![]() |
Citiraj:
zvan A77 ,nasljednik A55-ice (barem se tako prica) http://www.sonyalpharumors.com/sr5-s...ixel-sensor-2/ |
Ima još ljudi ovdje koji su na Alpha mountu kao ja ili su svi kenonaši i nikon?
Imam na alpharoomors potegnut RSS jedva čekam dolazak Things we know about tha A77: - 24 megapixel sensor - FullHD - New advanced OLED(?) EVF - UNCONFIRMED -> There were rumors (and also a Sony patent) about some kind of hybrid viewfinder ( a là Fuji X100 (Click here to see that camera on Amazon)?). - ISO will go ‘up into the hundreds of thousands’ - price will be in the same area of the Canon 60D ($900-1200. Click here to check price) - The A77 has a bigger and robust body compared to current SLT cameras. - The A77 will not have a flip-up mode to allow shooting without this extra sheet of glass in place. - It will take CF+SD+MS cards, of which you can use two at the same time. - With the new battery you can take around 1.000 pictures. |
www.sonyalpharumors.com je vic od sajta...
|
Zašto?
|
meni su svi ti rumorsi vicevi od sajtova, bilo za canon nikon fiću, miru peru žderu
konkretno da dam primjer : na canon rumors sam bio jednom i čim sam pročitao da tamo govore da 5dmk2 ubija 1ds mk3 sve mi je bilo jasno možda ga ubija al u snimanju videa jedino....zato kaj 1ds nema video :) |
Preporuka pri izboru DSLR.a
Zamolio bih vas za nekoliko informacija budući da kupujem prvi DSLR. Odabrat ću između Nikon D5000 te Canon EOS 500D (ili 550D).
Aparati između kojih dvojim su otprilike istih karakteristika s vecim razlikama u cijenama no,trenutno mi ta razlika neće igrati ulogu. No ubuduće,kada ću uzimati dodatne dijelove pokušat ću uštedjeti na njima te kupovati rabljeno. Vidim da je na tržnicama te u oglasnicima uvijek veća ponuda objektiva (ali i ostale dodatne opreme)vezanih za Canon prema tome - u budućnosti bi se prema tome isplatilo uzeti Canon? Sudeći prema vašim iskustvima,da li bi se isplatilo u mom slučaju uzeti Canon? Imam i još jedno pitanje, da li objektivi koji nemaju motor u sebi znatno otežavaju-produljuju samo fotografiranje ? Ili da li imaju još neke nedostatke naspram novijih "boljih" sa motorom. Pitam zbog toga jer vidim ima dosta rabljenih i starijih modela bez motora. Zahvaljujem! |
Ja ti mogu reći vezano za Sony. Oni imaju velo veliki zbor objektiva jer koriste minoltine AF objekite stare i 30 godina i mogu se naći po dobrim cijenama.
Ali ako si već biraš između nikon i eos onda neću previše filozofirat |
Citiraj:
Mislim da ti je bolje uzeti Sony Alphu. Objektivi su ti puno jeftiniji i imaš uvijek stabilizaciju što je extremno bitno koliko god Canonaši kenjavili da nije. To ti velim ja kao vlasnik Canona... Ako misliš kupit dSLR i fotkat samo sa kit objektivom, onda ne kupuj dSLR. |
Inače,nemam ništa protiv Sonya no sad sam u proučavanju spomenuta dva pa me zanimaju pojedinosti o njima, pa bih se koncentrirao na to,možda ću kasnije malo razmatrati i ostale modele.
Citiraj:
Ponovio bih pitanje od prije.. Citiraj:
1. AF-S DX 18-55 VR (taj je noviji i ima stabilizaciju) 2. AF-S DX Zoom-Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6GII (pretpostavljam da je taj nekad dolazio u kompletu uz tijelo prije no što ga je zamjenio gornji model..i znam da oznaka G označava da taj objektiv ima neka ograničenja..?!?) 2. AF-S DX Zoom Nikkor 18-70mm f/3.5-4.5G IF ED :fala: |
Oznaka G znači da se objektiv ne može koristiti na nekadašnjim analognim tijelima.
Nema aparture ring. |
@ NITROS
Aha dakle to je to, no uglavnom onda se taj objektiv osim ove "G razlike" ne razlikuje od onog pod br.1, tj nema nedostataka u odnosu na njega jelda? Pitam zato jer sam našao povoljno jedan rabljeni komplet gdje je baš taj objektiv kao osnovni. |
Ako možeš pogledaj u živo oba modela da vidiš koji ti bolje leži u ruci, možda to presudi pošto je razlika u nijansama.
|
Citiraj:
Razlika između prvog i drugog je u tome da prvi ima stabilizaciju, a drugi ju nema. To i nije baš nijansa... Ja bi išao na soluciju s VR |
Bez stabilizacije niti ne pomišljaj fotografirati išta sa dSLRom na tim otvorima blende jer čim se povučeš u zatvoreno, stabilizirani kompakt od 1,000kn će raditi oštrije fotke nego dSLR.
|
a mislim da nije baš tako, dslr hendla bolje šum od bilo kojeg kompakta, i to 3-5 puta bolje, tako da slobodno može u zatvoreno
|
Osobno ne koristim često stabilizaciju. Kada sam kupovao prvi dsl gledao sam na to ali sada nije mi prioritet
|
Citiraj:
|
nisi ti povezao
veći iso - više šuma - kraća ekspozicija - ne treba ti IS manji iso - manje šuma - dulja ekspozicija - tada ti treba IS nema tog kompakta koji će bolje snimati od dslra imao on IS ili ne stabilizacija tako i tako nije svemoguća, mirna ruka je najbolja stabilizacija |
Citiraj:
imam EF 50mm f/1.8 objektiv bez stabilizacije. čak i uz tako brz prime uz osvjetljenje 100W žarulje u manjoj sobi moraš imati ultra-mirnu ruku inače ga stabilizirani kit objektiv EF-S 18-55mm pojede. govorim iz trogodišnjeg iskustva, ne pričam napamet. frend ima Sony Alphu 300 sa 30mm i 50mm primeom tipa f/1.8 i naravno stabilizaciju u tijelu. njegove fotke bez blica u daleko većem postotku ispadaju oštrije od mojih na 450D pri uvjetima umjetnog noćnog svjetla. Citiraj:
|
imam malo više iskustva od tebe ako ćemo o iskustvu (na kvadrat tvoje iskustvo ako želiš točno)
ne znam s čim fotkaš, nit me ne zanima stabilizacija u interijeru ima smisla ako snimaš u pokretu, tj ako želiš snimit nešto neočekivano, ali gledaj, ako se to nešto što želiš snimiti miče, stabilizacija ga neće zamrznuti, shutter hoće za sva ostala ozbiljna snimanja tu je stativ uz koji se obavezno stabilizacija isključuje stabilizacija je najkorisnija sa duljim objektivima pod mirna ruka sam mislio da je najbitnije da osoba koja fotka, da ulovi grip, i izvježba okidanje đabe ti stabilizacija ak se treseš za primjer - moj frend, snima sa stabilizacijom na recimo 100mm, shutter mu je 1/60 ili 1/80 i svaka druga na tim postavkama mu je mutna, uz stabilizaciju |
Citiraj:
Recimo 100mm (EFL) objektiv, interijer, u takvim uvjetima ako su ljudi mirni (ne moraju biti ukamenjeni i pozirati) bez problema dobijem oštru sliku sa 1/30s, da nema stabilizacije za to bi ti trebalo ~1/100s, tj ISO dignuti za skoro 2 stope (znači recimo ISO800 vs ISO2000). Ako snimam mirnije stvari, može i niže... Evo ti primjer sa OMZ 35-80mm f2.8 na 80mm (160mm efektivno) IS1 pri 1/5s iz ruke: http://www.pohrani.com/t/1g/11u/2Y5Wp7Sg/e5-80mmis.jpg Naravno, ovo nije baš lako za dobiti, ali 1/10 možeš bez većih problema. |
dajte ljudi malo čitajte, prije svega je mirna ruka bitna, frend se trese ko muham,ad ali :) ja sam rekao da je bitna utreniranost i dobar grip
smrzavanje pokretnih objekata nema veze sa stabilizacijom, stabilizacija elimminira pokrete ruke snimatelja, ja volim aparate koji toleriraju visoki iso, stabilizaciju koristim na duljim objektivima samo |
Možda glupo pitanje al zašto ne uvijek?
|
Kad smo kod stabilizacije još bi naveo pravilo brzine okidanja u vezi sa mm objektiva.
Ako je objektiv na 35mm kako je naveo mar, optimalna brzina okidača trebala bi biti x2 dakle na negdje 1/70s i naravno to se sve povećava što je zoom veći. Ja se pokušavam koliko je moguće više držati ovog pravila. Naravno pod žaruljom to neide, onda iso mora ić u nebo i 2500k ovisno o žarulji i interijeru. Kada sam imao sony a300 stvrano iz ruke sam se borio za oštru sliku, na minolti 7d koja je krasno velika i još ga ripom na njoj zaista mirnu ruku mogu puno lakše postić. |
Citiraj:
Citiraj:
btw: reci frendu da si trgne neku žesticu prije nego ide fotkat. fakat sorry, ali ga puno teoretiziraš i puno je mutne vode u tvojim pričama. tvoji postovi nalikuju na stereotipne izjave kakve čitam na newsima o digitalnoj fotografiji kao da nisi probao to što pričaš. slažem se potpuno s Marom. ono što je on fotkao na onim brzinama okidača je teško dobiti uz stabilizaciju ali moguće, samo se treba potruditi. moraš držati dovoljno mirno u okvirima u kojima stabilizacija može kompenzirati bez da pomiče osnovno ishodište, dok je to sa nestabiliziranim objektivnom/tijelom nemoguće iz ruke. za fotkanje iz ruke treba koristiti stabilizaciju jer nam ruke nisu mirne. osobno isključujem stabilizaciju jedino ako mi je fotić čvrsto na stativu. |
medo, ne teoretiziram ništa, sve primjere govorim iz prakse, ako malo prokopaš po forumu vidjet ćeš da ja nisam niti zagovornik testova opreme,uvijek kažem da se ooprema treba isprobati pa onda srati/hvaliti ju
neda mi se prepucavat tu s tobom, i ako ćemo "moj je veći od tvog" ti si prvi krenuo s pričom o iskustvu, sad se povlačiš jer vidiš da tu baš i nemaš mjesta na 100mm nije bilo fotkanje interijera, to je služilo ko primjer iz prakse, što opet nisi dobro protumačio, ako želiš na drugom jeziku ti mogu pisat skoro svi pričate stabilizacija ovo stabilizacija ono, čovjek koji prvi put kupuje dslr ne smije pomislit da je stabilzacija svemoguća, ona korigira malo ali nije svemoguća, ruke su ipak najzaslužnije Citiraj:
buljo - ne koristim uvijek jer mi na kraćim objektivima shutter premašuje mm po 5-6-7 puta, ne treba mi onda uvijek se prije kadriranja smirim, proučim najbolji kadar i onda okidam, ne okidam na brzinu, biram točku fokusa, pazim na dof,često koristim i stativ ako fotkam na recimo 400mm iz ruke stabilizacija je obavezno "on", bez iznimke nedavno sam postao slike zagreba u magli stativ, expozicija oko 30 sekundi, vjetar vani, 400mm, bez stabilizacije, kad gledam 1:1 slika je oštra, nema ni jedan pixel pomaka |
osobna mišljenja, preference i iskustva, očito ne vode nikamo. evo par nepobitnih činjenica:
|
Citiraj:
Cim teza kombinacija to je lakse mirnije drzati, bez obzira bil tezak objektiv ili aparat. |
točno, bitno je samo da je teret kaj ga ruke drže teži
inače jako dobra stabilizacija se da složiti sa običnom špagom ;) |
Citiraj:
Primjera radi - lakše ćeš mirno držati 70-300mm na 300mm + kakav poluprofi DSLR nego isti aparat sa 300 ili 400mm f2.8 prime objektivom od kakvih 3-4kg. |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 09:53. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger