (6kkn), ako netko zna za jeftinije, pls da mi javi. Također, pošto vidim da je u ovoj temi bila i rasprava o dugovječnosti shuttera, da upitam ima li netko da se bavi time-lapse fotografijom? Pošto kod timelapse filmića treba 1000 slika da bi dobio pol minute videa (ovisno o framerate-u), bojim se da bi vrlo brzo mogao odapeti shutter, pa me zanimaju vaša iskustva ako ih ima... :) |
mislim da ti je za sutter na 500D deklarirani broj okidanja 50000 ... probaj proguglat malo ja se ne sjecam dal sam to tocno citao za 500D ili 50D
|
Citiraj:
Nekak si mislim trošit ga bez obzira prvih godinu dana, dok mu traje garancija, a onda kupit neki jeftini rabljeni 350D ili slično, samo za time-lapse. |
Oly daje 2g garancije pa je bolji za Time lapse :)
Inače 500D vam je ista stvar kao i 450D što se tiče tijela i viewfindera, jedino je senzor drugačiji (ne nužno bolji pošto ima 15 mpix). Neznam, masu ljudi je reklo kako je E-620 najbolji ovogodišnji consumer DSLR. Jedan ogroman minus Canonu zbog čega nikad više neću uzeti Canona je očajan servis/podrška u nas.... tako da - you've been warned :) |
Citiraj:
Razmišljao bih i ja o drugima, ne samo o Canonu, da pored time-lapsea ne tražim i još jednu specifičnu namjenu - astrofotografiju - fotkanje noćnog neba, widefield Mliječne staze i sl. A tu kolko sam upoznat, ništa osim Canona ne prolazi, zbog puno boljeg ponašanja sa šumom. I dvoumio sam se između 450D i 500D, znam da su praktički iste fotke daju, jedine veće razlike su u hd video modu i displeju (500D ima malo veći display veće razlučivosti - 920k vs 230k dots, što I guess dobro dođe za Livewiew izoštravanje)... Neznam, još moram razmisliti, 1.5kkn razlike nije malo. |
Citiraj:
Trenutno aparat koji daje najmanje šuma je Nikon D700 |
Sestra si zeli kupiti malo ozbiljniji fotoaparat, pa sam joj savjetovao da preskoci ultrazoom klasu i da is odmah uzme Dslr.
Kako nisam bas ekspert za to podrucje, trebao bi vas savjet za kupnju. Sestra preferira Cannona, a cifra do koje bi isla je 4500 kn. Pa ako se nekome da, neka predlozi nesto sto bi predstavljalo trenutno isplativu kupnju.. |
Možda Olympus Pen ili Panasonic GF1.
Zanimljiva alternativa DSLR-u. Kvaliteta slike kao u DSLR-a, nešto sporiji fokus zbog načina fokusiranja, HD video, mali gabariti... |
Citiraj:
|
Citiraj:
Canon 1000D + 18-55mm IS Inače, za te novce se još nađe i Nikon D60 s kit objektivom (VR), no s obzirom da je u originalu pikirala na ultrazoom, možda joj je najzgodinije uzeti Olympus E450 ili Sony A200W, svaki u double zoom kitu. Prednost Olympusu zbog (navodno) nešto boljih objektiva. |
Citiraj:
A tu su i Pentaxi, npr Pentax K-M + 18-55mm + 50-200m, za 4.5kkn, odnosno oko 3.8kkn bez teleobjektiva. |
Citiraj:
Moj glas ide Pentaxu K-x. |
Citiraj:
Samo, ako ja dobro vidim datum, danas je objavljena vijest i vani bi trebal izaći u 11.mj., znači kod nas bi se mogao pojaviti do Božića u najboljem slučaju. |
Canon 1000D ni u ludilu.
Ove micro fourthirds modele mozes nabaviti preko bare dosta jeftinije. |
Citiraj:
Kada ja sastavlja listu SLR-ova koje bi pridlaga početnicama onda bi ona izgledala ovako: - Nikon D90 - Olympus E-30 - Pentax K20D - Sony α500 - Sony α550 - Sony α700 Kao što se vidi ovo su već uglavnom midrange modeli. Od entry-levela moj glas ide samo trima, Nikonu D5000, Olympusu E-620 i ovom novome Pentaxu K-x. |
Ne treba uopće zaboravljati Canon, izrada nije vrlina 1000D, ali niš se ne raspada. Imam 2,5 godine 400D koji isto tako nije na glasu po izradi, pa eto preživio je i kiše i snijegove u međuvremenu.
