![]() |
Citiraj:
Krivo vidiš. Ovaj mali "trafo" je prigušnica. Trafo i prigušnicu sam dao namotati točno po specifikacijama, a mijenjao sam to za toroid koji mi je doma stajao. Sekcija za grijanje cijevi je desno iza. Sve proradilo iz prve, nema bruma i nema šuma. Brum i šum su odklonjeni specifičnim uzemljenjem uređaja na šasiju. Prvo sve točke koje se uzemljuju spoje se u jednu centralnu točku izoliranu od šasije i ta točka se spaja preko 10ohm otpora direktno na šasiju. Malac radi odlično. Pokušao sam kutiju konstruirati čim sličnije Supersonic DACu, tako da to bude donekle izgledalo. |
Iz "velikog trafa" vidim samo dvije žice pa sam pomislio da je to sekundar, a kad ono primar :)
Vidim i sam da je uzemljenje izvedeno u zvijezdu, to je pohvalno. Okačiš kakvu shemu za dobrobit DIY-era? Ugodno slušanje :chears: |
Trafo ima 2 sekundara, oni su dolje ispod vitroplasta vučeni, tj. sa strane. Tamno i svjetlo plave žice. Trafo mora biti 35VA (može i više), primar 230V a sekundari 200V/100mA i 7V/2A.
Prigušnica je 5H, 50mA i moja ima otpor 210ohm. Zašto je bitan otpor? Upravo zato jer tamo gdi ide prigušnica, docrtao sam na shemu da morate staviti otpor čiju vrijednost dobijete tako da oduzmete otpor prigušnice od 470ohm. Mislim da je ostalo sve jasno. Kod grijača graetz ili diode minimalno 3A. Ja sam koristio UF5408 za ispravljač i grijanje. Ako bude koga zanimala koja sitnica, slobodno nek se javi. Kad bude slobodnog vremena, možda i ispravljač osiguram termobužirom, reda radi. :D Shema: http://www.pohrani.com/t/12/uT/225vj...uzemljenje.jpg http://www.pohrani.com/t/3u/vy/27BkJ...acgrijanje.jpg http://www.pohrani.com/t/3Y/3W/3dM4Pkbx/1/buffer.jpg |
Može koja slika stražnjeg dijela uređaja?
|
Eto. Tu još nije bilo ništa složeno u kutiju, al sve se vidi što se treba vidjeti.
http://www.pohrani.com/t/P/n1/1kLVRLa8/2/p8100004.jpg |
Kako je dobar ovaj Audioperformance Supersonic... I to ne u odnosu na zvučnu karticu, u odnosu na DAC u Yamaha receiveru!
|
Citiraj:
Vidiš sličnost buffera u odnosu na Supersonic? Mislim na kučište. :D |
Učinilo mi se da to je supersonic dok nisan pročita tekst! Nice work:)
|
Jel znate nešto možda o pojačalu Nordmende HiFi Amplifier PA 1100 koliko vrijedi otprilike,jedno sam nabavio,po izgledu bi se reklo
da je novo kako izgleda,isto je tako unutra kad se otvori i radi savršeno,na netu sam našao da je negdje početkom osamdesetih proizvedeno . |
dac u entry yamahi otpraši moj već poluraspadajući philips cd sa tda1549, tj. bolje zvuči on na analognim izlazima nego kao transport na yamahu... di neće ovo.
|
Ekipa, imam 2 pitanja.
1. Subwoofer mi se pregrijava na ovim temperaturama, zadnja ploča se baš užari nakon malo manje od pola sata. Nije ni zimi neka sreća. Postoji li i ima li smisla neko pasivno rješenje ili mi ne gine spojiti neki veći, tiši vent na adapter pa da hladi tu zadnju ploču? Riječ je o Tannoy Msub 10. 2. Imam interkonekt Profigold mislim 3000, i konektor je nevjerojatno čvrst. Zadnji put sam praktički iščupao konektor iz dvd playera kad sam ga odspajao! Malo sam i oštetio termobužir na jednome. Ima li neka metoda da se to odspajanje normalno izvede ili da malo izbrusim konektore na kabelu? Barem djelić mm da nemam ovakve probleme više. Slika http://img577.imageshack.us/img577/9...ag0489c.th.jpg Uploaded with ImageShack.us |
1. ako me sjećanje služi radi se o 25cm kompresiji sa parsto zdravih w i prilično ok komadu suba, šteta bi se bilo toga rješavati zbog grijanja... sad glavno pitanje glasi da li je tako oduvijek ili odnedavno, ako je oduvijek i brine te, zabij neki 12v 20cm iz računalnog svijeta preko cijelog panela i bogteveseli, samo nemoj s led-icama :D
2. imao sam i ja u jednom periodu slični, ako ne isti ic (profigold oxypure serija, nekih 400ak kn) i sjećam se da su držali ko vragovi, srećom nisam ga često iskapčao. možeš uzet nove konektore i pol metra termobužira jer brušenjem ćeš samo skinut pozlatu i izložit konektor oksidaciji, pa onda ako još počne (a bude) lagano brusiti rca na uređaju... uglavnom nisi niš napravio. |
Pregrijavanje je oduvijek problem... Prije 5 godina je bio i na servisu zbog toga. Majstor mi je rekao da sub i nije neka sreća, nazivno je 75w, ali da se radi o 2X20w pojačalima u bridge modu koji su preslabi za toliki driver i zato se pregrijava. Inače mi se zvuk jako svidja, bez njega moji prednji Tannoy mercury mx2 u kućnom kinu ne zvuče jednako dobro...
Nije ni vent kraj svijeta, ionako sub trebam kad glasnije slušam, onda nema šanse da ga čujem. http://www.google.com/m/search?site=...%2010&sa=N#i=1 Jest, mislim da je oxypure serija. Čvrsto ko kamen... Mislija san izbrusit samo unutarnji dio ovog metalnog pokrova konektora koji je odšarafljen na slici, tu nema pozlate, vjerujem? Još jedno pitanje: Pokušavam biampat prednje zvučnike (mx2) preko A/B izlaza za prednje zvučnike da yamaha receivera, ali ne znam koji konektori su lfe, a koji hfe. Manual ne mogu naći na netu. Ima li utmost ikakvu ideju koji bi mogao biti koji? http://img7.imageshack.us/img7/1689/imag0490z.th.jpg Uploaded with ImageShack.us |
hm... onda me sjećanje izdalo :D
mislio sam da je on prek 100w, ali davno je to bilo yebatga... anywayz, vidim da to nema pasivnog ježa tak da ne znam koliko će efektivno hladiti vent, ali možeš probati jer neće puno koštati takav tweak. aha ti bi samo ovaj vanjski izraubao iznutra, a ako dobro vidim on stišće sam rca konektor dok se šarafi na njega... pa to bi i mogao, ali mic po mic da ne odeš predaleko jer onda nema natrag ;) zaboravi biamp, a/b izlaz je jedna te ista stvar na risiveru. |
Znam da to nisu dva pojačala (naravno da nisu 4X100w), ali čini mi se da bolje zvuči ovako posloženo na A+B izlaze nego samo na A sa bridgevima na zvučnicima, nekako prozračnije. Biwiring, ne biamp. I mislim da je dobro složeno, na A se čuju samo visoki, na B ostalo.
Toliko od mene zasad, puno hvala:) |
možda je to neka autosugestija, sumnjam da ima nekih pomaka, ali ako ih ti čuješ go for it ;)
zna se tko je izmislio biamp, pa iskoristi to i igraj se malo sa raznim kabelima za lf/hf. |
Citiraj:
Preporučio bih ti da razmisliš o / zvrcneš ovde i pitaš koliko je popust za Janu Walk 2 ali ako ti se sviđa Dynaudio poprilično sam siguran da Jane neče... Citiraj:
Citiraj:
Pitam zbog toga jer ne reagira svaki zvučnik isto na isti smještaj za što je zaslužna konstrukcija istih...zvučnici za stalak , policu , za ugradnju u zid , za nearfield ...sve je to drugačije 'tjunirano' i spomenuti zvučnici na stolu ti neče iči. ... Naravno uvjek postoje neki kompromisi i nekad mali zvučnik najbolje radi do zida makar mu je BR iza ali u principu za nearfield je najbolji neki fullrange.... A kad sam več kod fullrange spikera i stola... Tom ampu bi ovi spikeri vjerovatno sjeli ko budali šamar :D http://www.mediafire.com/imgbnc.php/...3cb13d796g.jpg http://www.diyaudio.com/forums/attac...-img_0503x.jpg Ako bi se netko upustio u taj DIY, ovdje ima detalje. Ne traže puno novčanih ulaganja a ni rada. Čak bi ih i srale mogao sklopiti "za po stolu" :fiju: Jedan tip bez ikakvih drvodjelskih vještina je kutije napravio od kartona i poslje malo papir-maše i vozi... :) klik1 , klik2 Citiraj:
...ajme meni nije mi dobro :D Citiraj:
Sad si me podsjetio na onaj sraletov projekt / kad je skupljao linkove HR proizvoda za uvodni post. Nakon što sam pogledao isti dodao bih par linkova jer mi izgleda siromašno. HAD Audiotantra Audio Lab Baričić VDN OTL AE Dr.Z.Lab Nema nikakve komercijalne produkcije ali koliko se sječam čovjek je uz Čurkoviča , pokojnog Stanišića i još neke zaslužan za onaj HR Haj End flostander proizvod - Beta Systems. Mislim da je model bio C2 ili samo 2 . Isti nisu prošli baš najbolje na Audiofilu :D Poslje je usljedio C1 bukšelf ali mi nije poznato što je s tim bilo. Btw, prije jedno 3 mjeseca Vuki je bio na TVu u onoj emisiji "Zašto volim Jazz" . Bio je i Gaži. Jel itko gledao? Contrast Audio (ne znam za web stranicu) PBS tko zna zna :p Citiraj:
Ne mislim na "svi to odavno znamo" več... Kad se usporedi potreban novac za jedno i drugo , te što se dobije kod jednog i drugog za taj novac...zar je potrebno nešto više od zdravog razuma za nekakav zaključak :p Citiraj:
btw , koliko mi je rekao gugl , vrijeme je kraj '70 ih a baza je stk integrirac. (stk0049 x 2) A , B Citiraj:
Na negativno :D EDIT: post 666 :D |
@Imagine Ne, neću ih koristiti kao komp zvučnike, samo dok mi je veliko pojačalo u banani, čisto pitam da ako spojim, nešto ne skurim. Bili su u upotrebi kao komp zvučnici neko vrijeme (soba je diktirala da su jedino tu stali...), ali uvijek sam imao backup male zvučnike za pozadinu dok radim, a velike sam palio samo kad je trebalo. Sada, sa malim Scythe pojačalom (http://www.links.hr/index.php?option...kl=100.503.234), koristit ću ove zvučnike http://www.links.hr/index.php?option...kl=100.503.236
Dovoljno maleni i jeftini da budu za 24/7 upotrebu, a dovoljno dobri da otpušu sve 2 i 2.1 plastičnjake. Bar se nadam (pojačalo stiže u čet pa onda tek ide proba). Inače, imam novu tihu patnju... Jednog dana će nešto ovako biti moje:) http://www.njuskalo.hr/hi-fi-kompone...-oglas-3152728 |
Za jednostavne fullrange desktop zvučnike preporučio bih ove jedinice, i kutiju prema drugom prijedlogu :
http://www.madisoundspeakerstore.com...ne-full-range/ Jest da je kutija malko veća (cca 5,5 litara), ali bit će i sasvim solidnog basa za takve mališane. |
Dodavao sam drvene bočnice, te radio neke sitne neophodne preinake na bufferu, pa sam odmah presložio cijeli ispravljač i grijanje, da to malo bolje izgleda i da to bolje zaštitim.
Estetski je ispalo tako tako, više loše nego dobro, al za prvi DIY uradak čisto solidno, uzeći u obzir alat koji i kakav imam, a to mi i bude dobra uspomena i motivacija da ubuduće napravim još bolje. http://www.pohrani.com/t/2g/4w/2REXzWDO/p8150035.jpg http://www.pohrani.com/t/m/o/2Kkt94DC/p8150036.jpg |
pa oke... i sam znaš kak zgleda, ak dela - gg ;)
kakve su ono bukse otpora gore lijevo? |
Citiraj:
Radi odlično. Sad je to sve lijepo "skrojeno", osigurano i jedino što preostaje je uživati u glazbi. Citiraj:
|
ma kužim ja da je to gnd, ali me zanima zakaj nije jedan bio :)
|
Citiraj:
Sad treba teflon izlazne kondove nabavit :D |
Citiraj:
Vjerujem da je zvuci bolje no sto izgleda :D Zezam se, svaka cast na trudu, volji :goood: i znanju :stoopid: |
Citiraj:
Zvuči daleko bolje nego što izgleda :fiju: Hoćeš jednog? Ti si napravi kutiju, elektroniku ja složim :D |
Zar ti ja licim na nekoga ko treba tu pikslu? ehehe :D Samo ti uzivaj!
|
Citiraj:
|
Sad više ne liči na Audioperformance, ali je odličan svejedno!
|
Citiraj:
Evo jedna iz polumraka :fiju: http://www.pohrani.com/t/3H/9G/3GYCYy6C/p8160002.jpg |
A di je poklopac?
|
Poklopac je sa strane.
Još vršim zadnja mjerenja, kako se buffer ponaša, pa ću ga stavit nakon toga. Npr. ove 3 diodice mi pojele 1.5V, pa moram dodavat dodatne kondove :D Uvijek ima nešto. |
Citiraj:
Potencijalan problem su ti rupe na plehu kroz koje prolaze žice od i prema trafu. Malo sim, malo tam i s vremenom se oguli izolacija. Kako nisi spojio uzemljenje, VUUUUUUUŠ - nema više Flike, ostali samo dugmići. Znam da ovo zgleda malo paranoično, ali prvo i osnovno je pobrinut se za sigurnost, ma kako mala bila vjerojatnost nemilog događaja, pogotovo za neiskusnog samograditelja. Tek onda ideš rješavat šumove, smetnje, loopove i sl. Možeš si ti misliti da si sve dobro izolirao i zaštitio, ali realno, doma nemaš mogućnosti da to istestiraš. Ako ti kućne instalacije nemaju uzemljenje, a ti si sve nofce potrošio na audio opremu umjesto na električara, nemoj se ovakvim stvarima niti baviti i kupuj samo uređaje sa dvostrukom izolacijom. |
Citiraj:
Sve je dobro izvedeno, provjereno i buffer radi bez ikakvih problema, jedino sam vršio zadnja mjerenja napona i struje prema lampi, te korigirao pokojim otporom. Ovo s diodama nije bio problem, nego gospodin koji je motao trafo je prenizak sekundar napravio, pa mi je napon previše pao kad je lampa bila unutra. To sam riješio time da sam izvadio regulator voltaže i sad je napon grijanja lampe unutar preporučenih vrijednosti. Namučio sam se dok sam skužio problem, al je riješen :kafa: |
Imam neobičan problem. Kako je bi-wiring bio popljuvan gore, proradila mi je znatiželja i krenija san provjerit. I dalje iman osjećaj da je zvuk nekako manji, koncentriraniji sa single wire... Možda su zaslužni Tannoy zvučnici, Tannoy intenzivno (barem je nekad) propagira bi-wiring.
Nego, lijevi zvučnik je problematičan. Kad spojim žicu na LFE priključke (vanjske), tweeter ne radi. Isprobano u svim mogućim položajima speaker linka. Slika: http://img641.imageshack.us/img641/7...ag0491b.th.jpg Međutim, kad spojim kabel na HFE priključke, sve proradi. http://img714.imageshack.us/img714/7...ag0492o.th.jpg Da li to znači da mu je skretnica neispravna ili spaljena? Nema mi smisla, naizgled kad je speaker link na mjestu, ne bi trebalo biti razlike u koji konektor ide žica (osim ako je speaker terminal neispravan, što vjerojatno nije s obzirom da u drugačijoj konfiguraciji radi). Radije bi da žica ide u LFE terminal, ipak on više struje cucla. Imam subjektivni dojam da je sad lijevi zvučnik (preko HFE terminala) svijetliji od desnog, za koji mi se čini da ima jači bas (LFE terminal). |
Zanimljivi problem :D
Baš bi me zanimalo vidjet kako izgledaju ti jumperi / pukneš sliku?. Jer po tom što kažeš (twiter ne radi kad spojiš zvučnike na LF konektore / vanjske, a radi kad ih spojiš na unutarnje HF konektore) ispada da nema kontakta između LF terminala (ili žice) s đamperom. :stoopid::D Pošto problema nema kad je spoj napravljen na HF konektore, imam neki ludi filing da đamperi nisu isti...(ne mislim da ovi što idu na + terminale nisu isti kao ovi što idu na - terminale) ...pa kad se to skombinira možda s nedovoljno oguljenom izolacijom te žicom koja se gurne preduboko u terminal, to rezultira kontaktom samo s tim terminalom ali ne i đamperom. Da ne duljim.... oguli 2cm žice, proguraj ih skroz kroz rupu da izađu na drugu stranu (2cm bi trebalo bit dovoljno da izađe na 2 stranu a da ne moraš gurati žicu s izolacijom) i stegni .... @Flikoman Te drvene bočnice , s obzirom kako su piturane , mogle su biti i od plastike :D Želim reči da , kad več stavljaš drvo zbog estetskog dojma , to puno ljepše ispadne kad iskoristiš to isto drvo ...iskoristiš samu teksturu drveta. Lazurna boja i čisti lak bi tu meni sjeo puno bolje ... A na kraju , mogao si se poigrat i ugorit "Flikoman" s lemilom ;) btw, kontakti izgledaju kao slemljeni prije 2 min.... to si lemio s nekim fancy kositrom? :) @Ziiky ....i jesi li ostrigao ofcu? :D |
@Fliko; Mogao si ovo lako rijesiti da izgleda puno bolje. Mogao si sloziti jednu finu ramicu od drveta, na coskove staviti 4 sarafa da vire dovoljno, na njih nataknuti gornju stranicu i staviti 4 ukrasne matice na one sarafe.
Izgledalo bi puno bolje, a to nije ni neki posao, a nisu ni neki novci za to odraditi. ;) |
Znam da se to estetski moglo i bolje, al jebiga, nemam alata, a ni previše znanja s drvetom/metalom. Bude s vremenom to sve išlo na bolje, treba samo upornosti.
Bitno da je uređaj tehnički odlično optimiziran i složen, na što sam posvetio najviše pažnje. @ Imagine Da, sad mi je jasno, probat ću bolje odradit bočnice za Supersonic DAC. Hehe, lemljeno je Fluitinom 1532. http://www.elektronik.gr/eshop/image...with%20led.jpg Edit: evo slike na što liči jedan komercijalni buffer vrlo poznate firme "ispod haube". Oni imaju estetiku i to je jedino što i valja u svemu tome. Pa, tko voli nek izvoli. http://www.ckphoto.net/images/diy/Ya...terior-web.jpg |
Ja se nekužim u te pro audio i elektro šeme, al ovako vizualno i subjektivno. Zašto trpaš te drvene stranice? Meni je ljepše izgledalo dok je bilo full metalno.
Inače, svaka čast za trud i samo nastavi tako! :) |
Više zbog probe. Imam doma trešnje i oraha ko u priči, pa sam isprobao ;) Ni zbog kojeg drugog razloga. Lako se bočnice skinu kad mi prekipi :D
Hvala. To mi je razbibriga nakon posla, proučavanje takvih stvari, između ostalog, jel :) Možda sljedeće godine napravim i lampaša, onaj provjereni DAH-1. Samo što ću onda dati raditi kučište. Tu su već "malo" veći naponi nego u bufferu. Idu i preko 400V, ako se ne varam. |
Sva vremena su GMT +2. Sada je 21:33. |
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 1999-2024 PC Ekspert - Sva prava pridržana ISSN 1334-2940
Ad Management by RedTyger