Pošto je granica 4500kn tu onda nema puno manevarskog prostora, u to ulaze 1000D ili neki od ovih manjih Olya (E-520 s 14-42 ili onaj mali E-420 s 14-42 i 40-150). Oly ima prednost ovog drugog objektiva koji već ulazi u tele zonu i 2 godine garancije, ali je još manji od Canona pa najbolje da vidi kako joj oba leže u ruci. I ako se odluči na Canon nek pričeka još mjesec dana. 17.10. je fotosajam u Zg na kojem je uvijek do sada Canon davao 19% popusta na cash što daje onda oko 3500kn za 1000D, odnosno oko 4000kn za veći 450D s 18-55 objektivom. :) |
Citiraj:
Taj aparat je napravljen kao oni kineski univerzalni daljinci za 30kn. Citiraj:
Citiraj:
|
Citiraj:
Ako bi uz taj popust konačna cijena bila oko 5kkn, uzimam odmah. Ili kad bi našao D90 sa kit objektivom (18-55, možda 18-105) do 6, 6.5kkn i to bi bilo super.. |
Naravno da se ne raspada, to sam Bari odgovorio koji je ipak malo pretjerao :D
Za Oly sam govorio E-420 da je manji od 1000D, E-520 je već puno bolja stvar i bolji je po pitanju gripa i od troznamenkastih Canona, a sad sam skužio da se može dobiti za te novce i DZ kit :) Ako je 4500 kn limit onda je izbor Oly E-520 + 14-42+40-150, Canon 450D + 18-55IS, a tu je blizu te cijene i Nikon D60 + 18-55VR. @agm: na sajmu izlaže Kodak centar koji je zastupnik Canona i obračunava se na cijenu u njihovom cjeniku, a to je sad 6499 kn, znači sajamska cijena bi bila 5264 kn za 500D kit. |
Nije da sumnjam u tvoju sestru srale ali jesi ti siguran da ona zna slikat, da ne bi bilo AUTO i deri...
Bolje bi bilo uzet neki pristojniji kompakt veličine SLRa pa da vidi dal će ulovit sve il ne. Ja sam malo počeo gledat fotiće, prvo što bi trebao je rješit se Canon S5 pa skupljat lovu za SLR, od modela gledam isto kao i agm. Ali mi je dosta velika razlika u cijeni, tako da još važem i razmišljam, Oly izbacujem iz bilokakvog izbora jer mi je fotić jednostavno gadan, i imao sam loših iskustva prije sa Olyjem tako da njega nema u izboru. Evo jedno pitanjce: ukoliko se uzme fotič sa onim kit objektivom koji objektiv bi bilo dobro uzet za početak uz taj kit? |
Citiraj:
|
Citiraj:
Od ovih jeftinijih teleobjektiva ima Efs 55-250 za oko 2kkn i slične sigme i tamroni. A od širokokutnih ne treba gledati dalje od Tokine 11-16 f2.8 ili 12-24 f4. Ima i Canonova Efs 10-22, al kolko sam uspio pročitati, ove dvije Tokine su dosta oštrije i bolje leće, a i jeftinije. Jedino neznam dal ih ima kod nas, pa eventualno ostaje kupnja prek Ebaya... :) |
Citiraj:
Tamron 17-50mm se nameće kao must have objektiv za "budget" Canonaša. Taj objektiv je odličan i bolji je izbor od 50mm 1.8 (iako košta više naravno) jer taj 1.8 ćeš ionako koristiti na 2.8 jer je na 1.8 premekan, a onda ti to upada u domenu Tamrona. Košta oko 300-350 USD u Americi, a u nas ide za oko 2k kn polovan u odličnom stanju. Za wideangle Canon 10-22 je najbolji izbor. |
Spomenuo sam 50mm zbog toga jer je jeftin, a kad bi već imao kit objektiv 18-55, onda mu nebi imalo smisla kupovati i Tamrona, osim eventualno kasnije kad bi htio bolji objektiv da zamijeni 18-55.
Za ove širokokutne ne mogu jamčiti jer neznam iz prve ruke, ali za Tokinu 11-16 sam na puno mjesta pročitao da je bolja od Ef-s 10-22 i ja bih osobno radije to uzeo, pogotovo jer se može naći dosta povoljnije. |
U svakom slučaju zaobići EF 18-55mm u širokom luku :)
IS verzija je još i OK, ali ona stara je loša. No, ja ne vidim poantu kupovanja Nikona ili Canona za relativno malo novaca - Oly i Pentax nude daleko bolji izbor. U biti ne vidim poantu kupovanja Canona i Nikona uopće osim ako ne želiš Full frame :D |
Mar potpuno si u pravu kada kažeš da je Canonov 18-55 OK kit objektiv ali samo onda kada isti ispravno fokusira šta nije baš lako nać.
Taj Canon 50 F1.8 II nebi nikome priporučija, taj objektiv nov već ne fokusira kako triba, sa 50 F1.4 je malo bolje situacija jel će on loše fokusirat nakon 2-3 godine korištenja. Bender, nije da se 1000D raspada ali škripi uostalom šta drugo očekivat od izravnog nasljednika 350D i 400D. Ja nikome ne bi pridložija Canon 500D, ko želi (po)djednaku količinu šuma tu je Olympus E-620 sa daleko boljim kit objektivima, a ko želi dosta bolju situaciju sa šumom će kupit Nikon D5000. |
Puno hvala svima, misilm da cu joj prporuciti da si uzme Olympus E520..nekako mi se to cini po vasim komentarima najbolji izbor..puno hvala svima i ako jos netko ima neki prijedlog, samo dajte..
Sad jos trenutno nemam pristup internetu, pa mi je malo teze pratiti temu, ali hvala svima.. |
Citiraj:
Te ako planiraš slike radit pazi jer Olympus ima 4:3 omjer i imat ćeš problema s tim (ili bijeli rubovi s lijeve i desne strane ili odrezane slike gore i dolje). Prednost olympusa nad ovima je ako voliš tele snimke jer ima 2x crop faktor množenja ali ako ti je bitniji širi kut tu ćeš imati problema :( |
Citiraj:
Oly ima kompletan diapazon objektiva, eventualno može usfalit 50mm equiv prime, ali ima Sigma 30mm f1.4 zato. Što se tiče 4/3 formata, to samo znači da slika u kutovima neće biti mutna kao što je slučaj kod 3:2 modela :) Također, tri 4/3 vertikalne fotografije daju idealnu dimenziju za panorame (9:4) Što se tiče cropa, to je istina, no takva je stvar i kod svih aps-c aparata, uključujući Canikone (1.6-1.5x). Također, za olyja ima odličan 9-18mm model (18-36mm ekviv.) za oko 3000kn nov, dok se za usporedivog canona i nikona traži toliko samo za polovni model. Nadalje, nemoj zaboraviti da je slika u Olyja "viša" te da će objektiv iste žarišne duljine uhvatit više vertikale, što je često važno za široki kut (da se uhvati što više neba npr). |
Citiraj:
|
10 Stvari koje bi trebali znati o DSLR-ovima
Evo da s vama podjelim neka moja viđenja SLR-a do sada, ono što je bitno i ono što je marketing.
Znači, nabrojat ću aktualne feature i objasniti ih ukratko te ponuditi moje mišljenje o istom. 1. Čišćenje senzora Odličan feature ako je kvalitetno implementiran, kod aparata bez istog ili s lošiji sustavom (Olympusov je najbolji po raznim testovima), vrlo je lako nakupit prašinu na senzoru što se očituje sa flekicama na slici pri slikavanju s manjim otvorima blende (f broj od 8 ili veći) Definitivno uzeti aparat s kvalitetnom implementacijom, inače redoviti posjet servisu ne gine, uradi-sam čišćenje ne preporučam zbog više faktora, te u većini slučajeva stanje bude samo gore. 2. Autofokus (Ultrasonic, SWD, etc) Mislim da se danas nema smisla mučiti sa manualnim fokusom i slučaju da posjedujete pošteni aparat i objektiv s AF-om, osim možda u slučaju slabog svijetla kad aparat ili objektiv ne mogu fokusirati. Što se tiče ultrasonic objektiva - definitivno su brži i tiši, no razlika nije baš nebo i zemlja u usporedbi s kvalitetnim objektivima pokretanim dobrim micro motorom. Razlika s kit objektivom je nebo i zemlja :) Što se tiče AF točaka, ja obično preferiram centralnu iako veći broj AF točaka omogućuje laku kompoziciju bez potrebe za naknadnim rekadriranjem. No više od 7-9 točaka nisu potrebne za "casual" fotografe za bilo kakav mogući scenarij. 3. Izrada, vodootpornost i sl. Iako je većina consumer aparata na tržištu plastična, ima značajne razlike u izradi. Bolji modeli imaju magnezijsku šasiju ispod plastičnog oklopa, to ipak to ne znači da ih možete bacati na pod i sl bez straha. Po meni značajna prednost tih modela je njihova veličina i rigidnost što omogućava lakšu upotrebu većih objektiva jer se aparat ne "fleksira" u ruci kao jeftini all-plastic modeli. Vodootpornost je korisna stvar jer ukoliko vam aparat to "podržava" možete bez problema fotografirati po kiši (uz odgovarajući vodootpornii objektiv), no naravno bilo kakva ideja o ronjenju s njim pada u vodu (pun intended :D) jer takvi aparati su splash proof i nemogu izdržati kompletnu uronjenost u vodu. To pak ne znači da sa "običnim" modelima neće moći izaći na laganu rosicu ili ako vas nešto polije da će aparat crknut, ali takvi aparati tome nisu namjenjeni te uvijek postoji rizik. 4. Baterija i Battery grip Naravno, svi želimo da nam baterija traje što dulje pa je prilikom kupnje dobro obratiti pozornost na to. Neki proizvođači u svoje jeftinije modele stavljaju manje baterije koje mogu biti neugodno iznenađenje kad se isprazne nakon par stotina okidanja. Battery grip s druge strane osim produljenog trajanja baterijie u većini slučajeva omogućava korištenje 6 AA baterija uz uložak što je odlično na putu jer je AA baterije moguće kupiti bilo gdje. Još jedna velika prednost gripa je lakše fotografiranje u portrait modu jer ruku možemo držati u istoj poziciji kao i u landscape modu. I konačno, večina SLR aparata ima relativno kratak grip pri čemu mali prst ostaje visiti u zraku, no s gripom korištenje postaje puno ugodnije jer se rukohvat poveća taman da se aparat može primiti sa svim prstima vrlo ugodno. Nedostatak gripa je naravno povećana masa i dimenzije. 5. LCD ekran i Live view Iako dosta današnjih aparata dolazi s 3" LCD ekranima, a neki od njih s čak 640x480 rezolucijom takav ekran nije neophodan. Da - lijepo izgleda, no i povećava potrošnju baterije i mogućnost oštećenja zbog povećane površine, a u konačnici na takvom ekranu nećete moći vidjeti detalje koje vidite na monitoru, a oštrinu se može provjeriti i na stariji modelima LCD-a dijagonale 2.5 i 2.7" Live view je još jedna u nizu pomodnih "igrački" i njegova korisnost je diskutabilna. LV je najkorisniji ukoliko imate stativ i slikajete iz čudnih kutova, no u tom slučaju bi definitivno trebali imati pomičan LCD ekran. LV bez pomičnog LCD ekrana nema pretjerano smisla i tek s takvim LCD-om dobiva punu funkcionalnost. Ja u svakom slučaju preferiram optičko tražilo, dok LV zna biti koristan prilikom macro snimaka sa stativa u slučaju da pogled kroz optičko tražilo nije lako izvesti. Implementacija nije pretjerano bitna - Mirror lockup ili Contrast based AF. Ja preferiram Mirror lockup sistem jer je brži. 6. Viewfinder (Optičko tražilo) Dok svi osnovniji modeli dolaze za pentamirrorom (sustav ogledala) bolji modeli uključujući profesionalne aparate dolaze sa penta prizmom (jednodijelni komad optičkog stakla s metaliziranim refleksnim površinama) Prednost PM je manje dimenzije i jeftinija izrada, a mane su manja i tamnija slika, dok pentaprizma ima čišću, jasniju, veću i svijetliju sliku. Naravno postoje varijacije kod svih implementacija, neke su bolje, a neke lošije. Magnification i FoV (field of view) coverage kod označavaju koliko je tražilo veliko s obzirom na senzor. Recimo kod APS-C senzora od 23.6x15.8mm, magnification od 0.9 znači da je veličina viewfindera 90% veličine senzora, a FoV coverage od 85% znači da ne prikazuje cijeli kadar nego 85% njega tako da je tražilo u ovom slučaju ne samo manje od senzora za 11% (90% ukupne veličine), nego je još manje za dodatnih 15% jer ne prikazuje puni kadar (a magnification se računa na temelju prikazane slike). 7. Interni fokus/Interni zoom Dok najjeftiniji objektivi dolaze za eksternim fokusom, bolji modeli imaju interni fokus što znači da se optički elementi pomiču unutar tijela objektiva bez utjecaja na vanjsku konfiguraciju. Takav mehanizam je vrlo poželjan jer omogućava nesmetano korištenje polarizatora i općenito lakše rukovanje. Interni zoom označava one objektive čija se duljina ne mijenja prilikom zoomiranja te ga koriste isključivo skuplji modeli. No, takvi objektivi sa sobom povlače i negativan aspekt, a to je da im je duljina fiksna te su uvijek jednako dugački (tj veličina im odgovara najvećoj ekstenziji). Ova dva elementa nemaju veze sa optičkom kvalitetom pojedinog objektiva. 8. Otvor blende (f-broj) Generalno, što je veći otvor blende to je objektiv skuplji :) Veći otvor blende omogućava aparatu da bolje vidi kroz objektiv i shodno tome bolje fokusira u uvjetima slabijeg osvjetljenja. Za f-broj je direktno vezan i bokeh, tj zamućenje pozadine (koji ima veze i sa formatom aparata i fokalnom duljinom), no na istom formatu sa istom fokalnom duljinom, manji F-broj (= veći otvor blende) davat će "pliću" sliku, tj manji depth-of-field (DoF). To je poželjno za portrete primjerice kad objekt koji fotografiramo želimo izdvojit od pozadine. Utjecaj fokalne duljine na DoF je također značajan, tako da će objektiv fok. duljine od 50mm pri f2.0 davati jednaki DoF kao objektiv od 100mm pri f2.8 (duplo manji otvor blende - skala nije linearna), odnosno kao 25mm objektiv pri f1.4. Evo kratki popis glavnih blendi: f1.4 - 2.0 - 2.8 - 4.0 - 5.6 - 8 - 11.... s tim da svaka iduća blenda skuplja duplo manje svijetla od prethodne zahtjevajući duplo više svijetla (duplo dulju ekspoziciju) za istu osvijetljenost kadra. F-broj nije uvijek isti (fizički otvor) te se povećava povećanjem fokalne duljine jer je fizički otvor blende = fokalna duljina / f-broj Recimo u objektiva fok duljine 100mm pri f4, fizički otvor blende jer 25mm. FOB = 100mm/4 = 25mm 9. Stabilizacija slike Iako nije nešto što je neophodno, stabilizacija slike u svakom slučaju dobro dođe. Pri tome treba pripaziti na to da prilikom horizontalnog panninga (praćenja objekta po X-osi) uključimo tu opciju ili čak u potpunosti isključimo IS sustav jer će inače doći do zamućenja slike. Postoje dva sustava implementacije IS-a: - U objektivu - U aparatu Osobno dajem prednost izvedbi u aparatu jer je generalno lakša i kompaktnija izvedba te ne poskupljuje izradu aparata značajno. Nedostatak je pak što objektivi nisu stabilizirani te nije moguće koristiti stabilizaciju u slučaju da imamo nestabilizirano tijelo, no to ioanko nije vrlo vjerojatno jer 99% aparata proizvođača sa stabilizacijom tijela ima IS. 10. Megapixeli Jedna od najstarijih marketinških smicalica modernog svijeta su megapixeli i njihov broj. Tu često može doći do velike greške ukoliko kupite aparat s puno MP-a, a imate objektive koji nemaju dovoljnu rezoluciju. Točno ste pročitali - svaki objektiv ima svoju maksimalnu rezoluciju preko koje dolazi do zamućenja, i u nekom slučaju kupovina 15mp modela može rezultirati lošijom slikom od vašeg starog 6 ili 8mp modela, pogotovo kod Canon i Nikon aparata čiji su kvalitetniji objektivi prilagođeni velikim FF senzorima te nemaju preveliku rezoluciju (nego su izrađeni da daju što veći izlazni snop svijetlosti da mogu pokriti 35mm film), tako da se nerijetko zna desiti da slika na FF aparatu ili APS-C aparatu niže rezolucije bude oštrija nego na novom hi-res APS-C modelu ukoliko se nema specijalizirana optika baš za APS-C model. Također, povećanje broja megapixela dovodi do povećanja šuma i smanjenja dinamičkog raspona sa senzorima iste ili slične generacije, tako da pripazite pri kupnji. Dodatak: Većina ili čak svi noviji aparati podržavaju neki oblik shadow i highlight adjustmenta (podešavanje sjena), no to se primjenjuje samo na JPEG a ne RAW te je uvijek bolje tu korekciju izvršiti u nekom od specijaliziranih programa tipa Adobe Photoshop. Također, ukoliko fotografirate u JPEG formatu, generalna je preporuka smanjiti sharpness i contrast opcije i iste ručno mjenjati u nekom post-processing softwareu da izvučete maksimalnu kvalitetu iz JPEG fotografija. |
Bravo Mar!
ja ću dodat neke zamjere, straćnji LCD je jako bitn tj. njegova kvaliteta ako želiš imat dobar preview, narano uzalud ti ako imaš Canoni je daju nerealnu sliku na LCD-u. Normalno da oly najbolje otklanaj prašinu sa senzora kada je najmanji. Onda si zaboravija na AF kojeg pokreće motor iz tijela aparata i koji kada se ne koristi u pratećem modu može biti brži od bilo kojag objektiva sa motorom, pogotovo ako imaš aparat npr. tipa Nikona D3. Ovo za MP i objektive se u popunosti slažem samo šta prije izgubiš boje i kontrast nego oštrinu tj. rezoluciju. |
Eto, jednostavno sve ukratko onima koji krecu u DSLR vode.
Malo bi samo dodal oko ciscenja senzora. Velik broj ljudi kupi DSLR i nikad ne mjenja objektiv, tak da njima nije previse bitna stavka ciscenje. Ciscenje u vlastitoj reziji nije neki bauk, ali treba opreza i strpljenja i rezultati su vidljivi. Citiraj:
Ipak je kod kratkih objektiva DOF daleko veci manje-vise pri svim blendama nego kod teleobjektiva. Koga vise interesira DOF calculator tu je link pa nek se malo poigra s brojkama. 90% vremena na aparatu mi je ili 50/1,4 ili 100/2,8 macro, pa iz prakse znam da je DOF kod telaca puno plici nego kod normalnih. |
Evo samo da spomenem kako sam danas postao sretni vlasnik Olympus space kita koji uključuje 2 specijalna poklopca od 67 i 72mm (taman za ova 2 objektiva od 12-60mm 50-200mm), memorijalne trake i kartice :)
:fala: Olympus http://www.imagesforme.com/out.php/t701788_90thanny.jpg |
Citiraj:
http://www.youtube.com/watch?v=hRrzYI8CR4c torba http://www.youtube.com/watch?v=hRrzYI8CR4c stativ |
Citiraj:
|
Citiraj:
Ja imam Altu pro i stvarno je hebenica od stativa |
Ma znam. :)
Ja sam si nabavio Manfrotto 190XB + 486RC2 + MBAG70, dosta dobro za amatera. ;) |
Citiraj:
Ovog ALTA Pro dobiješ i torbu, jači je, ima bolje mogućnosti (centralna cijev) a dođe manje, a i da dodaš njihovu glavu SBH-100 opet si dobio po manjoj cijeni od MAnfrotta. No kao što rekoh ne želim stavljati sol na ranu ali nek se ljudi informiraju malo. Nije da navijam samo za Vanguard jer, kao što sam već spomenuo, radio sam i s Manfrottom :respekt: ali s obzirom da je kvaliteta ista a mogućnosti i cijena na strani Vanguarda nije mi se bilo teško odlućiti :goood: jer zašto dati cca 300 ili xxx kuna više kad za te novce možeš kupiti još neki filter ili torbu ili ruksak ili se:chears: s društvom. Ako će netko trebati neš od vanguarda ili tamrona nek mi se javi jer sam se ''skompao'' s jednim iz bratulića pa možda se neš povoljnije da srediti :) LP |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 05:03. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger